Citat:
De är inte bara spioner som anger dig vid minska tecken på politisk inkorrekthet, de är programmerade att själva ljuga och att sktivt kräva att andra ljuger och att öppet hata och mobba alla de misstänker att de inte underkastat sig samma doktrin till 100%.
Kvalitén på goybrudar har aldrig varit lägre. Kvinnorna är totalt värdelösa mammor idag. De vill bara ha ha ha jag jag jag snopp snopp lyx lyx. Inte bara det. De är statliga spioner också som skulle ange dig vid minska tecken på politisk inkorrekthet.
Vill ni ha en riktig framtid åk till asien och anpassa er efter en utbildad asiatisk kvinnas livsstil. Det är en stor uppoffring och omställning men dina barn kommer tacka dig när ni reser hem till Sverige för att besöka farföräldrar och strosar runt i Mall of Scandinavia. Asiatiska brusar är inte goys på samma sätt. De har i många fall själen kvar.
Vill ni ha en riktig framtid åk till asien och anpassa er efter en utbildad asiatisk kvinnas livsstil. Det är en stor uppoffring och omställning men dina barn kommer tacka dig när ni reser hem till Sverige för att besöka farföräldrar och strosar runt i Mall of Scandinavia. Asiatiska brusar är inte goys på samma sätt. De har i många fall själen kvar.
Det är en riktig dödssekt där det räcker med att nämna existensen av vetenskapliga undersökningar som visar stora skillnader i IQ tester mellan folkgrupper, eller nämner att det finns ett samband mellan massinvandring, extremt hög kriminalitet bland vissa invandrargrupper.
Men att välja en asiatisk rasfrämling att skaffa barn med är ett mycket sämre alternativ än att väcka upp en svensk kvinna ur denna dödskultssekt, eftersom att välja en främmande kvinna är helt i linje med vad denna destruktiva dödskult har som målsättning.