Citat:
Ursprungligen postat av
WilleGarvin
Oj vad mycket felaktigheter i ett och samma inlägg.
När det gäller flygrutter och kända avstånd är det precis tvärtom mot vad du säger, de är inte förenliga med en platt jord.
Och självklart har man påvisat att jorden rör sig.
Du talar mot bättre vetande, i och med att jag har demonstrerat flera nödlandningar för dig, som ligger långt utanför den angivna rutten på globkartan.
Men var så god och presentera flugrutter som stämmer med nödlandningarna, så kan vi jämföra kartorna och se om dina kartor passar bättre.
Här är förresten länken till hela (gratis) e-boken igen "16 Emergency Landings Proving a Flat Earth", så att du och andra intresserade kan kolla och jämföra själva:
https://www.slideshare.net/slideshow/16-emergency-landings-proving-flat-earth-246169638/246169638
Sen när du påstår att jordens rörelse är bevisad (och kvanitiferad?), så är det möjligt att jag har fel på den punkten. Och jag ser med spänning fram emot dina argument/bevis/referenser.
Men om du menar att gåtan med jordens krökning och rörelse skulle ha varit knäckt i årtionden eller ännu längre tid, då påstår jag att du är dåligt påläst.
Och då är det upp till dig att avgöra om du vill försöka bevisa motsatsen för dig.
Men efter att ha försökt diskutera med dig i några dagar, angående vetenskaplig koherens och integritet, så har jag inga stärre förväntningar att du plötsligt skulle börja inkomma med vetenskapligt vederhäftiga argument.
Men varken jag eller vetenskapen är särskilt långsint, så om du skulle vilja styrka eller backa upp några påståenden, så kommer jag att ge dig en ny chans.
Och, och dina argument är vettiga så kommer jag ge dig min tid en gång till, och jag kommer inte att snäsa av dig som jag iubland gör för duitt smpaktiga trams
Tvärtom kommer jag vara ärlig och berömma dig för dina synpunkter