2026-08-11, 02:00
Medlem
tramsebyxans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyborg2030
Jag ser polisen gripa en kille efter ett bråk. Hur får du detta till en "klan"? Lyssnat för mycket på Riks och SD?

Det är helt omöjligt för dig att se att det är en hel skock blattar där som beter sig på sitt vanliga blattesätt? En blev faktiskt gripen en liten stund. Men det borde ha varit minst 20 stycken blattar som greps där och skickades hem till sina hemländer, så kan de fortsätta med sitt blattande där.
Citera
2026-08-11, 02:19
Medlem
Pilla74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartForDrabbning
Ja, erkända kanalen "Riks," visar oss hur arabklaner, vad det verkar, drabbar samman.

Vad vet vi? Fanns du där och kan berätta mer om händelseförloppet?

Konsekvenser för festivalen?
När tröttnar svenska barnfamiljer?

https://youtube.com/shorts/A8kQ6yJHXts

Haha, Malmö och gatufestival, vad kan gå fel här?
Kommunen trodde säkert att det skulle bli lugnt och fint och hemmamysigt liksom, idylliskt.
Är det bara babbar som jobbar i kommunhuset med i Malmö? Någon som vet?
Citera
2026-08-11, 03:06
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sladdsnus
Snuten griper ju fel kille?
Det var ju han i beigea byxor som piska folk!

Ja, utifrån filmen att döma så deltog inte han i grå tröja i slagsmålet.
Citera
2026-08-11, 03:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 16266
Folk slåss hela tiden. Jag kommer inte göra detta till en stor grej för att Riks vill det. De har en agenda, det har inte jag.
Du har en uppenbar agenda.
Att normalisera det.

Folk våldtar också, hela tiden.
Händer ofta. Sexuella trakasserier, sexköp knivbrott etc etc
Det tycker du också saknar nyhetsvärde, eller..?
Hmm
Citera
2026-08-11, 05:45
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Cyborg2030
Jag ser polisen gripa en kille efter ett bråk. Hur får du detta till en "klan"? Lyssnat för mycket på Riks och SD?

Så att 2 poliser i ett och samma moment inte griper 15 kulturberikare och lägger dom i en och samma hög, det tar du som intäkt för att "egentligen hände knappt någonting"...?
Citera
2026-08-11, 06:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av amatoll
Invandrarna får betalt av Ryssland för att skapa kaos i Sverige (och i andra länder)

Naturligtvis finns en gömda handen bakom denna massöverförsel av oönskade element från djävulsdyrkarsekten islam, men det är inget enskilt land och framförallt inte "Ryssland", men det hade varit spännande att få veta mer om hur du tänkte när du landade i den slutsatsen?
Citera
2026-08-11, 06:28
Medlem
Wyrdkins avatar
Modigt av polisen.

Seriöst..

De kunde fått storstryk om nån babbe snedtänt.
Citera
2026-08-11, 06:46
Medlem
Conny63s avatar
Malmö är ju helt kört fy fan.
Citera
2026-08-11, 06:47
Medlem
Room531s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Poliserna som är där jobbar utomlands. Det är exakt samma som dom åkte till mellanöstern och var poliser där. Jag tycker dom anställer araber som poliser i Malmö, gärna importerade från något land i mellanöstern. Det är seriöst. Skicka hit poliser från mellanöstern och ta om hand om allt bråk och stök i Malmö.
Inga islamister, jihadister som polis i Sverige tack. Lär ju finnas, då korruptionen i landet, idiotin och förräderiet bland folk i politiken är omfattande, men det är helt från vettet fel.

Finns ju uppenbarligen i rättsväsendet, som jurister, advokater och domare (som den "domare" Mohamed som inte ens dömde utvisning för ett övergrepp på en av våra äldre 😤...kan man anta att såna, jihadister i rättsväsendet som inte ens har i Sverige att göra här för vana att dela ut låga straff åt deras kriminella jihad-kultmedlemmar..) och säkert finns cl polis med, (men det har jag inte sett själv, tror jag)...väktare däremot en hel del garanterat.

islamister/muslimer som önskar att hela världen ska leva under deras skeva sharialagar och ser dessa som mer legitima än svenska eller några andra länders regler, normer & lagar ska inte ges inbillad auktoritet i Sverige, norden eller någonstans egentligen. De behöver skickas hem, hem till deras hemländer. För land, folk och rikes säkerhet..!

Europa behöver återvandring på stor skala, som Rupert Lowe säger ett deportations-NATO.

för i längden försöker & planerar de ju försöka införa, tvinga på resten dessa "sharialagar", med (än mer) terror, våld, brutalitet, osv och drar sig inte ens för att begå folkmord om de tillåts bli majoritet och folk vägrar konvertera eller betala utpressningspengar till kulten.

Helt vansinnigt att följare av denna våldsideologi ens tillåtits in, och i många miljontals(!) i Europa men så är det med plantor till politiker i land efter land som inte drar sig för att syssla med uppenbart förräderi..😤

Videon var väl rätt mycket liv för lite, inget jättespeciellt där direkt jämfört allt annat man kan se, ute eller via internet.... men såg någon svinga med ett bälte..?? Det har jag varit med om med att någon nyanländ försökte använda som "vapen" ...xD

Men till skillnad från dig så var jag glad att se att det var svensk polis på plats åtminstone och inga Muhammedfanatiker.
Senast redigerad av Room531 2026-08-11 kl. 06:55.
Citera
2026-08-11, 07:18
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 16266
Okej en video som visar personer slåss. Sedan grips någon. Sånt som händer dagligen, det är väl inget märkvärdigt.

Sen att den så oseriös media som Riks uppmärksammar detta säger ju en del om tidningen.

Araber har slagits sedan medeltiden, inget nytt. Men kunde de inte valt något annat land att ofreda?
Citera
2026-08-11, 08:09
Medlem
GanskaRoligts avatar
Arabgänget belönas snart med varsin heltidsanställning inom hemtjänsten där dom tillåts puckla på våra föräldrar.
Citera
2026-08-11, 08:27
Medlem
Kakashi1337s avatar
Det sjukaste är ju att ''Föräldrar'' Står med barnvagnar och tittar på. Fyfan vad Malmö har sjunkit. Ut med dessa jävla MENA idioter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in