2026-08-06, 22:09
Medlem
Room531s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrotherClark
Alltså... Du kan knappt uttrycka dig begripligt i skrift och föreslår organiserade klotterkampanjer som ett rimligt sätt att ta partiet till riksdaganivå. Självklart vill varken jag eller så gott som alla andra röstberättigade svenskar att ni ska styra landet. Effektivare vore att ombilda partiet till en brukarförening inom LSS.
Inte klotter. Skrev jag det? Jag skrev att klottrare kan få ut meddelanden, sin tag eller signatur överallt i en stad, som en eller ett fåtal enskilda personer. Supporterklubbar med. Givetvis ska man inte klottra sönder allt, då partier antagligen inte vill associeras med det. Det har jag också bokstavligen skrivit...

Du kallar andra, helt slumpmässiga personer, (som mig) utan association eller ens medlemskap i partiet ifråga indirekt för en idioter men begriper inte att jämförelsen gäller nivån av engagemang och driv. På riktigt...? Och vad had andra med vad jag skrev i göra. Du verkar rätt trög faktiskt. (edit: ok jag läste över inlägget som citerades, det råkade bli rejält slarvigt och kritiserat med rätta - rättade till lite, tack. så ta inte åt dig av resten jag struntar i att skriva om det här, är för trött.)

För att förtydliga så även du förstår då...
- För att få upp flygblad, affischer, klistermärken och dylikt - såklart.

Att jag skriver slarvigt eller dåligt är en annan sak och helt irrelevant. Om man kopierar ett partis flygblad eller köper deras klistermärken gör det ju varken till eller från, eller hur?

Hur mycket intelligens behövs för att tejpa upp saker och lägga lappar i brevlådor? 😅 Du verkar tro det är något komplicerat projekt - det är det inte, det behövs bara folk som är villiga att köra, tid och driv.

Det är inte slumpmässiga sympatisörer som bara vill och ska hjälpa partiet att nå ut till allmänheten som ska styra partiet.

Åter igen, menar att det är enkelt gjort för oss som gärna vill se afs i rikstagen, eller tycker att invandringen har gått alldeles för långt till för stora konsekvenser att få opposition att synas överallt, och ta ifrån massmedias, globalisternas monopol på vilka och vad som får utrymme i samhället och kan nå ut till massorna. Det gäller fler ämnen än bara för oppositionspartier, men det Är relativt lätt gjort.
Visst blir det mer utmanande att nå ut på många mindre orter, men i städerna - inga problem.

Gå och försök visa hur "smart" du är och hur "dumma" du tycker andra är på annat håll - kanske går bättre nästa gång 🫵🤣

edit;
Ok såg det du citerade det var riktigt slarvigt och en massa stavfel , autokorrekt eller brist på, missar av kommatecken och så vidare,..skriver på mobilen som vanligt och är väldigt trött, det blir så hela tiden.

Har rättat till lite iaf, men på flashback ids man inte lägga ned någon tid på inlägg när det ändå inte får stå kvar.

Men att jag skriver som en kratta på forum ibland står ju bara för mig, och har inget med partiet eller någon annan att göra. :]

Senast redigerad av Room531 2026-08-06 kl. 22:42.
Citera
2026-08-06, 22:11
Medlem
Room531s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuiLui
Afs är ett pytteparti med drygt 2500 medlemmar….

Röstar man på dessa i årets val, så tackar vänstern Er så mycket.
Jag är iaf inte medlem och har inte planerat att bli, kanske blir så småningom (om det kan ge en stora buntar med flygblad att dela ut och sätta upp eller något) men annars , rätt irrelevant.

Tror du det får rätt effekt i era försök att demoralisera? Jag blir snarare triggad att köra mer. Tror många fungerar likadant, men fortsätt försöka ni.
Citera
2026-08-06, 22:20
Medlem
Sqrbankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
AfS kommer inte att komma in i riksdagen.
Att media möjligen lyfter fram dem är för att härska genom söndring. Ett gammalt beprövat medel mot fienden, låt fienden förgöra sig själva (i det här fallet, splittra motståndet för att själva säkra valseger)

Tror du sätter huvudet på spiken här. Varje röst som AfS tar från exempelvis SD är indirekt en vinst för nuvarande riksdagsopposition.

