2026-08-07, 15:30
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smetenigatan
Jag befinner mig i skrivande stund i Malmö inför Malmöfestivalen. Det är 17 grader, kallt, blåsigt och mulet. Ändå ser en vita män (ja, det är främst vita män) som ändå går i shorts. Det är ju uppenbarligen inte pga värme eftersom det inte är varmt. Så då återstår frågan, vad det är för fel på dem? Varför gör de det? För mig är det uppenbart, de vill att vi kvinnor ska se deras äckliga bara ben. Men det vill vi inte. Varför kan inte vita män ha hyfs och ta på sig långbyxor när det är kallt?

Jag hatar shorts men har det på mig för att jag vet att det finns kärringar och bögar ute på stan som blir provocerande av det.

Nästa fråga?
Citera
2026-08-07, 15:42
Medlem
Du ska skita totalt i hur andra människor är klädda. Kan GARANTERA att ingen av dem är sexuellt attraherad av dig heller, människor finns inte till för att tillfredställa din personliga smak.
Som skandinav är jag mycket varmare av mig än mina vänner med sydligare ursprung.
Jag fattar inte hur folk med ursprung närmare ekvatorn kan gå med dunjacka mitt i sommaren men det är så vi är, olika.
Citera
2026-08-07, 15:50
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Jag befinner mig i skrivande stund i Malmö inför Malmöfestivalen. Det är 17 grader, kallt, blåsigt och mulet. Ändå ser en vita män (ja, det är främst vita män) som ändå går i shorts. Det är ju uppenbarligen inte pga värme eftersom det inte är varmt. Så då återstår frågan, vad det är för fel på dem? Varför gör de det? För mig är det uppenbart, de vill att vi kvinnor ska se deras äckliga bara ben. Men det vill vi inte. Varför kan inte vita män ha hyfs och ta på sig långbyxor när det är kallt?

Vita män är vikingar. Fryser, det gör kärringar och blattar..
Citera
2026-08-07, 15:50
Medlem
17 grader är varmt i Sverige, vill man ha shorts i Sverige så får man ju passa på, det är inte alltid det är så varmt.

Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Har inte många en läcker tatoo på vaden då? Tycker mig se ett samband där jag bor.

Edit. Fast det är ju mer såna där piratbyxor.

Hur kan du veta att det är ett samband? Har folk med långbyxor inga vadtatueringar menar du? Och hur vet du det?
Citera
2026-08-07, 16:04
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IRME
Hur kan du veta att det är ett samband? Har folk med långbyxor inga vadtatueringar menar du? Och hur vet du det?

Nej, vet gör jag ju inte. Skrev ju att jag tycker mig se ett samband, och det iom att många lirare som kommer i piratbyxor när det är lite småkallt just har något kladd på vaden.
Citera
2026-08-07, 16:05
Medlem
Tycker det är mycket sjukare med de som går i vinterjacka med huvan uppdragen i 25-30 grader sommarvärme.
Har sett flera, och det är nästan alltid mörka unga män och kvinnor.
Citera
2026-08-07, 16:09
Medlem
Citat:
För att Skandinaver inte fryser, det är inte kallt.

17grader?🤣

Varför beter du dig som en bäbis, eller någon som just kommit hit från Sahara?
Citera
2026-08-07, 16:19
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Citat:
Riktigt skönt med shorts

När man läser vissa texter här på flashback så får man direkt en känsla om en psykisk störning. Ditt inlägg är ett typiskt sånt inlägg man direkt fattar vad du är för människa

Din posthistorik säger en hel del av vad du är för människa 😂
Citera
2026-08-07, 16:41
Medlem
Mr.J.Pilvikukkas avatar
Shorts säsongen börjar 1.4. och pågår till 31.10 för oss vita män med snygga vader och jobb utomhus. TS är fet och stör sig på att bli vad-moggad.
Citera
2026-08-07, 16:49
Medlem
Donaldstrumpets avatar
Vad är det för fel på dig som startar en tråd om det?
Citera
2026-08-07, 16:53
Medlem
Vita män??
Citera
2026-08-07, 16:56
Medlem
Citat:
"Vita män i Malmö" låter som en fridlyst art. Någon borde rädda dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in