Citat:
Ursprungligen postat av
Tropicals
Något som kan göra mig riktigt in i helvete förbannad är när min sambo tycker det är konstigt när jag svär för mig själv när den där skruvjäveln tappas eller något hamnar fel eller inte funkar som det ska göra etc. Under processen med i stort sett samtliga uppdrag här hemma på gården så lämnar mängder av väl valda svordomar mina läppar, samtliga riktade mot just den sak som jävlas mest för tillfället.
Exakt samtliga av kvinnor jag varit med har fungerat likadant när de råkat gå förbi eller hört delar av mina exemplariska haranger. Reaktionerna är att de inte på något sätt kan förstå varför jag behöver svära eller "skrika" över huvud taget. Inte en endaste man har någonsin uttryckt detta och då har jag ändå jobbat med otaligt fler män än kvinnor i dessa situationer. Att någon kommer och poängterar hur taffligt man låter och att jag faktiskt inte behöver svära får mig enbart att bli ännu mer ilsken. Skit i hur jag låter för i helvete och låt mig göra klart.
Är ovan något som någon annan råkar ut för eller är jag helt enkelt bara ett komplett psykfall?
Är det möjligtvis så att du efter att du tappar skruvjävlarna, drar med dig det dåliga humöret under dagen och sprider dålig energi, är kylig eller passivt aggressiv mot
henne för att du är sur på skruvarna? Sånt beteende har man ju stött på.
Om det inte är detta, så ja, då kan det nog vara kvinnorna som vill passa på att psyka dig i ditt förhöjda känslotillstånd. Det kanske då till och med har blivit en ond cirkel. Att så fort du tar fram verktygslådan så påminns du om hur kvinnan jävlades med dig sist och då brusar du upp.
Hur som, du vet själv bäst vem som är boven. Nån av er är det.