2026-08-09, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negerhanen
Ja, men du förstår att det är en bordell va? Det står klart och tydligt.

Det är en hora.

Det är så det funkar, de haffar tag i dig för att sälja sex. Jag försöker förmedla här att tjejerna på en bordell inte sitter blyga i ett hörn och väntar på att det ska komma fram creeps och välja ut dem medan pimpen står bakom och ger dem arga blickar. De skulle bli mycket arga om du kommer dit och ska försöka rädda dem. Då får de skura golv nånstans i Europa istället, eller gifta sig med en simp.

Hur ska jag veta att det är en bordell? Det står FKK i länken och Google säger att det står för naken-sauna.
Det är väl en miljard gånger bättre att skura golv än att låta någon köpa din kropp.
Män som gifter sig är inte simpar
Citera
2026-08-09, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick
Hur ska jag veta att det är en bordell? Det står FKK i länken och Google säger att det står för naken-sauna.
Det är väl en miljard gånger bättre att skura golv än att låta någon köpa din kropp.

Jaså det är det? Så varför gör de inte det då? Tror du de är idioter? Det var en sexsäljare här i tråden tidigare. Du kanske kan fråga henne om hon håller med om att det är en miljard gånger bättre att skura golv än att sälja sex.

Och det står "brothel" i titeln på videon, Einstein.
Citera
2026-08-09, 12:50
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Inside a FKK sauna club brothel 😅
Sen kan man ju se på videon och notera saker i miljön.

Det kan du få tycka, men andra tycker inte det. 10 € i timmen eller 200 €? Nånstans tror jag att du också hade övervägt det om du hade möjligheten att göra det.
Citera
2026-08-09, 13:23
Medlem
TreponemaPallidums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
...

Man ligger helt enkelt inte med någon som är kär om man själv inte är det... Det är ett utnyttjande. Och empatilöst.
Sakta i backarna. Det är väl inte rätt kanske, men det behöver inte alls vara empatilöst.
Jag gjorde det en gång i min ungdom, eftersom jag visste att hon ville och vi hamnade i samma säng. Mest för att vara snäll, för hennes skull s.a.s. Men jag ångrade mig efteråt och hade dåligt samvete.
Några år senare träffade jag en vansinnigt vacker tjej som alla män hon mötte blev kära i, så även jag. Hon hade alltså ett helt koppel av uppvaktande män som hon träffade i någon slags turordning, utan att vara kär i någon av oss. Hon låg dock med en av killarna ibland, för att stilla sina begär. Vi som inte fick komma till ansåg nog alla att han drog vinstlotten ändå.
Så det är inte alldeles enkelt eller svart/vitt.
Citera
2026-08-09, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Vi hamnar ganska mycket OT men det finns ju antagligen lika många anledningar att köpa sex som det finns sexköpare. I den här tråden är väl perspektivet utifrån män som tycker att vanliga dejtingmarknaden är typ omöjlig. Vad är enklaste och billigaste sättet att ligga? Lite så, men så derailar tråden helt och handlar om annat. Det jag kommenterade först i den här tråden var inlägget där nån skrev att sexköp och dejting är samma sak för män. Det håller jag inte med alls, givet yrkesbakgrund och annat.

Diskussionen har rullat på här..
Jag undrar varför du säljer sex och om det handlar om pengar eller någon psykologisk anledning. En blandning?
Har du själv reflekterat över det eller har du hört hur snacket går bland ”kollegor” som kan vara lärorikt för TS och oss andra?
Om du är rädd för att outa dig så är det förståeligt om du inte vill gå på djupet, såklart.

Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Jaså det är det? Så varför gör de inte det då? Tror du de är idioter? Det var en sexsäljare här i tråden tidigare. Du kanske kan fråga henne om hon håller med om att det är en miljard gånger bättre att skura golv än att sälja sex.

Och det står "brothel" i titeln på videon, Einstein.

Vi får se om fröken vill dela med sig.
Jag antog att ”club brothel” var namnet på FKK-klubben eller något med ”abroad”.
Vi lever helt olika liv.

