Citat:
Ursprungligen postat av
Oxfond
Har hört att hårdheten är viktig så länge inte mannen har en extremt liten penis. Då är du lite manlig i det avseendet då vi män "äter" med ögonen också. Många kvinnor tänder till på hårdheten att det är som ett kvitto på hur upphetsad mannen blir med kvinnan.
Jag är nog inte så "manlig" i det avseendet. Det nog få som tycker att det är hett med en liten pillesnopp. Men vad vet jag. Jag har mig själv och mina kvinnliga kompisar att utgå från och en stor kuk är fin för ögat. Säger alla. Och om man pratar om en partners penis så är det för att den är stor. Medel eller liten är som sagt inget att rapportera om.
Jag läste f.ö. fel pga dyslexi så jag trodde tråden handlade om att
mobba nån med liten penis, inte
nobba. Men det är kanske lite samma sak.
Det är väl klart att hårdheten är viktig. Iaf om man ska ha penetererande sex. Vet inte var du har "hört" det? Den är väl alltid viktig även om penisen är extremt liten? Fattar inte vad du menar. Det är ganska så självklart att det är svårt att ha peneterande sex med en svajsnopp. Oavsett storlek. I övrigt tror jag att de flesta vuxna kvinnor fattar att ståndet kan trassla och att det för det mesta handlar om annat än graden av kåthet. Det handlar ofta om stress, kondom, nervositet, sjukdom, substanser osv.