2026-08-09, 00:03
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-Melia
Ht är fan i klass med Anna ”iväg på en liten grej” Book med sina ”nu ska jag iväg och filma samarbete”
Finns fan INGEN jag följer som lägger ut så mycket om allt som ska göras, har gjorts osv.. bara visa upp själva resultat istället?!? Tänk om alla vi ”vanlisar” skulle starta dagen med att tala om allt vi ska jobba med under dagen? Skjut mig va tråkigt att följa

Om vi ska ge Hanna någon cred så har hon faktiskt slutat med sina dusch-uppdateringar. Hon fattade väl själv att absolut ingen vill veta när och hur hon duschar eller går och skiter.
Citera
2026-08-09, 02:49
Medlem
FruKrokodils avatar
Först nu jag ser Hannas underarms tatuering på nära håll.
På riktigt- är det en otrolig dåligt gjord avspegling av en man med ett barn på axlarna? Mannens huvud är extremt litet med tanke på resten av kroppen och går inte att ta seriöst. Otroligt ful iaf om det inte är ett barn under fem som ritat gubben.

Denna har hon haft länge dvs innan Lars ens låg i koppen, så ska denna fula tatuering avspegla Kebab och fostret/barnet (den som föddes i vecka 22) fast att barnet inte är död utan vuxit till sig?

Vart har Hanna tatuerat in något som påminner om Lars dvs hennes levande barn som säkert redan nu börjat fråga om Hannas fula gubbe tatuering?
Har jag missat något?

Har också gjort några oseriösa skapligt fula tatueringar men då var jag typ 16 år.
Senast redigerad av FruKrokodil 2026-08-09 kl. 03:25.
Citera
2026-08-09, 03:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
På riktigt- är det en otrolig dåligt gjord avspegling av en man med ett barn på axlarna? Mannens huvud är extremt litet med tanke på resten och går inte att ta seriöst.
Denna har hon haft länge dvs innan Lars ens låg i koppen, så ska denna fula tatuering avspegla Kebab och fostret/barnet (den som föddes i vecka 22) fast i en äldre version?

Vart har Hanna tatuerat in något som påminner om Lars dvs hennes levande barn som säkert redan nu börjat fråga om Hannas fula gubbe tatuering?

Har jag missat något?
Tatueringen symboliserar hennes döda pappa och sonen/fostret Liam som sitter på hans axlar och håller i en ballong.
Citera
2026-08-09, 07:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
På riktigt- är det en otrolig dåligt gjord avspegling av en man med ett barn på axlarna? Mannens huvud är extremt litet med tanke på resten av kroppen och går inte att ta seriöst. Otroligt ful iaf om det inte är ett barn under fem som ritat gubben.

Denna har hon haft länge dvs innan Lars ens låg i koppen, så ska denna fula tatuering avspegla Kebab och fostret/barnet (den som föddes i vecka 22) fast att barnet inte är död utan vuxit till sig?

Har jag missat något?

Har också gjort några oseriösa skapligt fula tatueringar men då var jag typ 16 år.

Värst är väl spindlarna på fingrarna
Skriker trailor trash så det finns inte
Citera
2026-08-09, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt

Jag tycker hennes värsta är texten

Why break down and cry when you can say Fuck you and smile
Citera
2026-08-09, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt

Citat:
Ursprungligen postat av Somntutiss
Jag tycker hennes värsta är texten

Why break down and cry when you can say Fuck you and smile

Fingrar brukar vara typ värsta stället att tatuera på? och syns rätt så tydligt att hennes bläck har "blött" om ni förstår vad jag menar ( kommer nog inte heller gått att rädda om man säger så)

Och kul för Hanna sen när Lars är stor nog att kunna läsa och förstå engelska och fråga sin mamma varför hon har tatuerat "fuck" på sina arm🥲
Citera
2026-08-09, 11:28
Medlem
Men varför har hon transparanta gardiner till en garderob? Köp några tjocka gardiner som är bredare och dra för ordentligt! Ingen vill se in i en garderob.
Citera
2026-08-09, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fucktskada
Men varför har hon transparanta gardiner till en garderob? Köp några tjocka gardiner som är bredare och dra för ordentligt! Ingen vill se in i en garderob.

Istället för att satsa på ett ordentligt garderob system så lägger de pengarna på en svindyr lekstuga! Hade hellre installerat garderober som man kan stänga så man slipper dammet men men.. tycker detta med gardiner ser halvtaffligt ut. Hade varit snyggare med skjutdörrar.
Citera
2026-08-09, 11:41
Medlem
Hmm gardinerna går inte ens att dra för helt? Vad är syftet?
Citera
2026-08-09, 12:19
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av surkorv
Hmm gardinerna går inte ens att dra för helt? Vad är syftet?
Haha, jaaaa men va liksom? Satt en gardin på varsin sida av "garderoben"? Det döljer ju bara 5 cm på varje sida? Det här var bland det roligaste fail'et jag sett, kan inte sluta skratta 🙈🙈😂😂😂😂😂😂😂😂
Citera
2026-08-09, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Haha, jaaaa men va liksom? Satt en gardin på varsin sida av "garderoben"? Det döljer ju bara 5 cm på varje sida? Det här var bland det roligaste fail'et jag sett, kan inte sluta skratta 🙈🙈😂😂😂😂😂😂😂😂
Haha ja hon får ju isåfall köpa 5 gardiner till så att det går över hela men nää helt fel typ av gardiner från början 😂
Aja, det är ju bara dom två som ser det här (plus hela instagram) de har ju inga gäster där så är de nöjda så är det väl viktigast
Citera
2026-08-09, 12:57
Medlem
Hahahaha vad var det för ful och märklig *lösning* till garderober, om man ens kan kalla det för det?

Med tanke på att hon var för snål för att köpa snygga skjutdörrar så borde hon skaffat breda draperier som täcker hela garderober. Inte fan köpa vanliga gardiner som är 40 cm breda och inte ens uppfyller syftet😅😅😅 nu ser det bara märkligt ut och dammar plus alla kläder synliga.

Fyfan för hennes projekt😅😅😅😅😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in