2024-10-07, 17:39
Medlem
psaks avatar
Serien var visst inspirerad av The young ones.

Själv har jag av någon anledning alltid gillat avsnittet Checkout mest. 'Okej grabbar då får vi väl ta mina pengar dårå'
Citera
2026-08-10, 14:26
Medlem
Har tittat lite på svtplay nu och fick en Flashback över hur många under en period skulle säga ”Swish ” och den handrörelsen.
Serien i sig är väl inte jätte rolig direkt.
Citera
2026-08-10, 20:41
Medlem
jarhoiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bossekaka
Har tittat lite på svtplay nu och fick en Flashback över hur många under en period skulle säga ”Swish ” och den handrörelsen.
Serien i sig är väl inte jätte rolig direkt.
Minns det som det roligaste som visats på tv men såg om den häromåret och konstaterade att humorn inte åldrats väl.
Citera
2026-08-10, 20:47
Medlem
Har svårt att tro att skämten åldrats som vissa skriver. Mitt minne är att de saknades redan då
Citera
2026-08-11, 01:43
Medlem
Tavastehuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bemp
Har svårt att tro att skämten åldrats som vissa skriver. Mitt minne är att de saknades redan då
Mitt med. Att skämten var få redan 1987 eller när det var. Men tillräckligt annorlunda för att vara intressant.

Titeln i sig är rolig. En passning till M*A*S*H såklart. Det är fan inget man skulle sätta sig ner och glo på däremot…

Grundberg som ett slags Björn Borg på dekis är också kul från början till slut. Han ser verkligen inte frisk ut.

Skulle jag se om serien nu hade det varit för miljöerna. Alltid skönt att slippa mångkultur, något alla i tråden dock inte håller med om. Men tennis är ju som bekant ”den vita sporten”.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in