2026-08-11, 06:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lastpall500kg
Kvalitén på goybrudar har aldrig varit lägre. Kvinnorna är totalt värdelösa mammor idag. De vill bara ha ha ha jag jag jag snopp snopp lyx lyx. Inte bara det. De är statliga spioner också som skulle ange dig vid minska tecken på politisk inkorrekthet.

Vill ni ha en riktig framtid åk till asien och anpassa er efter en utbildad asiatisk kvinnas livsstil. Det är en stor uppoffring och omställning men dina barn kommer tacka dig när ni reser hem till Sverige för att besöka farföräldrar och strosar runt i Mall of Scandinavia. Asiatiska brusar är inte goys på samma sätt. De har i många fall själen kvar.
De är inte bara spioner som anger dig vid minska tecken på politisk inkorrekthet, de är programmerade att själva ljuga och att sktivt kräva att andra ljuger och att öppet hata och mobba alla de misstänker att de inte underkastat sig samma doktrin till 100%.

Det är en riktig dödssekt där det räcker med att nämna existensen av vetenskapliga undersökningar som visar stora skillnader i IQ tester mellan folkgrupper, eller nämner att det finns ett samband mellan massinvandring, extremt hög kriminalitet bland vissa invandrargrupper.

Men att välja en asiatisk rasfrämling att skaffa barn med är ett mycket sämre alternativ än att väcka upp en svensk kvinna ur denna dödskultssekt, eftersom att välja en främmande kvinna är helt i linje med vad denna destruktiva dödskult har som målsättning.
Citera
2026-08-11, 06:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Nej, kvinnorna har alltid varit privilegierade och sluppit kriga. Skatten är ett utmärkt ekonomiskt styrmedel för att öka barnafödandet. AI kommer ändå att ta många kvinnors låtsasjobb inom kort.

För att de är fysiskt svagare ja. Därför har de sluppit kriga, precis som du har sluppit kriga på grund av fred i Sverige. Numrera råder dock allmän värnplikt.

Om det är låtsasjobb, så ska de väl tas bort, då de inte behövs? Varför ska AI ta låtsasjobb?

Hela ditt inlägg var rejält märkligt.
Citera
2026-08-11, 06:27
Medlem
fragolas avatar
Förut bodde man trångt. Idag krävs högre standard, alla i familjen behöver eget rum så fort barnen är lite större. Det blir dyrt. Särskilt om föräldrarna skiljer sig. Vad kostar en fyra-femma idag. Inte svårare än så tror jag
Citera
2026-08-11, 06:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charles-Lynton
Och det kommer naturligtvis inte att hända. Jimmie kanske borde uppmuntra EPA-grabbarna att ha oskyddade samlag med fjortisar istället för att kroka arm med Patrik och Sara. Men det kommer inte heller att hända.

Riskgraviditet för kvinnor att bli gravida under 19 år. Bättre att se till att kvinnor och män mellan 20-30 träffas, bildar par och skaffar några små knoddar! Bästa tiden för graviditet och förlossning är mellan 20-30, då är kvinnan färdigutvecklad i samtliga sina repruduktiva organ/stödorgan och som starkast. Och återhämtar sig som bäst efter graviditet och förlossning.
Citera
2026-08-11, 06:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fragola
Förut bodde man trångt. Idag krävs högre standard, alla i familjen behöver eget rum så fort barnen är lite större. Det blir dyrt. Särskilt om föräldrarna skiljer sig. Vad kostar en fyra-femma idag. Inte svårare än så tror jag

Yes! Billigare bostäder till barnfamiljer hade gjort susen.
Citera
2026-08-11, 06:37
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
För att de är fysiskt svagare ja. Därför har de sluppit kriga, precis som du har sluppit kriga på grund av fred i Sverige. Numrera råder dock allmän värnplikt.

Om det är låtsasjobb, så ska de väl tas bort, då de inte behövs? Varför ska AI ta låtsasjobb?

Hela ditt inlägg var rejält märkligt.

Det är inte alls märkligt. Arbeten som det inte finnas behov av kommer att försvinna.
Citera
2026-08-11, 06:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Det är inte alls märkligt. Arbeten som det inte finnas behov av kommer att försvinna.

