Citat:
Ursprungligen postat av
Razordrake1355
2026 är ju inte slut ditt jävla retard
Och nej, jag röstade på SD 2022 men kommer inte göra om den tabben igen.
Jimmie Åkesson har sagt gång på gång att han är 100% nöjd nu med invandringen, det viktigaste för honom var att få ner ASYL INVANDRINGEN, inte ÖVRIG INVANDRING, tex arbetskraftsinvandring osv, alltså är han helt nöjd med dagens nivåer på ca 90-100k inflöde av sand apor
Sitter du på SD’s trollfabrik eller? Har ni samlats här på Flashback nu när ni är bannade från Reddit?
Så jävla pinsamt, det kommer dock vara högst ineffektivt att stoppa folk från att rösta på AFS kan jag lova. Du skulle ägna mer tid åt att få ut Jimmie och kampanja istället, men det är han ju för lat för
Citat:
Ursprungligen postat av
liapunov13
Det är en prognos, eftersom mellan januari i år till med slutet av juni var 37 000 i total.
Nej, du röstade inte på SD år 2022. Sluta ljuga nu.
Du klipper bort 90% av mitt svar som vanligt för du har ingenting att komma med
Och nej jag har gett mitt stöd till SD väldigt länge nu, men har nyligen slutat med det eftersom dom har blivit så jävla värdelösa, Jimmie orkar ju förfan inte ens kampanja, jämför Jimmie Åkessons insants för årets val mot Gustav Kasselstrand, det är som dag och natt
Det du inte fattar är att ni hardcore SD/Jimmie fanboys är att ni kritiserar och skrattar åt folk som röstar på sossarna och är lojala till partiet trots att partiet numera är ren skit sedan många år tillbaka
Men nu gör ni exakt samma sak åt SD, helt blint lojala oavsett hur mycket SD svänger i sin politik och vilseleder.