2026-08-02, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janer2k
"Extra butter wow" är också godkänd 👍

Efter ett uppehåll på ca 3-4 veckor så tänkte jag köpa den men visste inte att den var clean och orkade inte åka till Malmö för en 5a så köpte Wedding Cake gräs lokalt, riktigt fint (4.5f500, 25gf2000) för priset, blev skit stenad på 0.15 i bongen. Rek den Wedding Cake som finns i NVS Skåne...finns nog på annat håll också? Skulle nästan köpt 1hg för 7k, går lätt att sälja för 600kr/5an utan att skämmas...giriga säljare hade tagit 3.5f500.
Citera
2026-08-02, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gelato33
Efter ett uppehåll på ca 3-4 veckor så tänkte jag köpa den men visste inte att den var clean och orkade inte åka till Malmö för en 5a så köpte Wedding Cake gräs lokalt, riktigt fint (4.5f500, 25gf2000) för priset, blev skit stenad på 0.15 i bongen. Rek den Wedding Cake som finns i NVS Skåne...finns nog på annat håll också? Skulle nästan köpt 1hg för 7k, går lätt att sälja för 600kr/5an utan att skämmas...giriga säljare hade tagit 3.5f500.
Den Gröningen är fett ja, brukar alltid köpa Gröning i Svea för att blanda ut med hash, eller för ju det ändå med de men kan bli beng utan, kompakta buds med mycket kristaller 👍
Citera
2026-08-03, 02:30
Medlem
Någon som testat dom ”snickers” eller ”KitKat” stämplarna? Ser riktigt bra ut på videon
Citera
2026-08-05, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pinefruit420
Någon som testat dom ”snickers” eller ”KitKat” stämplarna? Ser riktigt bra ut på videon

Jag har testat snickers som är i 50g stämplar. Stabil semi worker. Ter sig formbar i handen. Mjuk och söt smak vapad med god rökdoft. Stenad på 0.1 med en clean headhigh och ordentlig efterbänga i hela kroppen som varar i timmar.

Någon som har testat en ljus/blond commercial med stämpeln ”Sour Diesel”? Sägs vara la mousse med THC med över 40% enligt klipp med PURPL potency tester. Ter sig som kvicksand i handen och lukten påminner om pollen. Riktig sativa dominant med ordentlig head high på 0.12g
Senast redigerad av LuradKund01 2026-08-05 kl. 16:43.
Citera
2026-08-07, 14:29
Medlem
Citat:
Den Gröningen är fett ja, brukar alltid köpa Gröning i Svea för att blanda ut med hash, eller för ju det ändå med de men kan bli beng utan, kompakta buds med mycket kristaller 👍

Man ska ju inte behöva blanda i hash för att känna av gräset, men ibland köper man nån skit. Blir man missnöjd med nått grönt så är det ofta auto strains som är brukar vara svagare och inte lika mycket terps. Är inget auto fan, men jag kanske inte testat rätt sort än.

Ps nån som testat den Kings of Claws som finns i Malmö? Är mörkare än dom andra Kings of Claws jag sett (är med rosa och blå text), kanske utsatt för värme men priset var ok, 25 f 2000, 6600 hg.
Senast redigerad av Gelato33 2026-08-07 kl. 14:37.
Citera
2026-08-07, 15:13
Medlem
Citat:
Man ska ju inte behöva blanda i hash för att känna av gräset, men ibland köper man nån skit. Blir man missnöjd med nått grönt så är det ofta auto strains som är brukar vara svagare och inte lika mycket terps. Är inget auto fan, men jag kanske inte testat rätt sort än.

Ps nån som testat den Kings of Claws som finns i Malmö? Är mörkare än dom andra Kings of Claws jag sett (är med rosa och blå text), kanske utsatt för värme men priset var ok, 25 f 2000, 6600 hg.
Rätt så hög tolerans ändå, blandar alltid hash i Gröning även om den e "topp" asså även de fina gräset blandade jag, men när jag besöker Spain så är det helt annan grej, också nyfiken på king of claws, e den dock inte lite gammal nu?
Citera
2026-08-07, 20:47
Medlem
Citat:

Skeptisk, den loggan cirkulerat sedan i våras, ser något mörk och cooked ut? Plus de kallar den ”svensk static”? Wtf. Ej sett den irl dock
Citera
2026-08-08, 01:02
Medlem
Citat:

Den har säkert blivit lämnad över sommaren utan att ligga vid rimlig temperatur och blivit cooked. Kan rekommendera shark farmz alaskan thunder.
Senast redigerad av Hamyai 2026-08-08 kl. 01:04.
Citera
2026-08-08, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamyai
Den har säkert blivit lämnad över sommaren utan att ligga vid rimlig temperatur och blivit cooked. Kan rekommendera shark farmz alaskan thunder.
Tveksamt om de äkta Sharm farmz? Hitta i Hbg grön text, säljs som vanligt drysift i pris men såklart som static, såg iaf intresant ut, bättre än super caramel ?
Citera
2026-08-08, 10:50
Medlem
Citat:
Tveksamt om de äkta Sharm farmz? Hitta i Hbg grön text, säljs som vanligt drysift i pris men såklart som static, såg iaf intresant ut, bättre än super caramel ?

Har inte sett plattan, löste genom en bekant. Den står sig bättre än caramel, jag är nöjd.
Citera
2026-08-08, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamyai
Har inte sett plattan, löste genom en bekant. Den står sig bättre än caramel, jag är nöjd.
Tack 👍 är den lika färsk som caramel eller mer åt de segare konsistens?
Citera
2026-08-08, 14:53
Medlem
Citat:
Tack 👍 är den lika färsk som caramel eller mer åt de segare konsistens?

Färsk, kan kureras lite till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in