2026-08-10, 22:55
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartForDrabbning
Ja, erkända kanalen "Riks," visar oss hur arabklaner, vad det verkar, drabbar samman.

Poliserna som är där jobbar utomlands. Det är exakt samma som dom åkte till mellanöstern och var poliser där. Jag tycker dom anställer araber som poliser i Malmö, gärna importerade från något land i mellanöstern. Det är seriöst. Skicka hit poliser från mellanöstern och ta om hand om allt bråk och stök i Malmö.
Citera
2026-08-10, 23:11
Medlem
Haur du sitt Malmö, haur du sitt varden
Citera
2026-08-10, 23:16
Medlem
Abdi-Lena-Alkissons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Poliserna som är där jobbar utomlands. Det är exakt samma som dom åkte till mellanöstern och var poliser där. Jag tycker dom anställer araber som poliser i Malmö, gärna importerade från något land i mellanöstern. Det är seriöst. Skicka hit poliser från mellanöstern och ta om hand om allt bråk och stök i Malmö.

Själv är jag av åsikten att araber och negrer inte ska få bli poliser eller militärer (och inte få jobba på försäkringskassa, socialen eller migrationsverket). Dels kan vi inte ha babbar som infiltrerar viktiga samhällsfunktioner, dels är det av vikt att polis och militär är svensk, då vi behöver skicka tillbaka en miljon negrer och araber.
Citera
2026-08-10, 23:25
Medlem
Vi vet att araber är araber.

Och att det kryllar av araber i Malmö.

Och att nu ska vi tvångsblandas med dem.
Citera
2026-08-10, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abdi-Lena-Alkisson
Själv är jag av åsikten att araber och negrer inte ska få bli poliser eller militärer (och inte få jobba på försäkringskassa, socialen eller migrationsverket). Dels kan vi inte ha babbar som infiltrerar viktiga samhällsfunktioner, dels är det av vikt att polis och militär är svensk, då vi behöver skicka tillbaka en miljon negrer och araber.
Helt korrekt.

Alla vet detta, men få vågar säga det.
Citera
2026-08-10, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unitrequired-001
Hade stadsfest i staden här nyligen.

Det jag reagerade på var att många vita var ute, såg knapp araber. Kändes som för 15år sedan. Vackert. Blev nästan gråtfärdig. Det gamla Sverige igen. Den är båtfokuserad dock så kan vara därför.

Malmö däremot... jäklar.
omg , var bor du , vilken stad.
Citera
2026-08-11, 00:27
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 16266
Bara någon med en utvecklingsstörning drar såna slutsatser.
Då är den med utvecklingsstörning att föredra
Citera
2026-08-11, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chunky000
omg , var bor du , vilken stad.

https://youtu.be/Vy2B61zfuu8

Timestamp är vid båtarna uppe i stortorget var det lite mer men inte så mycket ändå

Jämför med videon i tråden liksom...

https://youtu.be/Vy2B61zfuu8?&t=2314

Förmodligen filmat av en annan men man tager vad man haver. Ingen i Sverige springer runt med GoPro på bröstet som USA walking videos.
Senast redigerad av unitrequired-001 2026-08-11 kl. 00:54.
Citera
2026-08-11, 01:17
Medlem
Cyborg2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartForDrabbning
Ja, erkända kanalen "Riks," visar oss hur arabklaner, vad det verkar, drabbar samman.
Jag ser polisen gripa en kille efter ett bråk. Hur får du detta till en "klan"? Lyssnat för mycket på Riks och SD?
Citera
2026-08-11, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 16266
Nä så illa tycker jag inte det var. Sett värre grejer.

Det har nog de flesta som någon gång lämnat pojkrummet.
Citera
2026-08-11, 01:40
Medlem
Nattbussen4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abdi-Lena-Alkisson
Fy fan va det ser ut i Malmö. Måste va topp 3 värsta staden i "Sverige". Kanske den värsta 🤮

Gatubilden är djupt deprimerande.

Fy fan. Att detta är Sverige. Det kunde lika gärna varit valfritt torg i Mellanöstern. Man får nypa sig i armen för att verkligen tro på att politiker och media på riktigt har lobbat för att araber, muslimer och afrikaner i dessa mängder ska ha tillträde till Sverige och dessutom bjudas på mer i form av att de uppmuntras i att fortsätta vara så krävande som möjligt.
Citera
2026-08-11, 01:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Karatematch
Det är inte i Sverige, det är i Malmö. Ett kalifat söder om Sverige.
Hela Sverige är på väg ner. Bara vänta du. Kalifat soon by you
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in