Ifall man kikar på hennes bolag finns det en varning för att ” en företrädare för bolaget har betalningsanmärkningar”.
Så antingen hon eller sin syster har det!
Hon har ju dock tagit bort sig så kan inte begära ut det från Ratsit tex
Nä men ämnet var om hon gjorde en ”backförsäljning” oavsett hur mkt kontanter hon hade i insats. Hon köpte för 2,8 miljoner och sålde för knappt 2,5 miljoner alltså en förlust på 300 tusen. Det är ganska enkel matematik att förstå. Vad hon hade som kontantinsats o hur mkt hon betalat av har absolut ingenting med förlusten hon gjort. Snälla läs på hur det går till!
Ja självklart är 2,5 miljoner mindre än 2,8 miljoner, men det vi menar är ju att hon inte behöver gå ut den här affären med en skuld, hon KAN ju ändå ha en rejäl slant sparad för kontantinsats till nästa boende.
Ja självklart är 2,5 miljoner mindre än 2,8 miljoner, men det vi menar är ju att hon inte behöver gå ut den här affären med en skuld, hon KAN ju ändå ha en rejäl slant sparad för kontantinsats till nästa boende.
Ja men det är isåfall sparade pengar inte pengar för försäljningen. Hon har Tappat 300 tusen oavsett.
Kolla bloggbevaknings senaste inlägg, hon söker hus/radhus/lägenhet att hyra.
Ja snacka om att hon har ”skitit i det blå skåpet”, undrar så vem som fick henne att ha halvtidsboende i Sthlm för dyra pengar, det var nog hennes värsta ras. Tycker synd om barnen, tur dom har pappor som inte bär sig åt som mindre vetande.
Kolla bloggbevaknings senaste inlägg, hon söker hus/radhus/lägenhet att hyra.
Intressant. När hon hittat något så kommer hon ju skriva ”mitt nya hus” eller lägenhet etc som att hon har köpt det som hon gjorde med lägenheten i Sthlm.
Jag förstår att hon behövde sälja först innan hon letar ny bostad. Hon har ju inte råd att stå med dubbelt boende.
Kan det ha varit en tvångsförsäljning? Rykten säger att hon har haft svårt att betala avgiften. Men oavsett gläds jag med henne att radhuset nu äntligen är sålt så hon kan gå vidare i livet!