2026-08-07, 22:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lumbago
Kasselstrand medverkar i en diskussion hos STUDIO 3:

https://youtu.be/B1IAy3WvnXg?si=IS-wlMsCDFHhycOR

Lite smårolig intervju. Det är svårt för de PK-partierna att bemöta någon som talar klarspråk.
Citera
2026-08-07, 22:05
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FetaBurgarn
Lite smårolig intervju. Det är svårt för de PK-partierna att bemöta någon som talar klarspråk.

Idiot, man hade lika gärna kunnat byta ut Kassel mot någon random från SD eller Markus Allard.

Det är liksom inga högt hängande frukter Kassel plockar när han debatterar mot två rasfrämmande nötter som drar 90-talsargumentet att anti-vit rasism beror på utanförskap.

Jag menar, om du Burgarn såg en debatt mellan Jimmie Åkesson och Daniel Helldén skulle du hålla med Åkesson.
Citera
2026-08-08, 08:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Idiot, man hade lika gärna kunnat byta ut Kassel mot någon random från SD eller Markus Allard.

Det är liksom inga högt hängande frukter Kassel plockar när han debatterar mot två rasfrämmande nötter som drar 90-talsargumentet att anti-vit rasism beror på utanförskap.

Jag menar, om du Burgarn såg en debatt mellan Jimmie Åkesson och Daniel Helldén skulle du hålla med Åkesson.

Det var ju en medlem från SD som var med i debatten. Han plockade inga frukter alls.

Han debbatera inte bara mot rasfrämlingarna. Gustav blev konstant attackerad av moderaten Douglas Thor. Douglas blev riktigt upprörd och verkade vara extremt liberal. Jag tyckte debatten mer visade vilken mesig politik tidö för.
Citera
2026-08-08, 09:01
Medlem
https://m.youtube.com/watch?v=B1IAy3WvnXg

Gustav uppträder åter i ett sammanhang där format och figurer skapats enligt importerad symboltung propagandamodell.
Citera
2026-08-08, 13:59
Medlem
Bästa intervjun med en svensk politiker jag någonsin lyssnat på iaf:

https://youtu.be/VGf759SlbBc?si=dXEWkmcuQvmV4iLX

Gustav är så tydlig med problemen och vad som behövs göras.

Finns inget annat parti och absolut inte något i riksdagen som kommer ställa saker till rätt
Citera
2026-08-08, 18:35
Bannlyst
Sista valet hade la dom runt 0.3% eller nåt så då dom enligt dig är dom ända som kan ställa Sverige till rätta så borde du ju Rösta på dom
Dom kom la med i kyrkovalet på sina 0.3% så med din röst blir la dom överlägsna
Sen att dom kör SD politik men kör hårdare ang vissa saker gör ju att dom är helt ute ur bilden redan från början
Men som du säger det är tydligen bara dom som kan rädda Sverige så får dom din Röst så gör la det en stor skillnad i valet
Citat:
Ursprungligen postat av ErikHae86
Bästa intervjun med en svensk politiker jag någonsin lyssnat på iaf:

https://youtu.be/VGf759SlbBc?si=dXEWkmcuQvmV4iLX

Gustav är så tydlig med problemen och vad som behövs göras.

Finns inget annat parti och absolut inte något i riksdagen som kommer ställa saker till rätt
Citera
2026-08-08, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Idag är det bara två månader kvar till valet. Den 9 maj skrev jag ett inlägg här på Flashback där jag gissade att Alternativ för Sverige i riksdagsvalet kommer att få 1,22 procent, men partiet känns just nu så jävla hett att jag tror att det kan gå ännu bättre. Min nya gissning är att Alternativ för Sverige kommer att få 1,37 procent. Hur tror ni andra att det kommer att gå för dem?

Jag tror 0,49% vilken är en uppgång och tror därifrån att man kan ta sig till 1% och sedan kan allt hända!
Citera
2026-08-08, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yavannanienna
Jag tror 0,49% vilken är en uppgång och tror därifrån att man kan ta sig till 1% och sedan kan allt hända!

Du är medveten om att AFS redan haft riksdagsledamöter?

Jag får intrycket att få förstår det.
Citera
2026-08-08, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Du är medveten om att AFS redan haft riksdagsledamöter?

Jag får intrycket att få förstår det.

Vad menar du med det?
Citera
2026-08-08, 23:44
Medlem
Citat:
Vad menar du med det?

AFS har haft riksdagsledamöter. Det påverkade ingenting.
Citera
2026-08-08, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
AFS har haft riksdagsledamöter. Det påverkade ingenting.

När och hur då?
Citera
2026-08-09, 09:02
Medlem
Citat:
När och hur då?

SD:are i riksdagen som hoppade av till nybildade AFS 2018.

Mikael Jansson och några till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in