2026-08-12, 07:33
Medlem
Mechilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Själv funderar jag på att rösta på Allt för Sverige.

Är Anders Lundin partiledare eller? Har aldrig hört talas om det partiet.
Citera
2026-08-12, 07:50
Medlem
Imnshos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IngaVenner
Eeeh.. Naturligtvis har fd. statsministern Ingvar Carlsson aldrig någonsin spelat in någon musik överhuvudtaget. Den du lyckats lura dig själv tro vara "Ingvar Carlsson" heter Jörgen Mörnbäck och är komiker.
Svensk humor är inte SD:ares grej... och inte svensk musik heller tamejfan.
Att inbilla sig saker och därefter sprida inbillningen som sanning är ett typiskt SD-syndrom.
Du får nog själv ta fram skämskudden.

Efter att Mörnbäck spelade in Ingvar rap 1991 ville sossarna ploja till det på deras kongress 1993. Den dåvarande statsministerkandidaten Ingvar Carlsson gjorde då ett bejublat framträdande genom att gå upp på scen och rappa. Möjligen var det det som tog hem valet?

Givetvis spelades det aldrig in. Riktig musik framförs och upplevs live.
Citera
2026-08-12, 07:50
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Detta kommer bli så jävla värdelöst
Citera
2026-08-12, 08:01
Medlem
Glödskals avatar
"Dunka mig gul och blå" hade passat bra i sammanhanget.
Citera
2026-08-12, 08:52
Medlem
Imnshos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Själv funderar jag på att rösta på Allt för Sverige.

Citat:
Ursprungligen postat av Mechila
Är Anders Lundin partiledare eller? Har aldrig hört talas om det partiet.

Inte lätt när man bara gått "livätts håda skoola".

Citat:
Ursprungligen postat av Glödskal
"Dunka mig gul och blå" hade passat bra i sammanhanget.
Mycket bra förslag till en passande text. Rimmar bra med det gamla imperativet "Rid mig som en dalahäst". Man får hoppas att det blir en duett med Jimmie i Hawaii-skjorta och Snusk i burka.

Månne blir detta en trend hos andra partiledare? Har man ingen fantasi kan man göra covers.
Nooshi Doggystyle: "Children of the Revolution (T-Rex)"
Daniel med Fågelboet: "Hell Petrol" (remake of Judas Priest Hell Patrol)
Maggan: "Red Red Wine" (UB40)
Dvärgen: "Toffelhjältar" (Magnus Uggla)
Tant Ringmuskel i peddocentern: "Forever Young" (Alphaville)
Simona Mohammed: "Loser" (Beck)
Citera
2026-08-12, 09:34
Medlem
stentoffels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jhww82
Fast Åkezzon är ju med två z. Någon med ett finger med i spelet vid namngivningen måste ha varit en brunskjorta. Det är verkligen ett freudiansks magplask av SD

Och Ryssland stavas inte "ryZZland" öht, så vad är din poäng? Jösses, dessa vänsterblivna och vsd de kan hitta på. Ni greppar ju inte efter halmstrån längre,ni kör ju skördetröskor
Citera
2026-08-12, 09:47
Medlem
SmartSkalles avatar
Hörde att MagdaMENA blev impad så nu ska hon också göra en låt...det blev en kombo med Hamas, MP och Kommunizzterna...låten heter "Nuke der Juden".
"The MagdaMENAZZ"
Senast redigerad av SmartSkalle 2026-08-12 kl. 10:00.
Citera
2026-08-12, 10:02
Medlem
Cameltotems avatar
Ragga gen z röster
Citera
2026-08-12, 10:14
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crops
Vilken cirkus eller?

Kul! Vad kommer sossarna kontra med, värdegrundsföreläsning på Folkets Hus och gratis Rainbow Flags till alla?
Citera
2026-08-12, 10:48
Medlem
GreenBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Periodic
Detta med fröken snusk och liknande är givetvis pinsamt så det skriker om det men vad menar du skulle vara pinsamt med en typisk medelklass midsommar?

Hela den videon de försöker få det så jädra folkligt som om det var en pripps blå reklam. Där allt är perfekt eller hur man nu ska säga.
Citera
2026-08-12, 11:12
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmsstad
Där sa du något! Hyckleriet når ju helt nya nivåer när han i princip står och promotar samma sak han påstår sig vilja förbjuda. Att kalla det psykologisk projektion är en underdrift, men vad annars kan man förvänta sig av den pajasen? Vilken cirkus! 😂😂
Trams. Går inte att jämföra över huvud taget. Det ena är ju ett frivilligt skämt. Burka är kvinnoförtryck och kommer från en kultur som helt vill förändra samhället i totalitär inriktning.
Citera
2026-08-12, 11:12
Medlem
Som betraktare och röstberättigad tänker jag: Förlåt men vad f-an håller SD på med?

I sin iver att fortfarande vara anti-etablissemang?
Finns det ingen annan strategi för att synliggöra det? Varför måste man gå full blown Ny Demokrati?

Hela SD:s valrörelse har hittills varit ett jippo. En lekstuga. Eller missar jag någonting genialiskt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in