Citat:
Ursprungligen postat av
Grus-Kalle
Det finns ingenting av "Maria som det kvinnliga offret för manlig sexualitet" i min text. Det är två förövare i aktion, var vänlig och läs varje ord i nedanstående citat från min text, så hittar du ingenting om "offer för manlig sexualitet":
"De (minst) tre konstiga händelser som är - hennes hand på hans mun, kavajen och tantradiskussionen - blir en ganska trist diskussion, helt i klass med Marias bakgrundshistoria som hon berättar den. De teman som avhandlas är helt ovidkommande, MEN att båda har ett gränslöst beteende som de inte är medvetna om är helt uppenbart.
Ingen av dem har ens förstått eller sett sin respektive gränslöshet: Maria lägger handen på Terjes mun och Terje maler på när Maria inte vill prata vidare. Det är fullkomligt ovidkommande att temat var förhållandet till modern eller tantra - båda är lika gränslösa och okänsliga inför varandra. "
Nej, jag påstod inte att DU skrev att Maria ör det kvinnliga offret för manlig sexualitet utan att diverse kvinnor hör genast verksr tolka det så.
Sen tycker jag nog att man kan få berätta om att nan är inne på Tantra, då det är en ganska speciell inriktning, som kräver ett genuint engagemang och intresse. Det handlar alltså inte om att fråga vilken ställning vederbörande gillar mest, eller vad folk nu projicerar här.
Jag tycker inte heller det är "gränslöst" att påstå att tantra inte handlar om att gå direkt på könsorganen, då det ju är så. Är man inne på tantra är detta en ganska stor del av ens liv och förhållningssätt till andra. Fattar inte varför det är så förbaskat laddat i detta land att nämna sex i ett sammanhang som handlar om sex, romantik, kärlek och dejting. Är det förbjudet och vem fan bestämmer det? Det är FÖR TIDIGT har vissa bestämt här. Så när inträder då den magiska gräns när nan får omnämna tex om man gillar tantra?
Han ville väl kolla om M även kunde möta honom på detta plan. Vad är det som är så oerhört hemskt med det?
Det är mkt mer gränslöst att tysta ngn genom handpåläggning på munnen.