Inga gigantiska mediespelare som listas i TS, förvisso (väl?).
Citera
2026-08-06, 22:26
Medlem
ManySuchCasess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
AfS kommer inte att komma in i riksdagen.
Att media möjligen lyfter fram dem är för att härska genom söndring. Ett gammalt beprövat medel mot fienden, låt fienden förgöra sig själva (i det här fallet, splittra motståndet för att själva säkra valseger)
Ingen gammelmedia/judiskägd media har bjudit in Kasselstrand, efterblivna miffo.
Är ju ensamstående youtubekanaler primärt.
Senast redigerad av ManySuchCases 2026-08-06 kl. 22:31.
Citera
2026-08-06, 22:30
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Vad ska det syfta till att en partiledare debatterar mot en muslim? Teologi är inte politik.
Citera
2026-08-06, 22:35
Medlem
ManySuchCasess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liapunov13
Rödgröna tackar din bortkastad röst.
Röstar hellre på Nooshi än något av partierna i Tidö.
Vidrigaste pissblocket som skapats med borgerliga sionister.
Citera
2026-08-06, 22:37
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gregersnegrer
360 000 enligt mina beräkningar.

Trollar du? Du gör verkligen skäl för ditt namn.
Citera
2026-08-06, 22:39
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AI-2000
Det som inte går att förneka är dock att partiledaren Kasselstrand blir inbjuden till alla möjliga medier inför detta val.

Det gjorde susen att han bytte sida och nu har joinat vänstern i sitt hat mot judar. Klart att vänstermedia vill se sånt, både för att de själva tycker så, och för att kunna peka finger och säga "titta, vi hade rätt, om man är höger så är man nazist!".
Citera
2026-08-06, 22:40
Medlem
ManySuchCasess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Det gjorde susen att han bytte sida och nu har joinat vänstern i sitt hat mot judar. Klart att vänstermedia vill se sånt, både för att de själva tycker så, och för att kunna peka finger och säga "titta, vi hade rätt, om man är höger så är man nazist!".
Vilken "vänstermedia"?
Är fristående youtubekanaler.

Du måste blivit ledsen när Kasselstrand klädde av Aron Flam.
Senast redigerad av ManySuchCases 2026-08-06 kl. 22:42.
Citera
2026-08-06, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManySuchCases
Röstar hellre på Nooshi än något av partierna i Tidö.
Vidrigaste pissblocket som skapats med borgerliga sionister.

Så I praktiken ni AfSpartister ogillar att Tidö är inte Hamaskramare likadan med V.
Det innebär att AfS har inte problem med Vänsterpartiets kravlös massivandring och svenskfiendhet som länge V står i pro Hamas linje.

Nu börjar ja förstå mer om AfS roll i svensk politik. Det här skitparti måste finansieras av den svenska vänsteroppositionen och säkert Hamas.

Citat:
Ursprungligen postat av GanskaRoligt
Ska vi börja diskutera politiken istället? Vad är det AFS står för som du är så rädd för?

Läs det här inlägget.
Senast redigerad av liapunov13 2026-08-06 kl. 23:06.
Citera
2026-08-06, 23:13
Medlem
Wyrdkins avatar
SD var också en bortkastad röst tills de kom in i riksdagen.

Blir antagligen Afs för riksdag
Citera
2026-08-06, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wyrdkin
SD var också en bortkastad röst tills de kom in i riksdagen.

Det fanns inget invandringskritiskt parti tills SD kom in.
Nu finns alla politiska linjer i Riksdag. Inga nya partier behövs. Åtminstone inte mer Hamaskramare partier, det räcker med S, V och MP.
Därför en bortkastad röst till Hamaskramare AfS är en röst som gynnar vänstern.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in