2026-07-27, 13:01
Medlem
Ollonets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Jag tror att det är väldigt vanligt. Är det något tjejer snackar skit om så är det att han hade en liten kuk. Det är tydligen värst. Lite förståeligt kanske, det är väl inte så sexigt med små kukar. Det känns inte bra att dejta en man med en liten kuk, det känns.. fattigt. Inte för att jag gillar stora men den måste vara normal iaf. 15 cm annars räknas det inte som en kuk.

Ja, förlåt. Jag blåste i visselpipan efter att alla försökte trösta dig med snälla ord. Jag behöver inte ens 15 cm men som sagt, jag vill inte ha en halv man bara. Hans verktygslåda ska vara rik, precis som hans personlighet och plånbok. Vill inte ha en fattig idiot med dessutom liten kuk. Dra åt helvete då är jag hellre singel och kramar mina gosedjur.

Hur mycket pengar på banken måste din hingst ha för att grottan ska bli fuktig?
Citera
2026-07-27, 18:17
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollonet
Hur mycket pengar på banken måste din hingst ha för att grottan ska bli fuktig?
En människa som kan ta hand om sig själv är minimum. Kan man inte det så är man jäkligt osexig. Det är inte pengarna som styr, det är helheten. Intelligenta och roliga människor kommer långt. Inga skulder i bagaget eller ett smutsigt brottsregister.

Kvinnor som mig blir inte kåta av feta plånböcker för vi har redan vårt på det torra. Vill man göra mig riktigt torr så ska man vara arbetslös och dum i huvudet, jag lär aldrig titta åt det hållet ändå.
Citera
2026-07-27, 18:21
Medlem
Äh, foka inte på dasen. Själv har jag komplex för min men av andra anledningar. Det sitter definitivt i mitt eget huvud då tjejerna aldrig nämnt något. Tror det är så i ditt fall också.

Kötta på bara och ha kul
Citera
2026-07-27, 23:17
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merebix
Något år senare träffade jag en annan tjej och vi hamnade i säng och efter att hon hade känt vid min penis så backade hon undan och ville bara sova.

Då var hon fördomsfull och dum. Jag har dejtat många som haft små ihopkrympta snoppar i slakt tillstånd - MEN - där dom vuxit med uppgiften när jag sugit upp dom. Många med 10cm slak blir 18 cm i styvt tillllstånd.

En ordentlig uppsugning gör underverk med avseende på tillväxt och utdelning rent kukmässigt.
Citera
2026-07-28, 07:12
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Då var hon fördomsfull och dum. Jag har dejtat många som haft små ihopkrympta snoppar i slakt tillstånd - MEN - där dom vuxit med uppgiften när jag sugit upp dom. Många med 10cm slak blir 18 cm i styvt tillllstånd.

En ordentlig uppsugning gör underverk med avseende på tillväxt och utdelning rent kukmässigt.

Vet inte om jag missförstår dig men 10 cm slak är inte en liten kotte. Nej, en liten kotte är en som inte är lång nog att hänga, utan bara sticker några cm rakt ut från busken. Sen hur mycket en sån kan växa har jag ingen aning om.

Nu är ju jag snubbe och kört en del kukmätartävlingar i unga år, men hur har du som brud koll på storleken då, mäter du före och efter instick eller?
Citera
2026-07-28, 07:19
Medlem
Ollonets avatar
Citat:
En människa som kan ta hand om sig själv är minimum. Kan man inte det så är man jäkligt osexig. Det är inte pengarna som styr, det är helheten. Intelligenta och roliga människor kommer långt. Inga skulder i bagaget eller ett smutsigt brottsregister.

Kvinnor som mig blir inte kåta av feta plånböcker för vi har redan vårt på det torra. Vill man göra mig riktigt torr så ska man vara arbetslös och dum i huvudet, jag lär aldrig titta åt det hållet ändå.

