Citat:
Ursprungligen postat av
Hbg042
Ja för att vi är kukssugare. Dummate jävla folk som finns, sossarna, mp och vänstern. Alla hatar svenskar och brottsoffer men älskar babbar och kriminella.
Har sagt de länge, alla borde gå runder med en namnbricka på bröstet som talar om vilket parti man röstat för i senaste valet. Ser man då en kvinna/man bli våldtagen eller utsatt för något annat brott så vet man om personen röstat för sitt eget öde eller om personen absolut inte röstat för detta. Så får man avgöra om man vill ingripa eller inte 😊
Oberoende vilken flagg dumsvensken väljer att bekänna sig efter eller vilket parti de röstat på kan man lugnt konstatera att det är självförvållat. Det var deras ansvar att skydda etnocentrismen men den förkastade man. Religionen löpte samma öde. Samtliga partier i riksdagen, SD inräknat, har bara varit samhällsfördärvande och invällarvurmande i sin prägel.
Så man kan ganska tryggt bara slå runt och gå iväg om man ser någon bli våldsförd av massa invällare. Jag fasar vid tanken att hjälpa en förrädare. Jag dansar hellre på förrädar-"svenskens" grav tillsammans med invällarna.
De har statistiskt sett röstat för sin undergång. Bara om det är någon oskyldig som alldrig röstat förr eller röstar på partier utanför riksdagen skulle jag hjälpa till.
De kanske lär sig sin läxa när de väl drabbas av konsekvenserna. De kanske skall lära sig att veta hut? Verkligheten är känd för att vara en hård men effektiv lärare. När "svenskarna" som försakade sitt folk inser varthän det barkar är deras öde redan beseglat.
Poetisk rättvisa.
Lär er att torka ert egna arsle först förfan, det är så vi gör som människor. De tog det för givet att alla svenskar skulle evigt behandla dem värdigt och ta till deras försvar. Det var naivt.
Varför skulle jag någonsin försvara en omoralisk jävel för?
Det är genom vägran och avvisning som man äntligen blir fri.