2026-08-11, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezity
Ge upp, det är bevisat att svenskar inte hade något med Car meet-skiten i Rättvik att göra.
Ha ha ha, så det var blattar även där? I jeans och träskor? Var det blattar som spöade punkare på 70-talet också?

Nu är skiten i Rättvik off topic. Min fråga handlade om den här festivalen i Malmö. Om det som syns på filmen var det enda som hände tycker jag att det är en ickehändelse. Om det som syns på filmen hände hela tiden festivalen pågick är det en annan sak och festivalen kan läggas ner.
Citera
2026-08-11, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Ha ha ha, så det var blattar även där? I jeans och träskor? Var det blattar som spöade punkare på 70-talet också?

Nu är skiten i Rättvik off topic. Min fråga handlade om den här festivalen i Malmö. Om det som syns på filmen var det enda som hände tycker jag att det är en ickehändelse. Om det som syns på filmen hände hela tiden festivalen pågick är det en annan sak och festivalen kan läggas ner.

Jag var ju förfan där o såg skiten med egna ögon. Jag filmade även och skickade in till medier men dom vägrade ta emot den. Aldrig mer car-meet igen säger jag. Fy fan. Det var kul och tryggt förut men fan inte nu
Citera
2026-08-11, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezity
Jag var ju förfan där o såg skiten med egna ögon. Jag filmade även och skickade in till medier men dom vägrade ta emot den. Aldrig mer car-meet igen säger jag. Fy fan. Det var kul och tryggt förut men fan inte nu
Ta det i rätt tråd.
Citera
2026-08-11, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abdi-Lena-Alkisson
Malmö är inte Sverige längre.

Det sprider sig och snart är svenskar i underläge. Hela Sverige kommer bli som Malmö.
Citera
2026-08-11, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isterbandsdoktorn
Araber har slagits sedan medeltiden, inget nytt. Men kunde de inte valt något annat land att ofreda?

Varför skulle de?

Sverige lockar hit dem med att kunna leva som efter en vinst på lotto. Det får dem ju vinsten.
Citera
2026-08-11, 19:05
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Det sprider sig och snart är svenskar i underläge. Hela Sverige kommer bli som Malmö.

Visst är det så.
Det framgår tydligt i koranen att (djävulssekten) islam går före allt annat och ges chansen att kuva ett folk och låta detta underkasta sig sekten, så "må det ske"...
Citera
2026-08-11, 19:25
Avstängd
StojanVlatkovichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 16266
Okej en video som visar personer slåss. Sedan grips någon. Sånt som händer dagligen, det är väl inget märkvärdigt.

Sen att den så oseriös media som Riks uppmärksammar detta säger ju en del om tidningen.
Hände även på 70-talet.
Skillnaden, de som slogs då tillhörde oftast A-laget och var oftast berusade.
Citera
2026-08-11, 19:29
Avstängd
StojanVlatkovichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abdi-Lena-Alkisson
Malmö är inte Sverige längre.
Det är sossarnas vision av Sverige 2030.
Citera
2026-08-11, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilla74
Haha, Malmö och gatufestival, vad kan gå fel här?
Kommunen trodde säkert att det skulle bli lugnt och fint och hemmamysigt liksom, idylliskt.
Är det bara babbar som jobbar i kommunhuset med i Malmö? Någon som vet?
Det är en fin blandning mellan araber och Balkan i Malmö Stad
Citera
2026-08-11, 21:08
Moderator
Tystnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mechila
Reagerade också på det, riktigt illa och det jävliga är att mammorna ser ut att vara vit. Ungarna borde omhändertas av soc.

Hur fan tänker man om man är ute med sitt lilla barn på kvällen?

håller med , men kan vara så enkelt som att det onormala har blivit det normala i tankesättet.

Tragisk med Malmö
Citera
2026-08-13, 05:48
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tystnad
håller med , men kan vara så enkelt som att det onormala har blivit det normala i tankesättet.

Tragisk med Malmö

Det är förvisso nedslående.
Citera
2026-08-15, 05:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av -Felix_
Vart är det ? Är dom på en djurpark

He , ja fel av mig, dom är nog på Kolmården förresten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera