2026-08-06, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Tror inte att man mördar för en sådan sak.
Mest troligt att kvinnan ville göra slut eller hade klagomål på honom.
En mycket farlig situation om mannen inte är normal.

Lutar också åt det hållet faktiskt. Hon vela göra slut eller öppnade upp sig om något som han gick bananas av.
Citera
2026-08-06, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av St..appvipan
Förutom detta även något löst rykte om att någon i tråden tipsade om någon med det förnamnet igår kväll. När jag frågade om detta inlägg och om man frågat om varför det tipsades om någon med det namnet fick jag inget svar. Har försökt se efter i tråden men inte hittat det inlägget.

Det var en annan T som var uppe då. Helt slumpmässigt. Den T bor utanför stan, råkade också vara 57 år dock. Han togs upp för att han hade många sökningar på MrKoll. Men jag la tydlig brasklapp att det var mycket, mycket löst. Släpp det. Har inget att göra med det som diskuterats nu idag.
Citera
2026-08-06, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ronny.von.pepper
Vad kommer detta ryckte om att det skulle vara en person med första bokstav T ifrån? Det verkar ju vara helt taget ur luften. Allt vi vet är ju ålder, sen kan det va vem fan som helst.
Jag vill minnas att en medlem här som skulle ha viss kännedom om BO skrev att den misstänktes namn skulle börja på T.
Citera
2026-08-06, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrFilip
Jag vill minnas att en medlem här som skulle ha viss kännedom om BO skrev att den misstänktes namn skulle börja på T.
Han har gjort vissa medgivanden nu enligt Expressen.
Citera
2026-08-06, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrFilip

Någon här hade ju en vän som bor i samma hus som TN. Hur svårt kan det va och kolla om låset ser bytt ut, eller fråga någon granne, eller liknande. Kom igen för fan.
Citera
2026-08-06, 14:03
Medlem
De hade hittat en handduk med fläckar på också, vid kanoten.

Mordet kan inte ha varit planerat. Hennes barn kom ju dit typ samma dag? Och ÅÅ var inte helt död då heller? Det måste blivit något bråk, han flippa ur och attackerade henne.

Brrrr. Idiot till karl
Senast redigerad av Granaten1 2026-08-06 kl. 14:10.
Citera
2026-08-06, 14:04
Medlem
2560ps avatar
Citat:
Någon här hade ju en vän som bor i samma hus som TN. Hur svårt kan det va och kolla om låset ser bytt ut, eller fråga någon granne, eller liknande. Kom igen för fan.

Folk har jobb att sköta vettu.
Citera
2026-08-06, 14:08
Medlem
Citat:

Det var jag som har en vän som bor i samma hus, men de är ironiskt nog på en ö i Stockholms skärgård på somrarna. Tror de kommer tillbaka på söndag eller så var det veckan efter.
Citera
2026-08-06, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granaten1
Lutar också åt det hållet faktiskt. Hon vela göra slut eller öppnade upp sig om något som han gick bananas av.
Fast är det så lämpligt att bjuda ut honom till en ö för att sen göra slut ?? Nä, jag tror inte på den teorin. Tror det blev tjafs och han började giddra, ställa krav, säkert onykter också, fick kanske inte det gensvaret han tänkt sig och då gick det som det gick.
Citera
Medlem
PalleAnkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2560p
Det som talar emot är att han har en rätt öppen fb, men det finns inte ett enda inlägg från henne där. Ingen av dem verkar särskilt aktiva, så det behöver inte betyda något iofs.
Han är ju dessutom medlem i en Facebook grupp för singlar.
Citera
Medlem
Citat:
Det är skador på dörren också.
Citera
2026-08-06, 14:10
Medlem
2560ps avatar
Citat:
Åklagaren räknar med att en häktningsförhandling kommer att hållas på fredagen.

– Jag är övertygad om att vi har gripit rätt person, säger Emma Olsson.

https://www.tv4.se/just-nu/7LfOtAs2qm7AkUCEVhW9aJ/aklagaren-om-skargardsmordet-overtygad-om-att-vi-har-ratt-person
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in