Citat:
Inside a FKK sauna club brothel 😅
Sen kan man ju se på videon och notera saker i miljön.

Det kan du få tycka, men andra tycker inte det. 10 € i timmen eller 200 €? Nånstans tror jag att du också hade övervägt det om du hade möjligheten att göra det.

Det är klart att tanken kittlar på att få uppleva en matchning med en sexslav som gör allt jag ber den om. Men jag skulle aldrig betala för det på riktigt.
Enklast är ju bara att jag ber min partner om ett rollspel i sådana fall.
Citera
2026-08-09, 13:33
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Diskussionen har rullat på här..
Jag undrar varför du säljer sex och om det handlar om pengar eller någon psykologisk anledning. En blandning?
Har du själv reflekterat över det eller har du hört hur snacket går bland ”kollegor” som kan vara lärorikt för TS och oss andra?
Om du är rädd för att outa dig så är det förståeligt om du inte vill gå på djupet, såklart.

I den här tråden kan du läsa vad jag och andra sexarbetare har att säga om saken.

(FB) Tråden där sexarbetare diskuterar kunder och träffar

Det är svårt OT i den här tråden.
Citera
2026-08-09, 13:37
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Det är klart att tanken kittlar på att få uppleva en matchning med en sexslav som gör allt jag ber den om. Men jag skulle aldrig betala för det på riktigt.
Enklast är ju bara att jag ber min partner om ett rollspel i sådana fall.
Så du tillstår till slut att du kanske är okej med att objektifiera kvinnor, och att det rent av är upphetsande?

Det jag menade var egentligen att om du hade möjligheten att sälja din kropp för 200 € så hade du övervägt det istället för att skura golv för 10 €.
Citera
2026-08-09, 13:59
Medlem
Citat:
...

om du hade möjligheten att sälja din kropp för 200 € så hade du övervägt det istället för att skura golv för 10 €.
Näe, det är inte många som överväger det. Man måste vara väldigt desperat eller pengakåt för att ö.h.t. se den sysslan som en möjlighet. På FKK-klubbarna jobbar i stort sett bara migrantarbetare från Rumänien och en del andra fattiga öststater.
Citera
2026-08-09, 14:07
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TreponemaPallidum
Näe, det är inte många som överväger det. Man måste vara väldigt desperat eller pengakåt för att ö.h.t. se den sysslan som en möjlighet. På FKK-klubbarna jobbar i stort sett bara migrantarbetare från Rumänien och en del andra fattiga öststater.
Ja, de flesta tjejerna är från öststaterna. Många från Rumänien som du säger.

Men de här staterna idag är inte fattiga. De är medlemmar i EU, och därför skulle de här tjejerna kunna jobba i de rikare länderna i Europa om de ville. Kanske skura golv, eller servera mat och dryck. Eller studera som alla andra som inte vill jobba med såna jobb. Det är klart att de är pengakåta, som jag sa det är inte vem som helst som klarar det. Man måste ha en viss personlighet och dessutom se relativt bra ut.

Hade jag haft möjligheten att sälja min kropp för 200€ i timmen hade jag gjort det direkt. Jag har kanske personligheten men inte utseendet och könet tyvärr.

Förtydligande: de flesta män skulle klara av det psykologiskt vill jag tro. De flesta kvinnor skulle inte det, kvinnor som TomatKungen hade ju blivit ett nervvrak första dagen på jobbet. Då är det såklart inget man överväger.
Senast redigerad av Negerhanen 2026-08-09 kl. 14:24.
Citera
2026-08-09, 14:26
Medlem
Citat:
Ja, de flesta tjejerna är från öststaterna. Många från Rumänien som du säger.

Men de här staterna idag är inte fattiga. De är medlemmar i EU, och därför skulle de här tjejerna kunna jobba i de rikare länderna i Europa om de ville. Kanske skura golv, eller servera mat och dryck. Eller studera som alla andra som inte vill jobba med såna jobb. Det är klart att de är pengakåta, som jag sa det är inte vem som helst som klarar det. Man måste ha en viss personlighet och dessutom se relativt bra ut.

