2026-08-07, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymsaklart12
Och nån har skrivit typ vad fint det blir och Hanna svarar då översvallande (tror jag sett henne skriva liknande till den här tjejen förut) ”ååååhhhh Lars bjuder specifikt DIG på bullar och saft snart tihihih” typ. Och alla vet att det förmodligen är en fejk”vän” från insta som aaaaaldrig kommer sätta sin fot henne hos dem. De har förmodligen aldrig ens träffats så vad försöker Hanna låtsas om?
Tjejen bor mittemot HT.
Citera
2026-08-08, 05:53
Medlem
Det här med att alltid skriva att man ska spela in ett jobb... Vem är Intresserad av att veta det? Undra om det är det som hon skulle spela in när det regnade?
Citera
2026-08-08, 07:56
Medlem
Har hon hängt på sig väskan när hon fortfarande bär pyjamas?
Citera
2026-08-08, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Har hon hängt på sig väskan när hon fortfarande bär pyjamas?
Är väl inte pyjamas? Tror det är en vanlig skjorta😊
Citera
2026-08-08, 08:12
Medlem
"Ska iväg och filma ett jobb, mamma, ska jag hjälpa mig"

hur många gånger har man inte läst detta haha😅😅
Citera
2026-08-08, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
"Ska iväg och filma ett jobb, mamma, ska jag hjälpa mig"

hur många gånger har man inte läst detta haha😅😅

Ska hon dra till Icamaxi kl 6 för att undvika andra människor kanske…
Citera
2026-08-08, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Ska hon dra till Icamaxi kl 6 för att undvika andra människor kanske…
Troligen. Hon klarar inte ens av att filma kassa inspelningar själv utan måste ha med mamman varje gång.
Citera
2026-08-08, 10:26
Medlem
Någon har kommenterat på senaste inlägget på BB (om DN) att dom fått svar från Matsmart ang H. Hade varit intressant att ta del av det svaret!
Citera
2026-08-08, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Någon har kommenterat på senaste inlägget på BB (om DN) att dom fått svar från Matsmart ang H. Hade varit intressant att ta del av det svaret!

Har kommit!
Anonym / 10:37
Okej! Då skickar jag svaret jag fick från kundtjänst:

”Hej!

Tack för att du hör av dig och berättar detta för oss. 💬

Vi står självklart inte bakom fusk eller missbruk av rabattkoder som är avsedda för nya kunder. Rabattkoderna är tänkta som en extra morot för den som provar att handla hos oss första gången, inte något som ska kringgås genom att låna andras mejl eller skapa fejkade konton. Det du beskriver är därför inget vi uppmuntrar och inte heller något vi tycker känns schysst mot andra kunder. 💚

Vi kommer att ta detta vidare internt och se över samarbetet och kommunikationen kring just det här influerarsamarbetet, så stort tack för att du lyfte frågan till oss. Det hjälper oss att bli bättre och mer tydliga framåt. 🙏

Hoppas detta rätar ut frågetecknen lite, och tack igen för att du var uppmärksam och tog dig tid att skriva till oss.”

BB kommer med inlägg kl 12.
Citera
2026-08-08, 11:03
Medlem
Men oj har de tagit ut bilstolen så mamman kan sitta fram? 😂 Liknar fortfarande en pyjamas hon har på sig.
Citera
2026-08-08, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Men oj har de tagit ut bilstolen så mamman kan sitta fram? 😂 Liknar fortfarande en pyjamas hon har på sig.

Haha! Nu har hon snurrat in sig i lögner igen!
Citera
2026-08-08, 11:30
Medlem
polka-maskinens avatar
Det ser verkligen ut som att de är utanför Maxi som någon skrev. 🤪😆
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in