Jag skiter väl i Akilov. Akilov hade redan fått utvisningsbeslut och befann sig olagligt i Sverige. Naturligtvis tycker jag att de som inte får asyl ska utvisas. Sen att polisen inte gjorde sitt jobb och kastade ut honom har inget med asylrätt att göra.
Vad tycker du vi ska göra med seriemördaren Anders Eklund? Eller ”Vilma” Andersson?
Det är klart att vi kan skita i mellanstatliga avtal och liera oss med andra länder som också gör det. Iran, Ryssland och Nordkorea låter som nya starka exportmarknader för svensk industri!
Citat:
Ursprungligen postat av
NgnJohn
Att du vägrar svara frågan om Akilov säger allting om dig.
Jag har ingen lust att argumentera med en vänsterskadad, vithatande globalist som har vanföreställningar om att negrar har anspråk på vårt land och pengar. Det svenska folket har självbestämmanderätt och det finns inte en enda lag som säger att vi måste ta emot svartskallar som kommer hit och snyltar istället för att fixa deras egna skitland. Du kan runka av till UN och deras globalistlagar hur mycket du vill, men det är inget som vi måste följa. Vad ska dom göra om vi säger nej? Ge oss medlemskap i säkerhetsrådet tillsammans med Kina och Ryssland? Vilket skämt till organisation.