Citat:
Ursprungligen postat av
dekadenten
Ja, folk är för jävla elaka i öppet spår, men även i de andra kommentarsfälten. Är det Sveriges olyckligaste människor som samlas där eller vad pågår?
Camilla är så besatt av att få vara med och att vara omtyckt, men det faller bara platt. Lyssnade på podden sporadiskt i början och det märks att hon gör de andra obekväma med hur mycket hon eldar upp sig och går över gränsen i ett försök att vara rolig.
Sen att hon helt saknar läsförståelse orkar jag inte gå in på haha, satan vad det stör mig
Ja, verkligen. Någon framför en helt normalt ställd fråga och hon svarar heldrygt.
Jag kan absolut förstå om någon är otrevlig och hon svarar lite med samma mynt, men det är faktiskt ganska ofta som det är helt vanliga frågor som hon väljer att bemöta på ett elakt sätt.
Och, återigen, det går inte att nog väl belysa hennes totala avsaknad av humor. Hon tror att hon är rolig men det blir mest ett: "What?".
En del inlägg hänger jag knappt med kring vad de handlar om för att hon helt svävar i väg till något slags "skämt" som hon tycker är roligt och spinner vidare på i sju A4.