2026-08-12, 00:09
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Han är så äcklig hela han! Helt skamlös och det syns i FUP:en hur rejält störd han är! Det var inga småsaker han hade utan riktigt vidriga övergrepp sparade. #811
Exakt! Och i konfrontationen lunkar fanskapet helt oberörd tillbaka till bilen för att återvända till sin norrländska håla. #811 kommer med största sannolikhet att bli en trippelgädda.
Citera
2026-08-12, 00:18
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Exakt! Och i konfrontationen lunkar fanskapet helt oberörd tillbaka till bilen för att återvända till sin norrländska håla. #811 kommer med största sannolikhet att bli en trippelgädda.

Såg du vad han hade gjort mot barnen han redan förgripit sig på? "hon skrek å grinade men jag njöt"
#811 får passa sig under jakten...
Citera
2026-08-12, 00:22
Medlem
kansascityshuffles avatar
#812 Inte ens exorcister kan bota dem äckliga jävlarna.

Är det nån i tråden som stött på en gädda på dumpen som ni ”känner”?
Citera
2026-08-12, 00:24
Medlem
Jag är rik och snart fan delar jag ut prispengar.

Vem är 811?
https://dumpen.se/2026/08/09/the-return-of-robinson-811/
Citera
2026-08-12, 00:30
Medlem
Där har vi en pedofil som översköld av ångest och ser hela livet flyga förbi.

Välförtjänt.

Vad tror vi om en potentiell EXIT här?
Citera
2026-08-12, 00:33
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Såg du vad han hade gjort mot barnen han redan förgripit sig på? "hon skrek å grinade men jag njöt"
#811 får passa sig under jakten...
Just så. Den 21 augusti går startskottet. Låt oss hoppas på en förlupen kula i vildmarken. #811
Citera
2026-08-12, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Där har vi en pedofil som översköld av ångest och ser hela livet flyga förbi.

Välförtjänt.

Vad tror vi om en potentiell EXIT här?
Nu vet alla som känner igen honom att han vill våldta femåringar. Det kommer man inte undan med så risken är stor.
Citera
2026-08-12, 08:52
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yani-Josefsson
Han var världens pundare. Sålt droger i många år. Varit en del av ravesvängen i Stockholm.

Fick sparken från sin senaste skola för att han kom påtänd till jobbet. De sista åren jag såg honom åldrades han tio år i utseendet för varje år som gick.
Synd kände honom bra i början av 90-talet. Han gick på Östra Real. Otroligt trevligt lirare då.
Citera
2026-08-12, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Jag tycker att det är rätt tydligt att #812 är en figur med både diagnoser och en problematisk och ensam bakgrund som fiskats upp av förslagna Dumpenfiskare som driver på och öser över honom komplimanger och frågor. ”Vad tänder dig” och ”vad hade du velat göra” osv. Mannen låter lika bortkommen i chattloggen som i klippet. Det här är ännu en skör individ som Dumpen kastar åt vargarna i syfte att fylla på numren. Jag tror på honom när han säger i klippet att han inte har några riktiga offer. Det skulle inte ens förvåna mig om han är oskuld fortfarande. Jag får inte vibben av barnporrpeddo här. Snarare någon som tar vad han får och nu fick han detta i knäna.
Tror du har rätt, den här gäddan kanske rentav blivit uppfunnen av Dumpen. En vandrande depression som kanske skulle haka på nån som lockade med lokala ålderdomshemmet. Inget som ursäktar att han peddochattar.
Citera
2026-08-12, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM
Jag håller med om att han upplevs lite annorlunda än resten av gäddorna men sen vet man ju inte om det är diagnoser eller annat som spelar in då man inte kan veta till 100% om man inte känner 812 personligen, eller vet någon som känner honom. Om han kom in via tips så är det också intressant att någon, eller skulle ha tipsat om honom
Men vaddå, han kom väl inte in på tips, det brukar de skriva?
Citera
2026-08-12, 09:04
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Tror du har rätt, den här gäddan kanske rentav blivit uppfunnen av Dumpen. En vandrande depression som kanske skulle haka på nån som lockade med lokala ålderdomshemmet. Inget som ursäktar att han peddochattar.
Den här gången råkade det vara Dumpen, ja. Men det kunde lika gärna ha varit en alldeles tvättäkta pedofilmamma som han sexchattat och dessutom bestämt träff med. #812
Citera
2026-08-12, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karateillern
Jaja han läste väl fel förstås en 4 ser många gånger ut som en 9. Har du aldrig läst fel eller= Absolut inget man ska skämmas eller hängas ut för #588. Han är fullkomligt ärlig i sin framtoning, ödmjuk och mycket lyhörd. Det ser ju vem som helst. Men den afrikanske medborgaren är sjukt otrevlig och går på som en jävla hackspett. Riktigt dålig stil måste jag säga. Hoppas på stor upprättelse för #588 ASAP.
Nä han uppförde sig som nån som bli påkommen med ringarna i gottelådan i dubbel bemärkelse. #588 som påstås ha raggat på Kamrat.se (eller vad det heter) tänkte nog att han inte haft den framgång hos det motsatta könet och därför drog en vända på nån ponny-site med förhoppningen att kunna byta till sig sex mot cider eller andra saker barn inte har tillgång till. Jag vet inte vad man ska kalla honom bortsett från Gädda, men han verkade uppenbarligen väldigt intresserad av små glin, vilket är tokvidrigt. Han verkar osedvanligt korkad också, men det i sig är ju inget brott. Puss puss!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in