Citat:
Ursprungligen postat av
Joe Blow
Jag är rädd att du måste vänja dig. Vår rättsapparat är sedan länge genomsyrat av ytterst mediokra feministiska posörer påhejande varandra i Hilda/Ruben-nätverken.
Hela ditt argument faller på att moment som att fastställa datum för mordet, hitta mordvapen och utreda antalet gärningsmän samtliga är detaljer från tiden då riktiga Män som tuggade taggtråd fortfarande skötte utredningarna, och dessutom slarvfel och stavfel kan not inte lastas feministiska posörer, jag gissar nu men det är en grupp vars natur och kultur till större del än medel läser skönlitteratur och manifest och därigenom rimligen är ganska bra på att skriva text men iaf framförallt kunna stava.
Jag förstår vad du försöker säga men du får nog allt hitta bättre konkreta argument än att ordbajsa och kasta dig med slentrianuttryck. Överlag skulle man kunna säg att utredningarna som gjords innan denna grupp bredde ut sig alltför ofta var kantade av mediokra utredningsinsatser. om det är ett samband eller bara slumpen får man väl titta närmare på.