2026-07-19, 15:23
Medlem
Göra content av släktingars begravningar, influencers är verkligen helt dumma i huvudet.
Citera
2026-07-19, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MREnzoWrange
Tyvärr så är det ju inte ovanligt att unga mödrar i Thailand låter släkten ta hand om sina barn. Många gånger finns en helt annan inställning till familj, relationer och kontinuerliga relationer.

Såg någon video skymta förbi och då var ju grabben med och det såg inget konstigt ut. Hon verkar ju vilja ha en god relation med sonen.
Sonen bor väl med sin pappa har jag för mig.
Citera
2026-07-30, 22:30
Medlem
Nu har han lagt upp på Snapchat att han äter syfilis
Citera
2026-08-08, 12:55
Medlem
Stiert-Munnings avatar
Nu är hon tillbaka i Thailand igen och med det är också de tajta kroppsfodralen på och bilderna på hur hon står och stryker sig mot andra karlar på instagram. Samtidigt är Tim kvar i Sverige och jobbar med sin försäljning och kör rally och drar in stålar. Tim måste ha ett fokus av stål för att inte tankarna ska börja gå i skallen över vad hon hittar på med på andra sidan jorden...
Citera
2026-08-08, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stiert-Munning
Nu är hon tillbaka i Thailand igen och med det är också de tajta kroppsfodralen på och bilderna på hur hon står och stryker sig mot andra karlar på instagram. Samtidigt är Tim kvar i Sverige och jobbar med sin försäljning och kör rally och drar in stålar. Tim måste ha ett fokus av stål för att inte tankarna ska börja gå i skallen över vad hon hittar på med på andra sidan jorden...
Hon måste ju också dra in stålar, hon får ju pengar när hon ligger med karlar.
Citera
2026-08-08, 17:58
Medlem
Stiert-Munnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hackett.
Hon måste ju också dra in stålar, hon får ju pengar när hon ligger med karlar.
Nu tror jag naturligtvis inte att det är på det sättet att hon horar runt men jag tycker ändå att det är både korkat och respektlöst mot sin partner att thotta runt på det viset. Hon är inte 22. Hon är 30+, har en son, en pojkvän i Sverige och chansen till ett oerhört mycket bättre liv här än vad hon någonsin kan få där.
Citera
2026-08-08, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stiert-Munning
Nu tror jag naturligtvis inte att det är på det sättet att hon horar runt men jag tycker ändå att det är både korkat och respektlöst mot sin partner att thotta runt på det viset. Hon är inte 22. Hon är 30+, har en son, en pojkvän i Sverige och chansen till ett oerhört mycket bättre liv här än vad hon någonsin kan få där.
Har du varit i Thailand så vet du hur det är därnere, pengar betyder allt, har kompisar som varit därnere och festat med henne och det var inga problem att bli bjuden på drinkar, mat och följa med till hotellrummet och bada i poolen m.m.
Citera
2026-08-15, 17:02
Medlem
Han lägger upp matbilder varje dag, snubben måste ha någon sjukdom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in