Ja, det är väl rimligt att jobb som inte vehövs- försvinner. Men du skrev att dessa låtsasjobb skulle tas över av AI, vilket fick mig att haja till. Jobb som inte behövs, behöver inte AI utföra.
Citera
2026-08-11, 06:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymusfilijockus

Jag tror ovan skribenter är något på spåren. Bekvämlighet. Och det kostar ju på, både ekonomiskt och tidsmässigt. Och där har väl en kommande regering något att jobba med kan jag tänka. Det är ju fullt möjligt att på politisk väg uppmuntra (ekonomiskt) till att skaffa två eller tre barn framför ett enda barn eller inga barn alls. Och de (1) utan barn eller de (2) med fler barn än tre, ja får betala för kalaset.

Det ekonomiska är bara en aspekt av det hela. En väldigt viktig del som genomsyrar det mesta men det är inte allt.

Ekonomiskt
Ex: Höjda barnbidrag, skattelättnader, borttagen karens, borttagen VAB, lagstiftning om att föräldralediga ska få viss procentuell löneökning trots frånvaro.

Boende
Ex: Subventionerade stora lägenheter/radhus/villor vikta åt större barnfamiljer, nybyggda bostäder till en överkomlig summa vikta åt nämnd grupp av ovan nämnda sorter. Dessa bör placeras i attraktiva områden inte i Tjottahejti.

Park och rekreation
Ex: Barnvänliga parker, lättillgängliga badplatser med barnvänliga faciliteter (inkl. Hav, Sjö och inte minst Plaskdammar), 4H-gårdar och dylikt med utlån av utrustning och korv/festis till självkostnadspris, cykelvänlig stad, kommunalt anordnade is- och snönöjesfält på vintern som är gratis eller kraftigt subventionerade. Konstgjorda sjöar vid behov med tillgång till enklare trampbåtar eller liknande för familjer. Större familjecyklar för 4-8 personer i parker.

Nöje, sport och fritid
Ex: Återkommande festivaler/cirkusar/musikuppträdanden, subventionerad kulturverksamhet, subventionerad idrott, subventionerade museum/badhus/nöjesparker.

Skola, fritids, dagis
Ex: Satsningar på mätbar kvalitet som visar att det går bra för barnen internationellt sätt (PISA eller annat erkänt), mindre grupper. Rekrytera kompetenta lärare kosta vad det kosta vill. Se till att varje förskoleavdelning har 1 huvudpedagog, 1 assisterande pedagog och 1 barnskötare. Se till att varje skolklass har en 1 huvudpedagog och 1 assisterande pedagog.

Statlig megafon
Lyft kändisar som talar om familjelivet. Dämpa de som talar om barnfrihet osv. Ha återkommande kampanjer om hur viktig familjen är. Gör en stor sak av Lärarens Dag, Barnens Dag, Familjens Dag, Storasyskonets Dag, Lillsyskonets Dag, Mors Dag, Fars Dag osv. Detta ska vara känt av alla. Varje skola/bibliotek/torg/samlingsplats ska ha evenemang på temat. Det ska vara nyheter i TV och radio. Det behöver inte vara presenter vid alla tillfällen utan det kan vara hoppborgar, ansiktsmålning eller dylikt.

------

Det går att göra allt ovan, delar av ovan och säkert en hel del annat jag glömmer. En del minns jag från min barndom i Sverige, den del upptäckte jag som förälder i Sverige och en del har jag upptäckt som utlandssvensk förälder i barnkär nation.
Citera
2026-08-11, 06:51
Medlem
Pitschkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seelsorge
Det är precis detta som är meningen med massinvandringen. Vita ska sluta skaffa barn. Allt går enligt planen.

Så är det.

Och det skär.
Citera
2026-08-11, 07:25
Medlem
Ser man till 90-talet och 00-talet så kostade ju ett hus på 100-150 kvadratmeter typ 1 miljon i någon mellanstor stad som hela familjen kunde bo i, men i dag går samma hus på typ 4 miljoner. Det var också (bortsett från vissa år) lättare att få fast jobb, i dag är det väldigt svårt att få ett fast jobb som är helt nödvändigt för båda föräldrarna att ha i princip för kunna få ett banklån på flera miljoner. Inte heller jättekul att belåna sig upp över öronen när man aldrig vet vad som sker i framtiden.
Citera
2026-08-11, 07:32
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Vi är överbefolkade i världen så att födelsetalet minskar är bara positivt.
Vi trodde att vi skulle utrotas av corona men det löste sig och är nu bortglömt, vi kommer lösa detta också och samtidigt få jordklotet att må lite bättre.

Nu är det egentligen ännu viktigare att folkökningen i fattiga länder går ner mer men samtidigt är det människor i den rika delen som släpper ut mest och förstör jorden mest.
Citera
2026-08-11, 07:36
Medlem
Bajsmoderatorers avatar
Media har kämpat sen länge att slå sönder detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in