2026-08-06, 16:26
Medlem
askungens avatar
[quote=MissFitt73|95610523]
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Ja! Hon åkte ju så i håret när Mellon skulle skolas in. Hon ser ju lite normal ut när hon kammar det. Men nej, hon måste se ut som qristina 2.0
[/
Jag trodde den där klänningen hon hade på sig var ett nattlinne. Trodde hon skulle byta innan hon åkte. Men icke.
Det var väl en av hennes finare nya klänningar hon köpte till studenten tror jag...
Citera
2026-08-06, 17:20
Medlem
MissFitt73s avatar
[quote=askungen|95611049]
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73

Det var väl en av hennes finare nya klänningar hon köpte till studenten tror jag...
Smaken är som baken tydligen.
Citera
2026-08-06, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Men det roligaste av allt i hennes missär är när hon gnällande att hon nästan är blind och knappt kan se. Ändå satte hon sig i bilen och körde och även övningskörde i det skicket med sin son. Jag blev förbannad och ringde polisen och Trafikverket. Vips! Hon kunde se igen. Och har ALDRIG nämt ögonen igen efter det. Är så jävla trött på hennes trams.

Hon ska då fan inte ut i trafiken om hon inte kan se. Har en vän som blev skadad för livet för en person körde på henne. En person som inte skulle sätta sig bakom en ratt. Det är faktiskt inget att leka med. Att utsatta andra, henne, Mellon, Linas barn (!!) och även sin sons chans till körkort. Hon är så gränslöst alltså. Allt för att få uppmärksamhet.

Återkopplade någon av dem till dig?
Citera
2026-08-06, 18:29
Medlem
Intressant med hennes usch, grimaser och barnsliga beteende när hon dricker det där. Antar att alkoholen och cola smakar bättre!
Citera
2026-08-06, 18:36
Medlem
Eg0x3s avatar
Hahahaha jag såg nu att hon har rödbetsjuice runt munnen när hon är ute och rastar hunden…. Är hon 3 år som inte kan torka sig själv efter matintag?
Citera
2026-08-06, 18:41
Medlem
Så jävla respektlöst att öppna nån annans post och det gäller även ens barn 😡
Citera
2026-08-06, 19:05
Medlem
Hon säger att hon tagit 2 st Atarax mot klåda.

Hm. Nja.

Fick fram detta när jag sökte på det läkemedlet.

”Det är dock inte effektivt mot all typ av klåda. Om klådan beror på exempelvis torr hud, leversjukdom eller andra orsaker kan annan behandling behövas.”

Kan vara så att hon tar det mot ångest eller som lugnande ist.
Tror mer på det faktiskt
Citera
2026-08-06, 19:09
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlisanBusan

Hm. Nja.

”Det är dock inte effektivt mot all typ av klåda. Om klådan beror på exempelvis torr hud, leversjukdom eller andra orsaker kan annan behandling behövas.”

Tror mer på det faktiskt
Du pratar in John? 😂😂😂
Citera
2026-08-06, 19:24
Medlem
Hon försöker nog bekräfta här att fastan läker kroppen. För oss som fattar så har hon fejkat det här sk skovet 😂 därför John är inte välkommen 😂🤪😉
Citera
2026-08-06, 20:37
Medlem
Citat:

Hm. Nja.

Tror mer på det faktiskt

Hon hade väl den mer för att sova när hon hade klåda? Sen kan det ju vara mot ångest också.
Verkar dock inte vara något särskilt som rår på hennes klåda enligt henne själv. Så kanske det är, klådan brukar ju bli bättre när inflammationen minskar. Därför kortison är så effektivt då det tar bort inflammationen.

Men jag tror hon ljuger om sina mediciner. Hon vill låtsas att hon inte tar något sjukvården skriver ut. Men vi såg ju alla kartonger med läkemedel i köket i några videos. Säkert medicin mot ångest och annat.
Citera
2026-08-06, 21:26
Medlem
Citat:

Hm. Nja.

Tror mer på det faktiskt

Man bör undvika att köra bil om man tar Atarax. Inget förbud men man har ett stort eget ansvar för hur påverkad och trött man blir.
Eget ansvar och omdöme är ju inte en av E bästa egenskaper.
Citera
2026-08-07, 00:11
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarmorRex
Man bör undvika att köra bil om man tar Atarax. Inget förbud men man har ett stort eget ansvar för hur påverkad och trött man blir.
Eget ansvar och omdöme är ju inte en av E bästa egenskaper.

Atarax blir man sjukt trött av
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in