Igår, 00:01
Medlem
Han gick upp i vikt i biggest loser där han skyllde på filmjölk. Fatta hur patetisk han är.
Citera
Igår, 00:04
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugntsimma
Han gick upp i vikt i biggest loser där han skyllde på filmjölk. Fatta hur patetisk han är.
Spaghetti, köttfärs och 5000 liter ketchup samt kopiösa mängder chicken nuggets byggde den kroppen.
Han är en deprimerad barnunge som borde cancelleras omedelbart!
Citera
Igår, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Vilken jävla fitta han är, Norrköpings ende Flygekorre.

Hm. Ja, alltså allt han gör är att läsa upp hela artiklar, och flika in med sina drygheter.

Han verkar inte ha fattat det där med upphovsrätt trots att han varit i rätten om det.
Lägger till och med kompletta Expressen-artikeln i bild i videon.
Senast redigerad av pizzafrukost Igår kl. 00:19.
Citera
Igår, 00:20
Medlem
vichy6s avatar
Anjo åker snart in på hispan
Citera
Igår, 01:10
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Anjo åker snart in på hispan

Nu är fegisen Anjo ute med (ännu) en video där fetröven sitter och hånar och snackar skit om Chrippa, som inte ens har möjlighet att försvara sig nu. Det är tydligen då den fega grisen känner sig som allra modigast.

Skilleras kritik vägrar Anjo besvara däremot. Där blir det plötsligt väldigt tyst, för Skileras kan svara tillbaka och ifrågasätta den fega grisen med sina svettiga chipstuttar. Det är betydligt bekvämare för Anjo att ge sig på någon som inte kan försvara sig än de som faktiskt kan sätta fetröven på plats. Anjo är så jävla feg!
Citera
Igår, 01:12
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Nu är fegisen Anjo ute med (ännu) en video där fetröven sitter och hånar och snackar skit om Chrippa, som inte ens har möjlighet att försvara sig nu. Det är tydligen då den fega grisen känner sig som allra modigast.

Skilleras kritik vägrar Anjo besvara däremot. Där blir det plötsligt väldigt tyst, för Skileras kan svara tillbaka och ifrågasätta den fega grisen med sina svettiga chipstuttar. Det är betydligt bekvämare för Anjo att ge sig på någon som inte kan försvara sig än de som faktiskt kan sätta fetröven på plats. Anjo är så jävla feg!

Han är nära nåt med sjukhus.

Helt ointressant
Citera
Igår, 01:24
Medlem
Damien-s avatar
I Anjos senaste podd, som ironiskt nog heter "Ska inte ljuga", berättar hans rasistiska knulldocka att tjejer tydligen tycker att fetröven är snygg. Vilka tjejer? Och framför allt, i vilken alternativ verklighet?

I vilket alternativt universum skulle Anjo sin med begynnande flint och svettiga chipstuttar som hänger ner mot midjan betraktas som "snygg"? I så fall får fetröven njuta av framgångarna, men enligt mig känns Lisens påstående som poddens första lyckade skämt.
Citera
Igår, 01:53
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:

Beta-Anjo är tönten som sparkar en däckad människa i ansiktet som redan fått gruppstryk.

Både chipstutten och kvinnohöften är personer som bara vågar sparka nedåt, riktiga skolgårdsmobbare. Dom borde fundera över hur deras barn någonsin ska kunna respektera sina föräldrar.
Citera
Igår, 03:38
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
I Anjos senaste podd, som ironiskt nog heter "Ska inte ljuga", berättar hans rasistiska knulldocka att tjejer tydligen tycker att fetröven är snygg. Vilka tjejer? Och framför allt, i vilken alternativ verklighet?

I vilket alternativt universum skulle Anjo sin med begynnande flint och svettiga chipstuttar som hänger ner mot midjan betraktas som "snygg"? I så fall får fetröven njuta av framgångarna, men enligt mig känns Lisens påstående som poddens första lyckade skämt.
Hon har väl läst här i tråden, denna användare tex verkar väldigt förtjust i honom:
(FB) Anjo

… Anjo har gått ner i vikt och är hetare än någonsin!
…. Anjo är hetare än någonsin.....
…. jo har blivit riktigt snygg!
….

Och så vidare…
Citera
Igår, 06:41
Avstängd
banalecps avatar
Att både Anjo och Lisen är andrahandsval av bestman och brudtärna säger lite om hur Jocke ser på deras vänskap. Det gäller att göra hundarna glada med snacks, och när systrarna hoppade av blev den en plats ledig för Lisen. Anjo tänker jag vikarierar för Danjal, som är upptagen med annat.
Anjo säger bestman men jag tror mer på marskalk.
Citera
Igår, 07:21
Medlem
kirugumis avatar
Ibland hör man Skilleras och Medviktarna ge Anjo cred för vissa saker, som om han skulle vara den i sekten som ändå kan vara vettig.
Jag kommer inte på nåt exempel just nu och orkar inte leta fram nåt men det har hänt ett antal ggr.
Där har dom enligt mig fel. Han är värst av dom alla (efter husse såklart).
Jag kan inte FATTA att inte Linnéa får tummen ur och anmäler honom igen.
Hon skulle ju driva saken själv om åklagaren inte ville väcka åtal? Vad hände med det? Om hon samlade allt han sagt och gjort så skulle hon garanterat vinna målet.
Det här är inte klokt, han fortsätter vända tusentals människor emot henne och redan nu blir soc nerringda av dårar som ”är oroliga för barnet”.
Citera
Igår, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kirugumi
Ibland hör man Skilleras och Medviktarna ge Anjo cred för vissa saker, som om han skulle vara den i sekten som ändå kan vara vettig.
Jag kommer inte på nåt exempel just nu och orkar inte leta fram nåt men det har hänt ett antal ggr.
Där har dom enligt mig fel. Han är värst av dom alla (efter husse såklart).
Jag kan inte FATTA att inte Linnéa får tummen ur och anmäler honom igen.
Hon skulle ju driva saken själv om åklagaren inte ville väcka åtal? Vad hände med det? Om hon samlade allt han sagt och gjort så skulle hon garanterat vinna målet.

Det här är inte klokt, han fortsätter vända tusentals människor emot henne och redan nu blir soc nerringda av dårar som ”är oroliga för barnet”.

Ta det lugnt, saker sker långsamt utanför sociala medier också...

Ha tålamod.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in