2026-08-11, 09:40
Medlem
MDTAAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Minst två utöver mongoparet i Norrland, om ni med "tagna" menar konfronterade av Dumpen. Detta är ju också en kvinna:

https://dumpen.se/2024/12/10/gaddparet-aland-stockholm-534-och-535/

Och denna, även om hon bara konfronterades med ett telefonsamtal och hon bedyrade att det bara var fantasier:

https://dumpen.se/2023/10/11/hongadda-i-skolmiljo/

Och här är mongosen, hon som dog:

https://dumpen.se/2024/08/30/gaddparet/

Och här skriver Dumpen lite allmänt om kvinnliga förövare:

https://dumpen.se/2025/08/11/kvinnliga-forovare/

Det var en till hongädda
Tjej i 30årsåldern, full med tatueringar
Höll på.med amatörporr och sålde online ?

Hon skulle sälja sitt barn, blev stoppad när hon satt på buss (av polis)

Det blev någon rättssak av det, allt var fejk och Hon skulle blåsa killen / torsken
Hon la upp en del på X och härjade

Kallade sig Swewife online

Om jag mimms rätt

Minns ej nummer men rätt tidigt, troligtvis under eller strax runt 180-210
Citera
2026-08-11, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stentoffel
Har du sugit #785s kuk tillräckligt nu, till den grad att du blev avstängd? Jag har läst loggen, kl 14:13 säger fiskaren att h*n är 13 år, 14:17 frågar Nicke om h*n vill ha oralsex.

Han är knappast "schysst", och intelligent är det ABSOLUT sista han är. Jag vet badtofflor som besitter större intellekt än honom.

-Jag är 13 år
-Kan du komma över och suga?

Hur i helvete menar du att han blev lurad? Eller han kanske är illiteral? Kan inte läsa? Det är ju ganska korkat för en gubbe på 50 år, tycker du inte?
Helt rätt. Lite tacksam att #785 kom upp till ytan och inte blev en bortglömd gädda, för loggen är riktigt vidrig! Tror inte många vuxna kvinnor hade uppskattat den heller. Någon sorts intresse för personen i fråga och inte bara pang på "ska vi knulla i helgen" som första kontakt. Så att brudar står i kö till Nicklas är ju fullständigt befängt, han vet ju över huvud taget inte hur man beter sig. Och söker man 13-åringar är man pedofil, inget snack om saken!
Citera
2026-08-11, 09:59
Medlem
¤811 är ansatt av medborgargardet för andra gången. De kriminella missbrukarna är helt sanslösa. Jag tycker snarare att det ser ut som att ¤811 varit i skogen och utfört lite hederlig grangallring i sin timmerjacka. Hur vet de att det inte är så? De hittar ju på allt annat menar jag. Det finns bara en sak att göra här, stövla in till närmsta polisstation och upprätta en anmälan för grovt förtal och sedan stämma dem. Det här måste kosta för medborgargardet. #811
Citera
2026-08-11, 10:00
Medlem
stentoffels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Helt rätt. Lite tacksam att #785 kom upp till ytan och inte blev en bortglömd gädda, för loggen är riktigt vidrig! Tror inte många vuxna kvinnor hade uppskattat den heller. Någon sorts intresse för personen i fråga och inte bara pang på "ska vi knulla i helgen" som första kontakt. Så att brudar står i kö till Nicklas är ju fullständigt befängt, han vet ju över huvud taget inte hur man beter sig. Och söker man 13-åringar är man pedofil, inget snack om saken!

Precis,ja. Nä det är bra att Nicke får komma upp till ytan, han eller hans "polare" ska inte tro att han är bortglömd. "Det är en schysst och intelligent kille". Nej, för hade han varit snäppet "intelligentare" än en påse nötter så hade konversation sett ut så här (som för de flesta vanliga människor):

-Jag är bara 13,så du vet
-....
-Hej då.
*Block*

Vilken NORMAL 50-åring, eller vuxen människa öht fortsätter skriva med en 13-åring? Jag är 44, jag tål knappt 30-åringar - VAD exakt har man att göra med en 13-åring som inte möjligen är ens egna avkomma? Nej du, både #785 och den där "polaren" kan kyssa mig där bak, han är en korkad, vidrig pedofil med iq som en gråsten och jag hoppas detta följer honom livet ut. Och en lögn till är att han skulle haft någon slags "välfylld" tinder med matchningar åt alla håll och kanter med "sexiga brudar" som bäste Loopmelon så fint kallade dem. Synar den, har man sexiga brudar som ramlar in från alla Sveriges hörn så frågar man inte en 13-åring 5 minuter in i en konversation om hon vill "komma och suga". Låter snarare som att man är så desperat och ensam att man helt har gett upp att "försöka" och bara liksom slänger ut förslaget, funkar det inte så går man vidare liksom. Jävla pedofilkräk.
Senast redigerad av stentoffel 2026-08-11 kl. 10:05.
Citera
2026-08-11, 10:09
Medlem
Gädda 273 fd lärare med rötter från Chile. Verkade va tjackad men kan varit biverkning från lithionit som han påstods ta som medicin.

Någon som haft han som lärare?
Citera
2026-08-11, 12:09
Medlem
MDTAAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MDTAA
Det var en till hongädda

Det blev någon rättssak av det, allt var fejk och Hon skulle blåsa killen / torsken

Om jag mimms rätt

Hittade henne
Napp 169

https://dumpen.se/2022/11/29/polisen-tar-var-hongadda-napp-169/
Citera
2026-08-11, 12:16
Medlem
Går raketmannen under pseudonymen Karateillern?
Citera
2026-08-11, 12:50
Medlem
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karateillern
¤811 är ansatt av medborgargardet för andra gången. De kriminella missbrukarna är helt sanslösa. Jag tycker snarare att det ser ut som att ¤811 varit i skogen och utfört lite hederlig grangallring i sin timmerjacka. Hur vet de att det inte är så? De hittar ju på allt annat menar jag. Det finns bara en sak att göra här, stövla in till närmsta polisstation och upprätta en anmälan för grovt förtal och sedan stämma dem. Det här måste kosta för medborgargardet. #811
Eh, okej??? så du menar alltså att #811 aldrig har förgripit sig på barn överhuvudtaget?
Citera
2026-08-11, 13:18
Medlem
Citat:
Hej

Är det någon som vill diskutera gäddor i den här tråden ?

Hej, har du koll på hur det gått för Raketcepet 588? Samtalet/intervjun med Kim där Raketcepet trott sig hitta en bundsförvant i Kim är ju hysteriskt underhållande.
Senast redigerad av Ano47nym 2026-08-11 kl. 13:22.
Citera
2026-08-11, 14:07
Medlem
SiggeSpringnotas avatar
Vad gör dessa "manliga" norrlänningar åt robinsongäddan? Dags att steppa upp era fjollor.
Citera
2026-08-11, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM
Eh, okej??? så du menar alltså att #811 aldrig har förgripit sig på barn överhuvudtaget?

Har du några bevis för att han gjort det?

Barnporr har han suttit i finkan för, och det var rätt och riktigt, men det är ingen som anklagat honom för några egna övergrepp.

#811 Borgafjälls finest
Citera
2026-08-11, 14:23
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Det var en till hongädda

Om jag mimms rätt

Just det, kommer ihåg. Det var väl nån härva med män som också varit iblandade, eller jag blandar ihop med ett annat fall? (Osäker på om det var en av Dumpens gäddor, eller en pedofil som togs av Polisen).

EDIT: Det är denna, va? https://dumpen.se/2022/11/29/polisen-tar-var-hongadda-napp-169/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in