Hade jag haft möjligheten att sälja min kropp för 200€ i timmen hade jag gjort det direkt. Jag har kanske personligheten men inte utseendet och könet tyvärr.
Hm, det är inte så gott om lediga, enkla jobb. De som finns går i regel till den befintliga arbetarklassen i dessa EU-länder. Så enkla jobb hittar dessa töser i sina hemländer och där får de inte ens 10 E i timmen utan kanske 2 E. Alltså tjänar de 100 gånger mer som prostituerad på en "bättre" bordell, men ändå är det bara en bråkdel av alla som väljer det yrket.

Hursomhelst tror jag inte att du själv på allvar tycker det är lika bra/skönt/kul med en köpt sexuell tjänst som en äkta upplevelse. Men jag vet inte vad du har varit med om iofs förutom det exempel du gett med tjejen som var kär i dig.
Citera
2026-08-09, 14:32
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Hm, det är inte så gott om lediga, enkla jobb. De som finns går i regel till den befintliga arbetarklassen i dessa EU-länder. Så enkla jobb hittar dessa töser i sina hemländer och där får de inte ens 10 E i timmen utan kanske 2 E. Alltså tjänar de 100 gånger mer som prostituerad på en "bättre" bordell, men ändå är det bara en bråkdel av alla som väljer det yrket.

Hursomhelst tror jag inte att du själv på allvar tycker det är lika bra/skönt/kul med en köpt sexuell tjänst som en äkta upplevelse. Men jag vet inte vad du har varit med om iofs förutom det exempel du gett med tjejen som var kär i dig.
Ja de tjänar väldigt mycket mer. Man kan dock leva på några 100 € per månad i deras hemländer.

Det finns massa jobb lediga som nordvästeurpeiska kvinnor inte villl utföra. Jag kan ta fram källor på det senare.
Citera
2026-08-09, 14:56
Medlem
Citat:
Sakta i backarna. Det är väl inte rätt kanske, men det behöver inte alls vara empatilöst.
Jag gjorde det en gång i min ungdom, eftersom jag visste att hon ville och vi hamnade i samma säng. Mest för att vara snäll, för hennes skull s.a.s. Men jag ångrade mig efteråt och hade dåligt samvete.
Några år senare träffade jag en vansinnigt vacker tjej som alla män hon mötte blev kära i, så även jag. Hon hade alltså ett helt koppel av uppvaktande män som hon träffade i någon slags turordning, utan att vara kär i någon av oss. Hon låg dock med en av killarna ibland, för att stilla sina begär. Vi som inte fick komma till ansåg nog alla att han drog vinstlotten ändå.
Så det är inte alldeles enkelt eller svart/vitt.

Det är skillnad på manlig och kvinnlig sexualitet. För det första är kvinnor mer sexuellt selektiva än män. Hon kan ju bli gravid av sex och behöver välja man mer större omsorg...

En kvinna blir dessutom ännu mer känslomässigt anknuten till den hon har sex med, om hon är kär i honom! Fyller säkert en evolutionär funktion, så att hon ska hålla sig honom trogen så de kan veta att det är hans avkomma om hon blir gravid. Hon behöver ju honom då under graviditet och sedan, då graviditet och förlossning är stor risker för kvinnans liv, kropp och hälsa. Att svika en kär kvinna efter att ha utnyttjat henne för sex, kommer därför vara känslomässigt hemskt för henne och kommer även dra hårt i hennes rent evolutionära delar... Inte bra alls. Hon kommer må skit. Inte vara nöjd över ligget. Utan bara känna sig utnyttjad. och sårad. Och lämnad åt sitt eventuella öde...

Medans en man kan göra många kvinnor gravida, samma dygn tom. Så får han komma till med en kvinna han är kär i är det jackpot! Förhoppningsvis gjorde han henne på smällen också! Får eventuellt föra sina gener vidare, med enda insats: ett skönt ligg med någon han är kär i! Visst, han kommer känna svartsjuka om hon är med andra män... Men ändå. Han riskerar inte att bli gravid av ligget. Han är därmed inte beroende av henne.

Så. Det är skillnad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in