Citat:
Inte klotter. Skrev jag det? Jag skrev att klottrare kan få ut meddelanden, sin tag eller signatur överallt i en stad, som en eller ett fåtal enskilda personer. Supporterklubbar med. Givetvis ska man inte klottra sönder allt, då partier antagligen inte vill associeras med det. Det har jag också bokstavligen skrivit...
Alltså... Du kan knappt uttrycka dig begripligt i skrift och föreslår organiserade klotterkampanjer som ett rimligt sätt att ta partiet till riksdaganivå. Självklart vill varken jag eller så gott som alla andra röstberättigade svenskar att ni ska styra landet. Effektivare vore att ombilda partiet till en brukarförening inom LSS.

Du kallar andra, helt slumpmässiga personer, (som mig) utan association eller ens medlemskap i partiet ifråga indirekt för en idioter men begriper inte att jämförelsen gäller nivån av engagemang och driv. På riktigt...? Och vad had andra med vad jag skrev i göra. Du verkar rätt trög faktiskt. (edit: ok jag läste över inlägget som citerades, det råkade bli rejält slarvigt och kritiserat med rätta - rättade till lite, tack. så ta inte åt dig av resten jag struntar i att skriva om det här, är för trött.)
För att förtydliga så även du förstår då...
- För att få upp flygblad, affischer, klistermärken och dylikt - såklart.
Att jag skriver slarvigt eller dåligt är en annan sak och helt irrelevant. Om man kopierar ett partis flygblad eller köper deras klistermärken gör det ju varken till eller från, eller hur?
Hur mycket intelligens behövs för att tejpa upp saker och lägga lappar i brevlådor? 😅 Du verkar tro det är något komplicerat projekt - det är det inte, det behövs bara folk som är villiga att köra, tid och driv.
Det är inte slumpmässiga sympatisörer som bara vill och ska hjälpa partiet att nå ut till allmänheten som ska styra partiet.
Åter igen, menar att det är enkelt gjort för oss som gärna vill se afs i rikstagen, eller tycker att invandringen har gått alldeles för långt till för stora konsekvenser att få opposition att synas överallt, och ta ifrån massmedias, globalisternas monopol på vilka och vad som får utrymme i samhället och kan nå ut till massorna. Det gäller fler ämnen än bara för oppositionspartier, men det Är relativt lätt gjort.
Visst blir det mer utmanande att nå ut på många mindre orter, men i städerna - inga problem.
Gå och försök visa hur "smart" du är och hur "dumma" du tycker andra är på annat håll - kanske går bättre nästa gång 🫵🤣
edit;
Ok såg det du citerade det var riktigt slarvigt och en massa stavfel , autokorrekt eller brist på, missar av kommatecken och så vidare,..skriver på mobilen som vanligt och är väldigt trött, det blir så hela tiden.
Har rättat till lite iaf, men på flashback ids man inte lägga ned någon tid på inlägg när det ändå inte får stå kvar.
Men att jag skriver som en kratta på forum ibland står ju bara för mig, och har inget med partiet eller någon annan att göra. :]
Sh..hoppas inte det jag skrev innan blev lika illa. Inte tid att läsa över och rätta.
Senast redigerad av Room531 2026-08-06 kl. 22:42.
Senast redigerad av Room531 2026-08-06 kl. 22:42.