2026-07-31, 12:37
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Well... hans far eller morföräldrar startade Gevalia. Och lite annat. Att familjen har pengar är ingen hemlighet. Men de kanske har hotat att göra honom arvslös om han är gay?

Jag blev nyfiken och googlade. Han sålde sitt "radhus" på Lidingö för något år sedan. Och det var det. Sedan ägen tydligen familjen mark i Thailand. Paul köpte också en tomt i Åre för några år sedan, men den är inte bebyggd. Så några fastighetsaffärer finns inte. Du kanske blandar ihop honom med Erik som var just fastighetsmagnat. Men allt annat än blygsam skala.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/q6vnOo/lowengrip-sundvik-pengar
Citat:
Nolltaxerar – så kan han ändå leva lyxliv
Hon tjänar miljoner varje år – medan han nolltaxerar.
Klistrade in ingressen i artikeln, då den är relevant för tråden. Artikeln har tyvärr blivit betalartikel.
Citera
2026-07-31, 18:07
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Well... hans far eller morföräldrar startade Gevalia. Och lite annat. Att familjen har pengar är ingen hemlighet. Men de kanske har hotat att göra honom arvslös om han är gay?

Jag blev nyfiken och googlade. Han sålde sitt "radhus" på Lidingö för något år sedan. Och det var det. Sedan ägen tydligen familjen mark i Thailand. Paul köpte också en tomt i Åre för några år sedan, men den är inte bebyggd. Så några fastighetsaffärer finns inte. Du kanske blandar ihop honom med Erik som var just fastighetsmagnat. Men allt annat än blygsam skala.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/q6vnOo/lowengrip-sundvik-pengar
Utlänningar kan väl inte äga mark i Thailand?
Citera
2026-07-31, 21:15
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Utlänningar kan väl inte äga mark i Thailand?
Det vet jag ingenting om, men nu när jag dubbelkollade så var det tydligen en lägenhet och inte mark som syskonen ägde, men som Paul skulle köpa loss. Det kanske är det han har sysslat med sista tiden?
Citera
2026-08-01, 09:51
Medlem
Pandalina4s avatar
Paul Sundviks pappa arbetade tidigare som generalkonsul, vilket medförde att hans föräldrar bodde och verkade i utlandet under delar av hans uppväxt.

Det här är de viktigaste detaljerna kring Paul Sundviks bakgrund och kopplingen till Thailand:Släkthistoria och uppväxt i Asien:

Det norska släktnamnet Riddervold kommer från pappans sida.

Genom sin pappas diplomatiska karriär tillbringade familjen mycket tid utomlands, och Paul Sundvik har själv vuxit upp och bott i Asien i sammanlagt 16 år under sitt liv.Thailandsresor och kopplingar:

Paul Sundvik har en stark personlig koppling till regionen och tillbringar regelbundet långa perioder i Thailand.

Hans exfästmö Isabella Löwengrip har bland annat delat med sig i sina sociala medier att han under vintern och våren reste runt på långtidsssemester i Asien med just Thailand som en av huvuddestinationerna
Goggle paul sundvid thailand föräldrar bott i thailand
Citera
2026-08-04, 20:34
Medlem
Jag funderar på hur hon tänker nu i efterhand när hon lät Paul kolla p*rr och välja hur han ville hennes sillisar skulle se ut eftersom han skulle betala dem… är hon lika nöjd med dem själv nu?
Citera
2026-08-09, 19:46
Medlem
Lyssnat på nya poddavsnittet idag. Bella har tydligen redan träffat någon som hon sovit över med och lånar hans T-shirt. Snabba puckar.
Blev även bekymrad över hennes extremt ytliga sätt. Att hon vill vara särbo för att det är så jobbigt att vara ful och ofixad inför en man, även när hon hade Paul. Hur ytlig kan man bli? Att alltid känna att man måste vara nyrakad och insmord för sin partner. Och Sheila kallar det gulligt. Haha. Hon kan väl inte säga annat.
Citera
2026-08-09, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagflickan
Lyssnat på nya poddavsnittet idag. Bella har tydligen redan träffat någon som hon sovit över med och lånar hans T-shirt. Snabba puckar.
Blev även bekymrad över hennes extremt ytliga sätt. Att hon vill vara särbo för att det är så jobbigt att vara ful och ofixad inför en man, även när hon hade Paul. Hur ytlig kan man bli? Att alltid känna att man måste vara nyrakad och insmord för sin partner. Och Sheila kallar det gulligt. Haha. Hon kan väl inte säga annat.

Isabella blir verkligen inte snyggare....
Citera
2026-08-09, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carli
Isabella blir verkligen inte snyggare....

Fattar inte varför hon börjat med brun utan sol också? Ser bara smutsigt ut.
Citera
2026-08-09, 20:09
Medlem
Citat:

Undrar om hon träffade honom redan under tiden med Paul eller är det någon hastig sommarflirt hon legat lite med?
Citera
2026-08-09, 20:23
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Blev även bekymrad över hennes extremt ytliga sätt. Att hon vill vara särbo för att det är så jobbigt att vara ful och ofixad inför en man, även när hon hade Paul. Hur ytlig kan man bli? Att alltid känna att man måste vara nyrakad och insmord för sin partner.

Det är väl inte så konstigt:
Belsebubba Gröpenliw är en långfotad acnehagga, så hon måste ju använda alla till buds stående smörjor, injektioner och ingrepp för att snärja någon och kapa vederbörandes t-shirt.
Citera
2026-08-09, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaktbjorn
Undrar om hon träffade honom redan under tiden med Paul eller är det någon hastig sommarflirt hon legat lite med?
Jag såg henne med en betydligt äldre herre på Tennstopets uteservering tidigare i sommar (innan skilsmässan var officiell )
Jag undrar vilken man med pengar (hon dejtar ju inte fattiglappar) kan vilja dejta henne?
Citera
2026-08-09, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Jag såg henne med en betydligt äldre herre på Tennstopets uteservering tidigare i sommar (innan skilsmässan var officiell )
Jag undrar vilken man med pengar (hon dejtar ju inte fattiglappar) kan vilja dejta henne?

Det är ju bara gamlingarna som av någon anledning inte kan få tag på bättre som intresserar sig för henne. Hon kan operera sig till oigenkännlighet men det hjälper ändå inte. Porriga nya bröst till trots, tror ni ens hon legat sedan barnen ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in