2026-08-05, 23:40
Medlem
graventhulmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MDTAA
Ifrågasätter inte din lista men 46åringen från ljungby var några år äldre, hette Tommy och vad jag vet så dränkte han inte sig, däremot hittades han avliden i sin bil.

Men jag är inte helt säker
Han var 46, skulle fylla 47 en månad efter sin död. Hittades drunknad i samband med Missing Peoples skallgång enligt min info, men där kan jag vara felinformerad.
Citera
2026-08-06, 00:10
Avstängd
Stort grattis till Dumpen, ni har äntligen hittat en riktig pedofil. Det var väldigt längesedan sist (#809)!
Citera
2026-08-06, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM
Alltså varför skulle han ha klipp på Patrick och Sara på sin dator från första början???

Hennes svar hänger inte ihop med hans demostation, så det är säkert bara nått hittepå och ihopklipp
Citera
2026-08-06, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loopmelon
Stort grattis till Dumpen, ni har äntligen hittat en riktig pedofil. Det var väldigt längesedan sist (#809)!
Dina kriterier för vad som är en pedfil är minst sagt luddiga... Två gäddor kan bete sig exakt likadant men bara den ena är gädda 🤔. Men jag håller absolut med dig, #809 är en pedofil. Han chattar med ett barn som han sedan åker för att träffa i sexuellt syfte. Precis som #785 gjorde. Tänk om även #809 har träffat den påhittade "mellanhanden", du kanske ska kontakta honom och kolla?
Citera
2026-08-06, 09:23
Medlem
MDTAAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av graventhulmar
Han var 46, skulle fylla 47 en månad efter sin död. Hittades drunknad i samband med Missing Peoples skallgång enligt min info, men där kan jag vara felinformerad.

Jag tror att du har rätt,
Och egentligen var min synounk en petitess i sammanhanget
tack för svar

#ingetnummer
Citera
2026-08-06, 09:29
Medlem
MDTAAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caMeZat
Hade missat denna gädda. Ja den började ju rätt bra när han insåg att de var dumpen, man såg verkligen ridån falla ner framför hans ögon. Orkade inte se hela, såg han bara snyfta vid elementet som ett barn.
Sägs de något intressant eller är de bara en lång stund av ånger för han åkt dit?
Bästa är väl ändå Hank fortfarande?

Har du sett de första minutrarna så har du i princip sett hela konfrontationen
En enda lång stund av ångest och ömklighet

#katkinky
Citera
2026-08-06, 09:49
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Någon som vet vad Raketkuken menar?

https://www.instagram.com/dumpadumpennu/reel/DbqnRILOZr9/

Har han en "vuxenfilm" med Sara?
Hade stolpskottet haft sådana hade han laddat upp dem på varenda filsajt på nätet kan jag lova. Fullständigt tomt hot vilket även syns av att alla mappar som ska innehålla filer han samlat på sig är alla skapade inom samma minut. Dessutom är det ju sjukt att prata om vikten pul och gdpr i ena inlägget och hota med låtsatsporrfiler i nästa.

Han är bra jäkla blåst 😅
Citera
2026-08-06, 10:04
Medlem
norther1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Hade stolpskottet haft sådana hade han laddat upp dem på varenda filsajt på nätet kan jag lova. Fullständigt tomt hot vilket även syns av att alla mappar som ska innehålla filer han samlat på sig är alla skapade inom samma minut. Dessutom är det ju sjukt att prata om vikten pul och gdpr i ena inlägget och hota med låtsatsporrfiler i nästa.

Han är bra jäkla blåst 😅

Dessutom är han helt tappad som tror att Sara skulle vika sig för denna typen av hot. Hon har ju haft personer som sagt att de ska avsluta sitt liv om de publicerar, varpå hon iskallt skällt ut dem istället.
Citera
2026-08-06, 10:19
Medlem
MDTAAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flugeldur
Hennes svar hänger inte ihop med hans demostation, så det är säkert bara nått hittepå och ihopklipp

Vem vet, raketcepet kanske har 588 TB porr
😄

Citera
2026-08-06, 11:16
Medlem
Arvid-Kriklunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM
Ny gädda! https://dumpen.se/2026/08/05/norske-per-gillar-svenska-barn-norge-goteborg-809/
Han har låst sin FB-sida
Citera
2026-08-06, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arvid-Kriklund
Han har låst sin FB-sida
Nej... 🤔

Citera
2026-08-06, 12:30
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loopmelon

Vad menar du? #809 är ju en standardgädda. Varför sticker han ut?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in