Citat:
Ursprungligen postat av
Hegamon
Poliserna som är där jobbar utomlands. Det är exakt samma som dom åkte till mellanöstern och var poliser där. Jag tycker dom anställer araber som poliser i Malmö, gärna importerade från något land i mellanöstern. Det är seriöst. Skicka hit poliser från mellanöstern och ta om hand om allt bråk och stök i Malmö.
Inga islamister, jihadister som polis i Sverige tack. Lär ju finnas, då korruptionen i landet, idiotin och förräderiet bland folk i politiken är omfattande, men det är helt från vettet fel.
Finns ju uppenbarligen i rättsväsendet, som jurister, advokater och domare (som den "domare" Mohamed som inte ens dömde utvisning för ett övergrepp på en av våra äldre 😤...kan man anta att såna, jihadister i rättsväsendet som inte ens har i Sverige att göra här för vana att dela ut låga straff åt deras kriminella jihad-kultmedlemmar..) och säkert finns cl polis med, (men det har jag inte sett själv, tror jag)...väktare däremot en hel del garanterat.
islamister/muslimer som önskar att hela världen ska leva under deras skeva sharialagar och ser dessa som mer legitima än svenska eller några andra länders regler, normer & lagar ska inte ges inbillad auktoritet i Sverige, norden eller någonstans egentligen. De behöver skickas hem, hem till deras hemländer. För land, folk och rikes säkerhet..!
Europa behöver återvandring på stor skala, som Rupert Lowe säger ett deportations-NATO.
för i längden försöker & planerar de ju försöka införa, tvinga på resten dessa "sharialagar", med (än mer) terror, våld, brutalitet, osv och drar sig inte ens för att begå folkmord om de tillåts bli majoritet och folk vägrar konvertera eller betala utpressningspengar till kulten.
Helt vansinnigt att följare av denna våldsideologi ens tillåtits in, och i många miljontals(!) i Europa men så är det med plantor till politiker i land efter land som inte drar sig för att syssla med uppenbart förräderi..😤
Videon var väl rätt mycket liv för lite, inget jättespeciellt där direkt jämfört allt annat man kan se, ute eller via internet.... men såg någon svinga med ett bälte..?? Det har jag varit med om med att någon nyanländ försökte använda som "vapen" ...xD
Men till skillnad från dig så var jag glad att se att det var svensk polis på plats åtminstone och inga Muhammedfanatiker.