2026-08-06, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
De gråhåriga batikhäxorna hade unga muslimska män boende hos sig. Annika Hirvonen är ett sådant exempel. Hon hade en afghansk man boende hos sig.

Åh herregud, trodde inte hon kunde sjunka lägre!
Citera
2026-08-06, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kronvraket
Tja, de kanske inte VILL sitta i en regering?

Ja, de senaste dagar både MP och V har visat till väljarna att de förtjänar inte att sitta i Rosenbad.
Citera
2026-08-06, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kronvraket
Tja, de kanske inte VILL sitta i en regering?
Men bra för Tidö, nu har de avslöjat vad som händer om MP kommer till makten. Jag föreslår att flyktingläger upprättas intill ledande Miljöpartisters hem och sommarboende.

De vill sitta i en regering. Men de har fortfarande den där barnsliga och naiva bilden ("We shall overcome"...etc) så de visar för (djupt tänkande svenskar) att de inte är redo
Citera
2026-08-06, 18:18
Medlem
SmartSkalles avatar
Vilka jävla idioter och landsförrädare.
Tvärtom ska ju 1 miljon tärande bidragsparasiter skickas hem.
Sen är det inga "flyktingar" utan ekonomiska parasiter som vill ha ett behagligt liv utan att behöva lyfta ett finger.
Senast redigerad av SmartSkalle 2026-08-06 kl. 18:27.
Citera
2026-08-06, 18:23
Medlem
WeMadeYous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liapunov13
Eller när man röster på vänstern indirekt genom en bortkastad röst till AfS, MED, Ambition Sverige eller Örebromarxister.

Ja så är det. Alla som röstar på småpartier som inte kommer in gynnar MP och V.
Citera
2026-08-06, 18:27
Medlem
buddy99s avatar
Citat:
Ja, de senaste dagar både MP och V har visat till väljarna att de förtjänar inte att sitta i Rosenbad.
Feministerna vill dela med sig väljare åt L så dessa inte ramlar ut ur riksdagen.
Citera
2026-08-06, 18:30
Medlem
Har sagt det förr och nu säger jag det igen. Om man bryr sig om det minsta lilla om miljön så vill man inte ha in en jävel till.
Citera
2026-08-06, 18:31
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HORSVERIGE
Har sagt det förr och nu säger jag det igen. Om man bryr sig om det minsta lilla om miljön så vill man inte ha in en jävel till.

Rösta därför på SD.
Citera
2026-08-06, 18:44
Medlem
zobras avatar
Fan vad jag hatar valår. Som om det här vore en nyhet värd att diskutera.
Citera
2026-08-06, 18:44
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Vad tycker ni om förslaget? Borde Sverige ta emot fler eller färre flyktningar?

Källa: https://omni.se/mp-sverige-borde-ta-emot-fler-flyktingar/a/lnQBko
Dom som kommer är inga flyktingar. Aha nu blir man alltså tvungen rösta på sd och riskera moderat skattepolitik. Men har inget val nu för mina barns skull blir sd i val till riksdag. Och sossarna i kommun o landsting.
Citera
2026-08-06, 18:47
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seelsorge
Jättebra förslag av Sveriges bästa parti. Vi tar emot alldeles för få flyktingar. Det finns så mycket plats överallt här i landet. Dessutom räddar invandringen välfärden och säkrar våra åldringar en bra vård.
Jodå alla mina flickvänner har varit latinas. Och har vänner som är latinos. Men ekonomiska migranter i form av marockanerna i Spanien nej tack. Alla invandrare som vill jobba och sköter sej är välkomna. Kriminella och sånna som vill gå på bidrag endast nej tack.
Citera
2026-08-06, 18:48
Medlem
Duvlorts avatar
Jag trodde ju i min enfald att sådana här vallöften är ett sänke för ett parti i dagens Sverige, efter vad vi fick uppleva efter 2015 och än idag?
Men så är det inte, det finns alltså människor i Sverige som är nöjda med utvecklingen och gärna ser att vi fortsätter att ta emot världens överskott på människor?

Jag ser inte riktigt miljötänket bakom det. 😳
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in