2026-08-06, 22:15
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Perez Hilton's kids were inside his Miami-area home just minutes before his disturbing live stream ... and his family says they were rushed out when it became clear he was suffering a severe mental health crisis and harming himself.
https://www.tmz.com/2026/08/06/perez-hiltons-kids-were-home-before-his-frightening-live-stream/
Citera
2026-08-06, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ond.hicka
Herregud, jag kräks. Tack, antar jag? Tjenare vilken baksmälla det kommer bli när psykosen eller drogerna klingat av och han bara har ärren, lukten och skammen kvar.

Då lär han verkligen vilja ta livet av sig. Nu är det ju bara på låtsas.

Och nej, inte fejkblod som ett par tror. Ni är ju AI-skadade och tror allt AI är på riktigt och tvärtom att verkligheten är fake.
Senast redigerad av WhiteWhat 2026-08-06 kl. 22:28.
Citera
2026-08-06, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YeahLikeWhoa
Tragiskt såklart MEN om han verkligen hade velat göra sig illa hade han inte använt en brödkniv. Hoppas han får den hjälp han behöver, har alltid sett honom som en "attention seeker".

Ja och en brödkniv är lättare att börja blöda av genom att just bara rispa/ser värre ut än det är. Vanliga köttknivar som gemene man har hemma måste man ändå ta i lite för att punktera huden och också hålla i längre för att det ska bli lika långt sår = svårare att kämpa emot automatiska signaler att släppa när det "aj, gör ont".

Och samma som du säger, hade han istället verkligen velat orsaka stor skada är det mycket svårare/tar emot mer med brödkniv då han i princip behöver såga av sig halspulsådern istället för ett cleant cut eller hugg.

Sen givetvis mår snubben inte bra någonstans. Är nog som sagt ett stort rop på hjälp mer.
Senast redigerad av WhiteWhat 2026-08-06 kl. 22:31.
Citera
2026-08-06, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakelskrutt
Vad i helv... vad såg jag nyss? Stackars hans ungar. Inte ofta luften går ur mig men ångrar nästan att jag kollade. Den där människan kan ju inte må bra..

Såg de första 10 sekunderna på ett av klippen som låg ute. Fyfan. Ångrar också att jag tittade. Som tur är var hans mamma och syster där i huset, de tog ut barnen ur huset fort som fan. Måste varit bisarrt att se han irl i de tillståndet.
Citera
2026-08-06, 22:46
Medlem
SegerHelg88s avatar
Såg videon.

Trodde det var fejk först, ytliga skärsår, inget av de dödligt. Smetade ut blodet över sig, därför ser värre ut än vad det är. Ser ut som han hällt rödbetsjuice över sig själv. Skulle inte förvåna mig om han gjort det för mer dramatisk effekt.

Ironiskt med meddelandet om man ska respektera hans privatliv. Perez Hilton som inte respekterar någon?

Inget suicidalt utan uppmärksamhetssökande. Ser ut som Carrie efter koblodet. Haha. Jävlar.

Slutsats: Uppmärksamhetknarkande mediahora.
Citera
2026-08-06, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Jag vägrar faktiskt också titta. Stämmer det att han såg ut som en helvetes demon för han var helt insmord i blod?

Jag kommer INTE titta men jag är ok med att läsa om hans psykbryt.

Ja. Men också ljuden han gör som han skär sig sjäöv med långa knivar. Titta inte.
Citera
2026-08-07, 00:35
Medlem
Är det riktiga skärsår även om det inte är av den djupa sorten så kommer han se riktigt speciell ut om nån månad när det hela har läkt.
Citera
2026-08-07, 00:46
Medlem
Bourbons avatar
Ser mer ut som han står och rispar sig med en brödkniv samt lite ytliga sår. Fetishism med live publik. Grattis till uppmärksamheten. Next
Citera
2026-08-07, 00:59
Medlem
Såg klipp av det och alltså jösses vad jag ångrar mig. Stackars människa och stackars familj...
Citera
2026-08-07, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteWhat
Ja och en brödkniv är lättare att börja blöda av genom att just bara rispa/ser värre ut än det är. Vanliga köttknivar som gemene man har hemma måste man ändå ta i lite för att punktera huden och också hålla i längre för att det ska bli lika långt sår = svårare att kämpa emot automatiska signaler att släppa när det "aj, gör ont".

Och samma som du säger, hade han istället verkligen velat orsaka stor skada är det mycket svårare/tar emot mer med brödkniv då han i princip behöver såga av sig halspulsådern istället för ett cleant cut eller hugg.

Sen givetvis mår snubben inte bra någonstans. Är nog som sagt ett stort rop på hjälp mer.
Fan, han ligger och skär sig med en mattkniv också. Han får ju Britney Spears att verka fullt normal, ju.
Men han är klart påverkad av något, vinglar och sluddrar gör han.
Citera
2026-08-07, 01:39
Medlem
kukflashs avatar
Han lär få fina ärr
Citera
2026-08-07, 01:56
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bourbon
Ser mer ut som han står och rispar sig med en brödkniv samt lite ytliga sår. Fetishism med live publik. Grattis till uppmärksamheten. Next

Det kan du tycka att det ser ut som men man ser tydigt vilken vass kniv han har som skär upp till underhudsfettet. Även om det inte är en sådan så är t.ex. japanska, tandade, brödknivar obehagligt vassa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in