2026-08-10, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Kvinnor röstar på partier som vill ha mer invandring. Invandrare våldtar, misshandlar och mördar i större utsträckning än inrikesfödda.

Varför röstar kvinnor för mer invandring?
I media speglas höger som ond och vänster som god, det är ett skäl.

Många kvinnor jobbar i vården och naivt tror på vad vänstern säger om deras vårdsattsningar.

Mitt ex röstade miljöpartiet för att dem heter "miljö", tror inte många kvinnor vill gå på djupet om vad alla partier egentligen står för.

Kvinnor röstar mer vänster, så jag kan tänka mig att de få politiska diskutioner dem har att många blir konverterade efter en charkbricka och box vin på en fredagskväll.
Citera
2026-08-10, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Exakt! I övrigt tycks han ha missat att Sverige är toppstyrda av EU och att EU bestämmer hur många migranter Sverige ska ta emot som minst.
Ja för att vi är kukssugare. Dummate jävla folk som finns, sossarna, mp och vänstern. Alla hatar svenskar och brottsoffer men älskar babbar och kriminella.

Har sagt de länge, alla borde gå runder med en namnbricka på bröstet som talar om vilket parti man röstat för i senaste valet. Ser man då en kvinna/man bli våldtagen eller utsatt för något annat brott så vet man om personen röstat för sitt eget öde eller om personen absolut inte röstat för detta. Så får man avgöra om man vill ingripa eller inte 😊
Senast redigerad av Hbg042 2026-08-10 kl. 12:09.
Citera
2026-08-10, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TramsPostaren
Alla partier har varit för invandring tidigare.

Hela samhället kräver någon form av omstrukturering.

Kvinnors sociala intelligens är väl högre samt att kvinnor är mer empatiska.

Jag har iallafall en familj i trappan som är muslimer. En annan familj vet jag inte. Det stör inte mig det minsta och jag har aldrig någonsin haft problem med att bo nära invandrare osv. Skiter fullkomligt i om de omkring mig är ljusa, mörka, blonda, svarthåriga osv. Lika ointressant som vilka kön grannar har. En del är kvinnor, en del är män.

Tror väldigt många kvinnor upplever lite samma sak, att de inte bryr sig om andras utseenden som kriterier på om de är bra eller dåliga.

Det jag har att opponera mig kring invandring är när människor har en extremt dålig kvinnosyn eller människosyn och flyttar hit.

Jag tror inte att hur människor är som personer sitter i deras utseenden eller kläder.

Att jag när jag blev mycket kritisk mot invandringen fortsatte rösta rött var för jämlikhet mellan andra även om jag blev väldigt provocerad av antirasistiska uttalanden som var en väldigt stor grej förr. Sista vändan var väl vid kriget i Ukraina och invandrare omedelbart börkade klaga på att vi skulle ta in folk därifrån med nonsens om hur de såg ut som om vi inte har en gigantisk invandring med folk som inte ser ut som oss. Givetvis ska inte våra grannländers flyktingar fly till Iran eller Somalia för att göra invandrare här nöjda. Samtidigt så berättar det så otroligt mycket om rasismen de för med sig när de omedelbart spelar offer för att folk börjar fly från ett land där människor är ljusare än utomeuropeiska invandrare. Samma sak med Lisa Holm. Omedelbart kom lögner om att vi svenskar aldrig skulle leta efter en mörk flicka eller bry oss om något liknande hände en invandrare. Provokativt absolut. Men inte tillräckligt för att mina åsikter skulle flyga ut genom fönstret.

Sedan så vet jag såklart att det sker en mängd saker med människor i särskild utsatthet och utan samhällets insatser men det är väldigt mycket en klassfråga mer än annat.

Röda har inte endast röstat för invandring och alla partier förr var för invandring eftersom du mer eller mindre blev extremt utpekad om du var emot invandringen eller talade om problem relaterat till andra grupper.

Män är helt enkelt mer självcentrerade överlag och det är lite det som är problemet med invandring också.

Saken är den att kärringar som du inte gör ett skit även när personen visar sig ej passa in i din trappuppgång, ni vänder andra kinden till och kommer med fler ursäkter.

Kvinnor gör så hela tiden - man tar ett beslut garderar sig med mentala ursäkter sen när det visar sig inte funkar kommer med fler ursäkter så man kan fortsätta ta samma felaktiga beslut igen. Svenska kvinnor har förstört framtiden för svenska barn.
Citera
2026-08-10, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Fattar du trögt tror du det gör mindre ont att bli misshandlad och våldtagen av en svensk man?

Folk blir våldtagna i både sydafrika och i japan men jag tror endå alla inser vilket samhälle som är mer lyckat för det handlar om risk. Men din sort vägrar tänka i pariteter.
Citera
2026-08-10, 12:55
Medlem
Kvinnor är generellt efterblivna
Citera
2026-08-10, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TramsPostaren
Alla partier har varit för invandring tidigare.

Hela samhället kräver någon form av omstrukturering.

