2026-08-09, 09:37
Medlem
GanskaRoligts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Du säger det ja. Ni kallar det för taqquia att man FÅR ljuga om det gagnar islam. Avslöjad.

Nej, jag är etnisk svensk och stolt över det.

Sionisterna finansierar mångkultur, massinvandring, antinationalism i Europa (däremot i Israel så är det stängda gränser och rasism som gäller). Muslimerna som kommer hit är helt omöjliga att integrera i samhället pga deras religion och kultur. Många av dessa varierar mellan att leva på bidrag och att våldta och mörda oss. När man förstår detta samband så kan man också hitta lösningar på problemet.
Citera
2026-08-09, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dickachu
Aktören heter Kreml.

Kreml och den svenska vänstern måste finansera sådana skitpartier för att röster från Tidö. Problemet är de fullständiga idioter som röstar på de och hjälper vänstern förstöra Sverige.
Senast redigerad av liapunov13 2026-08-09 kl. 10:11.
Citera
2026-08-09, 09:40
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GanskaRoligt
Sionisterna finansierar mångkultur, massinvandring, antinationalism i Europa (däremot i Israel så är det stängda gränser och rasism som gäller).

Vi har sett er fälla det påståendet hundratals gånger. Men ni kan aldrig bevisa varför. I bästa fall får man en massa timslånga videos av Barbara Spectre.

Alla de skyldiga till islamiseringen av Sverige är araber eller "arier", om vi nu måste se allt i ras. Enligt din egen logik så måste vi sålunda börja gasa arier?
Citera
2026-08-09, 09:46
Medlem
GanskaRoligts avatar
Citat:
Vi har sett er fälla det påståendet hundratals gånger. Men ni kan aldrig bevisa varför. I bästa fall får man en massa timslånga videos av Barbara Spectre.

Alla de skyldiga till islamiseringen av Sverige är araber eller "arier", om vi nu måste se allt i ras. Enligt din egen logik så måste vi sålunda börja gasa arier?

Självklart kan jag bevisa det. Nu har du dock redan ställt in dig på att jag har fel och dessutom inbillat dig att jag är en islamist, så vad vore meningen med att jag ger olika exempel som bevis för min ståndpunkt?

En korrekt benämning av svenskar som följer sionisternas agenda och medvetet förstör vårt land är förrädare.
Citera
2026-08-09, 10:05
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GanskaRoligt
Självklart kan jag bevisa det. Nu har du dock redan ställt in dig på att jag har fel och dessutom inbillat dig att jag är en islamist, så vad vore meningen med att jag ger olika exempel som bevis för min ståndpunkt?

En korrekt benämning av svenskar som följer sionisternas agenda och medvetet förstör vårt land är förrädare.

Ni i islamovänstern försöker splittra den västerländska civilisationen.

Israel har just nu den bästa högerledaren de någonsin haft. Han, Trump och Milei i Argentina kämpar i samma riktning som den svenska folknationen. De som kämpar i motsatt riktning är islam (främst Sovjet-kommunistiska Iran), woke, Afrikanska Unionen. Woke bygger på att kapa alla existerande folkrörelser/"identiteter". Dit räknas blöjnazister in, om det nu verkligen är så att du är en sådan (verkar finnas typ ett dussin i Sverige med tanke på hur lite de lyckas prestera).
Citera
2026-08-09, 10:09
Medlem
dickachus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liapunov13
Kreml och den svenska vänstern måste finansera sådana skitpartier för att röster från Tidö. Problemet är fu fullständiga idioter som röstar på de och hjälper vänstern förstöra Sverige.

Varför låter du vänstern bo räntefritt i ditt huvud?

Varför är du inte bekymrad över att SD misslyckas och förlorar allt inflytande i september?
Citera
2026-08-09, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dickachu
Varför är du inte bekymrad över att SD misslyckas och förlorar allt inflytande i september?

Det där är ditt eget perspektiv, som ligger långt från verkligheten. Tidöpartierna lovade att minska invandringen, få ordning på Sverige genom skärpta straff och se till att fler kriminella fängslas. Samtidigt lovade de lägre skatter på arbete och pension samt lägre kostnader för mat, bensin och el. Tidöpartierna har uppfyllt sina vallöften.

De som är emot Tidö är endast vänsterkramare som vill öka invandringen i Sverige, ge rabatt till grova kriminella och höja alla skatter.
Citera
2026-08-09, 10:17
Medlem
Citat:
Ni i islamovänstern försöker splittra den västerländska civilisationen. Israel har just nu den bästa högerledaren de någonsin haft. Han, Trump och Milei i Argentina kämpar i samma riktning som den svenska folknationen. De som kämpar i motsatt riktning är islam (främst Sovjet-kommunistiska Iran), woke, Afrikanska Unionen. Woke bygger på att kapa alla existerande folkrörelser/"identiteter".

Bra skrivit. Vänsterkramare hatar de bästa regeringar i västvärlden: Milei, Bukele, Trump, Netaniahu, Tidö, Orban, Meloni, Leppen
Citera
2026-08-09, 10:39
Medlem
Epimaness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ViribusUnitis
Att något är billigt att göra är inte skäl att göra det när det är verkningslöst eller till och med kontraproduktivt.

Det ovan kan sägas om att välja soffan. Att inte rösta kräver att man signalerar att man avstår, annars tas det för slöhet.
Citera
2026-08-09, 11:04
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liapunov13
Ja, det är exakt vad en bortkastad röst på AfS innebär: en röst till MP och V för att öka invandringen i Sverige.

Du är uppenbart svagbegåvad. Med Tidös politik kommer svenskarna fortfarande bli minoritet i Sverige även om det blir i en långsammare takt. Men detta är ju inga problem för Åkesson då han inte anser att det finns några etniska svenskar utan att svenskhet endast sitter i passet.
Citera
2026-08-09, 11:59
Medlem
ReijoHervonens avatar
Dom borde fråga byfånen Kasselstrand vem som startade kriget i Ukraina. Alla med en hjärna inser att AfS finansieras av Kreml. Vilka svenska "patrioter" dom är, springer och knäböjer för ryssen
Citera
2026-08-09, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Du är uppenbart svagbegåvad. Med Tidös politik kommer svenskarna fortfarande bli minoritet i Sverige även om det blir i en långsammare takt. Men detta är ju inga problem för Åkesson då han inte anser att det finns några etniska svenskar utan att svenskhet endast sitter i passet.

Nej, en rösti till Alternativ för Sparkande eller Örebromarxister är en röst för att bli ett regeringsskifte som innebär att vänsterpolitiker som uttryckt antisemitiska åsikter eller hyllat terrororganisationer får inflytande och ministerposter. Det skulle enligt min mening innebära en säkerhetsrisk för Sverige och riskera att skada förtroendet hos våra allierade i USA, EU och Nato samt relationen med Israel. Det är vänsterpolitik so mvill öga invandringen i Sverige och samtidigt ökad säkerhetsrisk.

Det regeringsalternativ som jag anser skapar störst internationellt förtroende är Tidö som samtidigt vill minska invandring i Sverige.

Citat:
Ursprungligen postat av ReijoHervonen
Dom borde fråga byfånen Kasselstrand vem som startade kriget i Ukraina. Alla med en hjärna inser att AfS finansieras av Kreml. Vilka svenska "patrioter" dom är, springer och knäböjer för ryssen

Ja, finansering till Afs och Örebromarxister kommer från Ryssland, HAMAS och den svenska vänstern.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in