2026-08-08, 15:06
Medlem
Hur mår ni gänget ?
Jag är på banan igen.. dock jobbigt att energin inte hittat tillbaka ännu samt att jag kan fortfarande vakna svettig på nätterna, men det är normalt en stund efter.. drygt bara!
Citera
2026-08-08, 17:24
Medlem
KommisarieSjalvgods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gumbogummo
Städade läggan och hittade 1/4 7oh tab bakom tv-bordet dammig som fan menmen, tycks mig ändå känna av den

Enligt SS andra webshop så är dom tillbaka efter semestern nu till måndag. Undrar om vi får någon uppdatering då, hur de går kanske. En sak jag funderade lite över är vart dom får sina grejer ifrån, USA håller ju på att schedula MGM-15/16 7oh och psuedo så undrar om de kommer påverka produktionen av nya alkaloider i framtiden.

Det finns nya grejer som trendar i USA nu. Man vet inte exakt innehållet då det är en "proprietary blend". Alltså en mix av alkaloider som påverkar sanma signalsubstanser som mitra.
Citera
2026-08-08, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alfika
Hur mår ni gänget ?
Jag är på banan igen.. dock jobbigt att energin inte hittat tillbaka ännu samt att jag kan fortfarande vakna svettig på nätterna, men det är normalt en stund efter.. drygt bara!

Något nedstämd. Men annars fine. Första 2 veckorna var ett rent helvete
Citera
2026-08-08, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KommisarieSjalvgod
Något nedstämd. Men annars fine. Första 2 veckorna var ett rent helvete

Ja förstår dig helt.
Är på 16e dagen nu och det blir klart bättre men nedstämdheten är där samt motivationen är borta fortfarande..
Har inte lust med jätte mycket om dagarna.
Senast redigerad av Alfika 2026-08-08 kl. 17:51.
Citera
2026-08-08, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alfika
Ja förstår dig helt.
Är på 16e dagen nu och det blir klart bättre men nedstämdheten är där samt motivationen är borta fortfarande..
Har inte lust med jätte mycket om dagarna.
Känner igen mig i det. All motivation att städa, laga mat och allmänt lev aktivt försvinner.

Kan tipsa om att tvinga dig själv att röra på dig eller gymma.
Citera
2026-08-08, 18:55
Medlem
Ni som har gått av tyngre grejer, hur skulle ni jämföra denna ATn jämfört med andra opi?
Citera
2026-08-08, 21:08
Medlem
Citat:
Ni som har gått av tyngre grejer, hur skulle ni jämföra denna ATn jämfört med andra opi?

Mycket snarlik, nu var det 6 år sedan jag klev av ett tungt Oxybruk. Men detta är minst lika hårt. Binder ju så hårt till receptorerna…
Citera
2026-08-09, 10:18
Medlem
Är på dag 19, jag har gått genom helvetet i 19 dagar. De symptom jag har kvar nu är mest rastlöshet och en känsla av att livet är så tråkigt. Knappt orkat stå upp de första veckorna men nu börjar nog energin komma tillbaka. Är så jävla redo för SS lansering för detta suger.
Citera
2026-08-09, 11:26
Medlem
Själv klev jag av utan problem men mina förutsättningar var väl kanske bättre. Var bara uppe i 25mg dagligen sedan lansering.

Hursomhelst, när jag väl hade 10st kvar så klev jag ner direkt till 10mg/dag i tre dagar och sedan successivt trappade ner till 2.5mg/dag i de sista tre dagarna som jag tog innan läggdags för att slippa restlesslegs under natten. Detta skedde allt under en veckas tid och sista 2.5mg intogs måndag förra veckan. Måndag, tidag och onsdag hade jag 3 st lyrica som jag tog vardera dag. På onsdag åkte jag iväg på solsemester och lyckades svetta bort det mesta. Väl vid sovdags kom mina restless legs, då hade jag med loperamid. Tog en karta torsdag natt och en karta fredag natt som gjorde att de försvann.

Under all denna tid och under veckan med nedtrappningen kände jag inte av några abstinensbesvär överhuvudtaget förutom restless legs 2 nätter utomlands. Väl tillbaka i Sverige nu känner jag väl av vardagens gråa färger och att kroppstemperaturen har svårt att reglera sig men har ändå lyckats klara mig ganska skönt. Tram och oxy var hästlängder svårare att kliva av. Kratom likaså, men kratom höll jag på med i fem år kontra sex månader med denna substans. 13 dagar utan nu, är väl bittersweet då jag inte var redo att kliva av än men skönt att man gjorde det innan man föll djupare in i skiten.
Citera
2026-08-09, 15:09
Medlem
MagganMedSaabens avatar
Har någon testat C9 Alkaloid Blend?
Citera
2026-08-09, 16:54
Medlem
Frans-Jaegers avatar
Citat:
Barnlek jämfört med heroin och benso. Men högst otrevlig.
Citera
2026-08-11, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagganMedSaaben
Har någon testat C9 Alkaloid Blend?
Nej men funderar på att att köra en last C9 med freight forwarder. Avaktar pä SS nya produkt först
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in