Du skrev Citat "Hans verktygslåda ska vara rik, precis som hans personlighet och plånbok"Så den feta plånboken verkar vara rätt viktig för dig.
Citera
2026-07-28, 07:20
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollonet
Du skrev Citat "Hans verktygslåda ska vara rik, precis som hans personlighet och plånbok"Så den feta plånboken verkar vara rätt viktig för dig.
Ha lite fingertoppskänsla gumman, det lät bra. Nu går vi vidare
Citera
2026-07-28, 07:23
Medlem
Ollonets avatar
Citat:
Ha lite fingertoppskänsla gumman, det lät bra. Nu går vi vidare

Typiskt Svenskt, ord betyder ingenting utan.
Citera
2026-07-28, 07:52
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Det är tråkigt med en liten penis. Känns liksom så fel på nåt sätt. Jag gillar rejält tilltagna kukar även om det gör ont ibland, men man knullar ju med ögat också. Fint att se på. Manligt liksom.

Men att mobba nån för liten penis? Näe, det har jag aldrig gjort. Jag och mina kompisar brukar inte prata så mycket om sexpartners kukar. Jag har typ aldrig hört nån hänga ut nån för att den har liten. Om det pratas snoppstorlek hos nån man ligger med så är det typ alltid att den är stor. Är den liten eller medel så är det ingen som säger nåt. Inget särskilt spännande att rapportera om liksom.
Citera
2026-08-01, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Det är tråkigt med en liten penis. Känns liksom så fel på nåt sätt. Jag gillar rejält tilltagna kukar även om det gör ont ibland, men man knullar ju med ögat också. Fint att se på. Manligt liksom.

Men att mobba nån för liten penis? Näe, det har jag aldrig gjort. Jag och mina kompisar brukar inte prata så mycket om sexpartners kukar. Jag har typ aldrig hört nån hänga ut nån för att den har liten. Om det pratas snoppstorlek hos nån man ligger med så är det typ alltid att den är stor. Är den liten eller medel så är det ingen som säger nåt. Inget särskilt spännande att rapportera om liksom.

Har hört att hårdheten är viktig så länge inte mannen har en extremt liten penis. Då är du lite manlig i det avseendet då vi män "äter" med ögonen också. Många kvinnor tänder till på hårdheten att det är som ett kvitto på hur upphetsad mannen blir med kvinnan.
Citera
2026-08-01, 09:48
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oxfond
Har hört att hårdheten är viktig så länge inte mannen har en extremt liten penis. Då är du lite manlig i det avseendet då vi män "äter" med ögonen också. Många kvinnor tänder till på hårdheten att det är som ett kvitto på hur upphetsad mannen blir med kvinnan.

Jag är nog inte så "manlig" i det avseendet. Det nog få som tycker att det är hett med en liten pillesnopp. Men vad vet jag. Jag har mig själv och mina kvinnliga kompisar att utgå från och en stor kuk är fin för ögat. Säger alla. Och om man pratar om en partners penis så är det för att den är stor. Medel eller liten är som sagt inget att rapportera om.

Jag läste f.ö. fel pga dyslexi så jag trodde tråden handlade om att mobba nån med liten penis, inte nobba. Men det är kanske lite samma sak.

Det är väl klart att hårdheten är viktig. Iaf om man ska ha penetererande sex. Vet inte var du har "hört" det? Den är väl alltid viktig även om penisen är extremt liten? Fattar inte vad du menar. Det är ganska så självklart att det är svårt att ha peneterande sex med en svajsnopp. Oavsett storlek. I övrigt tror jag att de flesta vuxna kvinnor fattar att ståndet kan trassla och att det för det mesta handlar om annat än graden av kåthet. Det handlar ofta om stress, kondom, nervositet, sjukdom, substanser osv.
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2026-08-01 kl. 10:10.
Citera
2026-08-06, 16:15
Medlem
StabilPyramids avatar
Det är klart att det finns kvinnor med preferenser.

Samtidigt är nog de flesta "normala".

Du har haft ett par tråkiga erfarenheter, samtidigt tror jag inte det tillhör vanligheterna.

Viktigast är att bygga upp ett självförtroende i sängen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in