2026-06-06, 22:12
Medlem
Sitter Camilla och skriver kommentarer själv i öppet spår? En läsare skrev att den skulle jobba natt och undrade vad den skulle fördriva tiden med. BB svarade ungefär "jobba natt? berätta mer!". Råkat kommentera som sig själv istället för Anonym? Är det hon själv som startar alla tråkiga listtrådar om lön för att få in fler kommentarer?
Citera
2026-06-07, 04:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dagensjudas
Sitter Camilla och skriver kommentarer själv i öppet spår? En läsare skrev att den skulle jobba natt och undrade vad den skulle fördriva tiden med. BB svarade ungefär "jobba natt? berätta mer!". Råkat kommentera som sig själv istället för Anonym? Är det hon själv som startar alla tråkiga listtrådar om lön för att få in fler kommentarer?

Detta skulle inte förvåna mig.
Det är ju knappt några kommentarer alls på hennes blogg längre.

Det glädjer mig.
Citera
2026-07-04, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThereGoesRabbit
Tycker att hon spårat totalt den senaste tiden. Hon är vulgär, elak och självklart "är det inte HENNE det är fel på, utan alla andra".

Har slutat läsa bloggen pga hennes nedlåtande attityd. Är också tveksam kring om hon inte återfallit i sin alkoholism (eller tar något annat) då hon är extremt svamlig, osammanhängande och -som många nämnt - stavar fel oftare än hon stavar rätt.

Hon är en riktig obehaglig person och jag får narcissist-vibbar av henne. Hennes ”livsnäring” verkar bestå av att trycka till och leta fel på de flesta som syns i offentligheten. Är bara små människor som beter sig som hon gör. Hoppas att både bloggen och podden går i graven.
Citera
2026-07-19, 14:49
Medlem
slemhinders avatar
Är syftet med öppet spår att Camilla ska få lägga upp selfies med filter? Det slog mig att jag aldrig kollat hur gammal hon är. Hon. Är. Född. 1980. Det betyder att en 46-årig kvinna sitter och skvallrar om människor som knappt är torra bakom öronen. Har tänkt att hon kanske är runt 28-30 med tanke på att hon ofta resonerar rätt barnsligt och svartvitt. Känns inte detta lite väl sorgligt?
Citera
2026-07-19, 16:26
Medlem
Deklarerad inkomst

2024 Lön 562 300 Kapital 322 097
2023 Lön 560 600 Kapital 256 759
2022 Lön 518 604 Kapital 272 285
Citera
2026-07-19, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slemhinder
Är syftet med öppet spår att Camilla ska få lägga upp selfies med filter? Det slog mig att jag aldrig kollat hur gammal hon är. Hon. Är. Född. 1980. Det betyder att en 46-årig kvinna sitter och skvallrar om människor som knappt är torra bakom öronen. Har tänkt att hon kanske är runt 28-30 med tanke på att hon ofta resonerar rätt barnsligt och svartvitt. Känns inte detta lite väl sorgligt?

Jo hon är extremt sorglig.
Citera
2026-07-19, 21:31
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Det är bara att kolla hennes facebook. Massor med bilder på henne, många med filter.
Undrar hur mycket pengar hon lägger på botox och annan skit? Hon ser helt slät ut, inte en rynka.

Hon tycker nog själv att hon är jävligt snygg. Det tycker inte jag att hon är.
Citera
2026-07-20, 11:56
Medlem
slemhinders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Det är bara att kolla hennes facebook. Massor med bilder på henne, många med filter.
Undrar hur mycket pengar hon lägger på botox och annan skit? Hon ser helt slät ut, inte en rynka.

Hon tycker nog själv att hon är jävligt snygg. Det tycker inte jag att hon är.

Det har man all rätt att tycka om sig själv. Det som får mig att höja på ögonbrynen på är att hon verkar tro att de som läser bloggen är intresserade av henne som person. Det tror jag inte att någon är. Sorgligt att någon haft som jobb att skvallra om c-kändisar och realitydeltagare i över 10 år men nästan värre att hon var cirka 35 när hon började. Jag trodde verkligen att hon startade med detta när hon var runt 20...
Citera
2026-08-01, 18:24
Medlem
Har kollat antalet besökare till hennes blogg under en tid nu och det känns helt orimligt att hon under flera månader nu inte tappat läsare.
Jag menar bloggen går ju på sparlåga och det är knappt någon som orkar kommentera hennes helt meningslösa inlägg längre.

Fuskar hon med besöken?
Citera
2026-08-07, 11:34
Medlem
slemhinders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itsawrap
Har kollat antalet besökare till hennes blogg under en tid nu och det känns helt orimligt att hon under flera månader nu inte tappat läsare.
Jag menar bloggen går ju på sparlåga och det är knappt någon som orkar kommentera hennes helt meningslösa inlägg längre.

Fuskar hon med besöken?

Var kollar du det? Jag tycker det låter osannolikt att hon skulle ha 2-3 miljoner sidvisningar i månaden som det står på hennes Instagram men om det stämmer så är det ju fortfarande ett konstigt mått. Är det inte alltid så att man börjar prata om sidvisningar när unika besökare sjunker? Unika besökare är väl det bästa måttet som de som faktiskt har många besökare brukar skryta om normalt?
Citera
2026-08-07, 16:27
Medlem
Citat:
Var kollar du det? Jag tycker det låter osannolikt att hon skulle ha 2-3 miljoner sidvisningar i månaden som det står på hennes Instagram men om det stämmer så är det ju fortfarande ett konstigt mått. Är det inte alltid så att man börjar prata om sidvisningar när unika besökare sjunker? Unika besökare är väl det bästa måttet som de som faktiskt har många besökare brukar skryta om normalt?

https://www.bloggportalen.se/BlogPortal/view/TopLists

Här var det.
Citera
2026-08-07, 16:50
Medlem
slemhinders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itsawrap
https://www.bloggportalen.se/BlogPortal/view/TopLists

Här var det.

Tack! Vet man om bloggportalen visar unika besökare eller sidvisningar?

Edit
Såg detta nu

Citat:
Statistiksiffrorna anger antalet besök de senaste 7 dygnen. Notera dock att flera besök från samma IP-adress till en viss blogg under en och samma timme endast registreras som ett besök. Detta för att det inte ska gå att påverka statistiken för en blogg med mer än [1 IP-adress x 24 timmar x 7 dagar=] 168 besök.

Vi har valt denna mätmetod framför den KIA-vedertagna "unika besökare" eftersom en mätning av "unika besökare de senaste 7 dygnen" inte säger någonting om i vilken utsträckning dessa unika besökare återkommit till bloggen under den aktuella sjudagarsperioden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in