Kvinnors sociala intelligens är väl högre samt att kvinnor är mer empatiska.

Vad är socialt intelligent med att importera våldtäktsmän från andra länder?

Förklara gärna det, tack!
Citera
2026-08-10, 13:11
Medlem
lagfrukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hbg042
Ja för att vi är kukssugare. Dummate jävla folk som finns, sossarna, mp och vänstern. Alla hatar svenskar och brottsoffer men älskar babbar och kriminella.

Har sagt de länge, alla borde gå runder med en namnbricka på bröstet som talar om vilket parti man röstat för i senaste valet. Ser man då en kvinna/man bli våldtagen eller utsatt för något annat brott så vet man om personen röstat för sitt eget öde eller om personen absolut inte röstat för detta. Så får man avgöra om man vill ingripa eller inte 😊
Oberoende vilken flagg dumsvensken väljer att bekänna sig efter eller vilket parti de röstat på kan man lugnt konstatera att det är självförvållat. Det var deras ansvar att skydda etnocentrismen men den förkastade man. Religionen löpte samma öde. Samtliga partier i riksdagen, SD inräknat, har bara varit samhällsfördärvande och invällarvurmande i sin prägel.

Så man kan ganska tryggt bara slå runt och gå iväg om man ser någon bli våldsförd av massa invällare. Jag fasar vid tanken att hjälpa en förrädare. Jag dansar hellre på förrädar-"svenskens" grav tillsammans med invällarna.

De har statistiskt sett röstat för sin undergång. Bara om det är någon oskyldig som alldrig röstat förr eller röstar på partier utanför riksdagen skulle jag hjälpa till.

De kanske lär sig sin läxa när de väl drabbas av konsekvenserna. De kanske skall lära sig att veta hut? Verkligheten är känd för att vara en hård men effektiv lärare. När "svenskarna" som försakade sitt folk inser varthän det barkar är deras öde redan beseglat. Poetisk rättvisa.

Lär er att torka ert egna arsle först förfan, det är så vi gör som människor. De tog det för givet att alla svenskar skulle evigt behandla dem värdigt och ta till deras försvar. Det var naivt.

Varför skulle jag någonsin försvara en omoralisk jävel för?

Det är genom vägran och avvisning som man äntligen blir fri.
Senast redigerad av lagfrukt 2026-08-10 kl. 13:59.
Citera
2026-08-10, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gunn-den-4de
SD är den enda obeprövade kortet. Hade varit intressant att se hur invandringen hade påverkats om de fick 55% av rösterna i valet.

Moderaterna och S är ungefär lika vidriga, som övriga partier.

S är bara intresserade av att ha makten - för att ha makten. M är bara intresserade av att ha makten för att göra sig själva rikare.

Att folk inte förstår hur destruktiv invandringen är, ex kvinnor. Tror det främst beror på att de är dåligt insatta och att de är sämre på rationellt logiskt tänkande.

Lite kunskap som kan vara bra för dig att ha koll på: i migrationspolitik så är Sverige toppstyrda av EU. EU bestämmer hur många migranter varje land ska ta emot årligen.
Citera
2026-08-10, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hbg042

Vilket parti menar du har i sitt partiprogram att kvinnor ska våldtas?
Citera
2026-08-10, 13:29
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av INGSOC
Är det?
Faktan är den att kvinnor tidigare hade en tendens att rösta mer konservativt än vad män gjorde.
Vad är förklaringen till det annat än att exakt samma mönster kan ses idag fast med kvinnor röstandes mera liberalt istället?

På den tiden var samhällsnormerna konservativa och därmed följde kvinnor dem normerna och röstade enligt dem, de är naturligt mer konformistiska och fungerar inom dagens politik som hävstång åt de allmänt mest accepterade idéerna och normerna som i sin tur pushats av median.

De har generellt ett lägre antal fritänkare.
Är inget fel med det då det är så naturen format oss i och med det gav högst chans för överlevnad.

Förstår att det stör dig att kvinnor tänker själva idag och inte följer vad mannen tycker!
Citera
2026-08-10, 13:32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Lite kunskap som kan vara bra för dig att ha koll på: i migrationspolitik så är Sverige toppstyrda av EU. EU bestämmer hur många migranter varje land ska ta emot årligen.

Inte för Slovakien, Ungern, Polen.

Bara för de lönder som går med på det.
Citera
2026-08-10, 13:36
Medlem
zkumbollens avatar
Min spaning, rätt så säker på att den är korrekt

1.
Kvinnor (på gruppnivå) tenderar till att styras av hur det "känns", inte hur det faktiskt är

Och ibland är det bra, ibland inte

2.
Kvinnor vill inte vara avvikande, sticka ut med en egen åsikt

Utan följer med i strömmen och vad som är socialt accepterat

Koncencus sökare, det är prio #1

3.
Vad som är socialt accepterat dikteras tyvärr fortfarande av mainstream media
sVt, DN, Aftonbladet etc etc

The perfect storm
Senast redigerad av zkumbollen 2026-08-10 kl. 13:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in