2026-03-18, 14:02
Medlem
ThereGoesRabbits avatar
Tycker att hon spårat totalt den senaste tiden. Hon är vulgär, elak och självklart "är det inte HENNE det är fel på, utan alla andra".

Har slutat läsa bloggen pga hennes nedlåtande attityd. Är också tveksam kring om hon inte återfallit i sin alkoholism (eller tar något annat) då hon är extremt svamlig, osammanhängande och -som många nämnt - stavar fel oftare än hon stavar rätt.
Citera
2026-03-18, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThereGoesRabbit
Tycker att hon spårat totalt den senaste tiden. Hon är vulgär, elak och självklart "är det inte HENNE det är fel på, utan alla andra".

Har slutat läsa bloggen pga hennes nedlåtande attityd. Är också tveksam kring om hon inte återfallit i sin alkoholism (eller tar något annat) då hon är extremt svamlig, osammanhängande och -som många nämnt - stavar fel oftare än hon stavar rätt.

Jag tror det är många som känner exakt som du och har lämnat. Det är ju knappt någon som kommenterar ens längre heller så jag hoppas att besöken dalat också.
Hon har inte en smula ödmjukhet i sig. Detta är karma.
Citera
2026-03-18, 19:41
Medlem
Jag lyssnade på Sanning och konsekvens idag. Där tog de upp superskvallret som Edwin och Johanna nämnde. Är det någon som vet vad som avses?
Citera
2026-03-18, 20:39
Medlem
Citat:

Instämmer. Blir liksom inte roligt att läsa när hon hela tiden basunerar ut sina egna åsikter och känslor (i princip alltid väldigt negativa sådana) om personerna hon skriver om.
Hon måste vara oerhört jobbig att vara kring i verkligheten eftersom hon tolkar allt alla influensers säger/skriver bokstavligt men hon själv som sagt är fri att skämta på samma sätt.
Citera
2026-03-18, 22:20
Medlem
ThereGoesRabbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjoner
Instämmer. Blir liksom inte roligt att läsa när hon hela tiden basunerar ut sina egna åsikter och känslor (i princip alltid väldigt negativa sådana) om personerna hon skriver om.
Hon måste vara oerhört jobbig att vara kring i verkligheten eftersom hon tolkar allt alla influensers säger/skriver bokstavligt men hon själv som sagt är fri att skämta på samma sätt.

Verkligen. Du har så rätt - hon tror att hon har humor, men i själva verket är hon faktiskt elak och absolut inte ett dugg rolig.

Dessutom har hon extremt svårt att ta till sig kritik (även om den är konstruktiv och framförd på ett lugnt och sakligt sätt).

Minns när "Öppet spår" var som roligast för några år sedan, men Camilla sätter numera en ton som lockar till sig extremt bittra människor och själv är hon verkligen inte bättre.
Citera
2026-03-19, 11:02
Medlem
dekadentens avatar
Citat:
Verkligen. Du har så rätt - hon tror att hon har humor, men i själva verket är hon faktiskt elak och absolut inte ett dugg rolig.

Dessutom har hon extremt svårt att ta till sig kritik (även om den är konstruktiv och framförd på ett lugnt och sakligt sätt).

Minns när "Öppet spår" var som roligast för några år sedan, men Camilla sätter numera en ton som lockar till sig extremt bittra människor och själv är hon verkligen inte bättre.

Ja, folk är för jävla elaka i öppet spår, men även i de andra kommentarsfälten. Är det Sveriges olyckligaste människor som samlas där eller vad pågår?

Camilla är så besatt av att få vara med och att vara omtyckt, men det faller bara platt. Lyssnade på podden sporadiskt i början och det märks att hon gör de andra obekväma med hur mycket hon eldar upp sig och går över gränsen i ett försök att vara rolig.

Sen att hon helt saknar läsförståelse orkar jag inte gå in på haha, satan vad det stör mig
Citera
2026-03-20, 22:34
Medlem
ThereGoesRabbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dekadenten
Ja, folk är för jävla elaka i öppet spår, men även i de andra kommentarsfälten. Är det Sveriges olyckligaste människor som samlas där eller vad pågår?

Camilla är så besatt av att få vara med och att vara omtyckt, men det faller bara platt. Lyssnade på podden sporadiskt i början och det märks att hon gör de andra obekväma med hur mycket hon eldar upp sig och går över gränsen i ett försök att vara rolig.

Sen att hon helt saknar läsförståelse orkar jag inte gå in på haha, satan vad det stör mig

Ja, verkligen. Någon framför en helt normalt ställd fråga och hon svarar heldrygt.

Jag kan absolut förstå om någon är otrevlig och hon svarar lite med samma mynt, men det är faktiskt ganska ofta som det är helt vanliga frågor som hon väljer att bemöta på ett elakt sätt.

Och, återigen, det går inte att nog väl belysa hennes totala avsaknad av humor. Hon tror att hon är rolig men det blir mest ett: "What?".

En del inlägg hänger jag knappt med kring vad de handlar om för att hon helt svävar i väg till något slags "skämt" som hon tycker är roligt och spinner vidare på i sju A4.
Citera
2026-03-26, 15:45
Medlem
Asså förlåt att jag väcker liv i denna tråden igen men såg precis vad Camilla svarade på en kommentar med lite kritik:

Citat:
Va? Nog måste man kunna ha två tankar i huvudet samtidigt? Jag kan gilla både Mino och Caias produkter samtidigt som jag driver med Biancas olika ”egenheter” – som att hon inte kan svettas exempelvis. Eller ska jag skriva att Caia och Minos produkter är skit bara för att jag kritiserat Bianca i andra frågor, för att det inte ska bli för svårt för dig att hänga med? Och slicka röv? Är du 12 år gammal?
Anledningen till att rubriken är en ställd fråga är eftersom inlägget handlar om att Bianca fått frågor om just detta?

Hoppas nu den här bloggen går i graven snart. Det är hon verkligen värd. 🤗
Citera
2026-03-26, 15:54
Medlem
Citat:
Ja, verkligen. Någon framför en helt normalt ställd fråga och hon svarar heldrygt.

Jag kan absolut förstå om någon är otrevlig och hon svarar lite med samma mynt, men det är faktiskt ganska ofta som det är helt vanliga frågor som hon väljer att bemöta på ett elakt sätt.

Och, återigen, det går inte att nog väl belysa hennes totala avsaknad av humor. Hon tror att hon är rolig men det blir mest ett: "What?".

En del inlägg hänger jag knappt med kring vad de handlar om för att hon helt svävar i väg till något slags "skämt" som hon tycker är roligt och spinner vidare på i sju A4.

Det var ju exakt det som hände nu med inlägget om Bianca.
Citera
2026-03-26, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itsawrap
Det var ju exakt det som hände nu med inlägget om Bianca.

Verkligen.
Av någon anledning blir det extra tydligt just när inläggen handlar om Bianca. Då är det även helt okej med att skriva saker hon inte ens orkar kolla upp.
Citera
2026-03-26, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjoner
Verkligen.
Av någon anledning blir det extra tydligt just när inläggen handlar om Bianca. Då är det även helt okej med att skriva saker hon inte ens orkar kolla upp.

Tänkte mer på Camillas kommentarer idag .
Citera
2026-03-26, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itsawrap
Tänkte mer på Camillas kommentarer idag .

Ja, alltså hennes försök att göra sig rolig syns oftast då. Hon försöker oftast göra sig lite rolig på Biancas bekostnad men hon framstår ju som dummare själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in