2026-08-08, 07:27
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefanbif
Du ska inte vara ledsen för det. Han fixade tydligen inte det heller.

Nej, det var tydligen tydliga problem med balansen där. Förståeligt nog. Hade karln lyckats dra iväg så hade han kört rakt ut nästa kurva. 2.38 skojar man inte bort. Inte ens som gravt alkoholiserad.
Citera
2026-08-08, 14:29
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kilimandjaro
Oll* Palml*f fyller 54 i oktober...
Känns som ungefär 1.02 i odds att detta är rätt svar. Han har ju visat förr att han inte spottar i glaset

https://www.youtube.com/watch?v=vqQhiNFZVm8
Citera
2026-08-08, 14:39
Medlem
idiamindadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Russinsmurfen
2,38 på motorcykel. Bra gjort det hade jag aldrig fixat

Jodå. Practice make perfect. Har man krökat nog länge grejar man promille. Vid 2 har de flesta somnat. Ett proffs kör hoj med dryga 2.
Citera
2026-08-08, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Känns som ungefär 1.02 i odds att detta är rätt svar. Han har ju visat förr att han inte spottar i glaset

Det klippet är redan en klassiker...
Citera
2026-08-08, 16:38
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Tror att P*lml*f har mer problem med spriten än P*ps, så jag tror den förstnämnda är hojfylleristen.

Det är åtminstone nån som krökar rätt hårt, en som har typ 0,5 promille som normalläge. Vanesupare och förmodligen alkoholist sen flera år tillbaka.

Visst, det går att supa sig till 2,38 promille en fredag kväll även om man är nykter i veckorna men då är man så packad att man nog inte ens kan sitta kvar på en stillastående motorcykel.

Pops har väl aldrig ens luktat på en kork? Han känns nästan frireligiöst nykter.

Citat:
Ursprungligen postat av Loney
Clas Kristian har åxå en 125:a.
Aha, men den som väntar på något gott...
Citera
2026-08-08, 17:11
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Benz
2,38 promille, då är dom flesta rejält dragna, alternativt att man "tränat" ett tag.

Om man "tränar" är man bättre på att dölja att man är full: Men man kör bil lika dåligt för det.
Citera
2026-08-08, 17:20
Medlem
Jakob bilfälgen öqvist åkte väl dit för några månader sedan. Inte omöjligt att det är han igen
Citera
2026-08-08, 17:20
Medlem
Det som talar emot att det är OP är ju att personen i artikeln som länkas i TS säger detta:
– Jag har aldrig kört rattfull, hade ingen avsikt och gjorde det inte heller, säger tv-profilen i förhör.
Har man blivit av med körkortet pga samma sak tidigare är det ju hjärndött att säga så i förhör.

Citat:
Ursprungligen postat av Kilimandjaro
Oll* Palml*f fyller 54 i oktober...
Citera
2026-08-08, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King

😵‍💫
Men jisses! Det där klipper har jag missat helt.
De övriga runt bordet ser föga imponerade ut.
Citera
2026-08-08, 19:17
Medlem
oldeubois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Pops har väl aldrig ens luktat på en kork? Han känns nästan frireligiöst nykter.

Aha, men den som väntar på något gott...
Ja, det finns inte en chans att det skulle vara A.P. Jag hade blivit förvånad om han dricker öht.
Citera
2026-08-08, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Russinsmurfen
2,38 på motorcykel. Bra gjort det hade jag aldrig fixat

Fast han fixade det ju inte särskilt väl. Två omkullåkningar, och ett fall till fots. Tur han hade hjälm. Med 2,38 bör även fotgängare ha hjälm.
Citera
2026-08-08, 19:44
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av boefs
Fast han fixade det ju inte särskilt väl. Två omkullåkningar, och ett fall till fots. Tur han hade hjälm. Med 2,38 bör även fotgängare ha hjälm.
Bara att försöka var bra gjort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in