2026-08-06, 11:01
Medlem
BushwickBills avatar
Det där namnet har man inte hört på 20 år typ, jävlar. Ingen kommer undan något och här har ni straffet för alla hans synder.
Citera
2026-08-06, 11:18
Medlem
HipToBeSquares avatar
Hollywood är över och de gör vad de kan för att återfå folks uppmärksamhet. Är detta ännu ett exempel på det?

Hollywood har alltid hållit på med psyops för att stjäla folks tid. Ett exempel för något år sedan var "chicken jockey" meme där folk skitade ner biografer. Syftet var att få folk att besöka biograferna igen och visa att de fortfarande var fulla med liv men det misslyckades. Annars pågår det en biografdöd i hela världen just nu.
Citera
2026-08-06, 11:25
Medlem
bomhulls avatar
Nu tänker jag inte klicka på någon länk så jag behöver se skiten men det är väl karma som slår tillbaka.
Tänk vad mycket han har skrivit /publicerat om diverese kändisar
Citera
2026-08-06, 11:47
Medlem
Homofilens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ladicius
Gjorde ett försök att ladda upp här, vet inte om det funkar:

https://limewire.com/d/KvrOe#1DIwWp0in9

Funkade fint. Tack!
Citera
2026-08-06, 11:55
Medlem
DittMuppHelvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bomhull
Nu tänker jag inte klicka på någon länk så jag behöver se skiten men det är väl karma som slår tillbaka.
Tänk vad mycket han har skrivit /publicerat om diverese kändisar

Lite önskar man att alla som lever på näthat drabbas av den där sortens psykos.
Citera
2026-08-06, 13:08
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Gjorde ett försök att ladda upp här, vet inte om det funkar:

https://limewire.com/d/KvrOe#1DIwWp0in9

Fy fan! Jag såg ett klipp i några sekunder. Behövde stänga av. Äckligt som fan!
Psykos?

Som någon annan har skrivit. Så är det ett namn man inte har hört på många år. Han var väll en sådan som pratade om kändisar?
Citera
2026-08-06, 13:28
Medlem
Dirty.Harrys avatar
Är inte alls förvånad över att han spårar ur så här.
Han har försörjt sig i åratal på att sprida skvaller och lögner om kändisar. Det kanske inte går så bra längre. Kanske känner han sig hatad.
Men största anledningen till hans själskaderier är hans psykiska ohälsa. Han är en psykisk störd bög.
Det finns många psykiskt sjuka inom bögdiasporan 😱
Citera
2026-08-06, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Fy fan! Jag såg ett klipp i några sekunder. Behövde stänga av. Äckligt som fan!
Psykos?

Som någon annan har skrivit. Så är det ett namn man inte har hört på många år. Han var väll en sådan som pratade om kändisar?
Ja, något sådant måste det ju vara. Alkohol och droger under längre perioder utan sömn, blandat med ångest och depression kan nog säkert vara bakgrunden.

Haha nä, det var ruskigt länge sedan man hörde det namnet - 15-20 år sedan sist. Vill också minnas att han levde på att sprida snaskigt skvaller om kändisar - en "bottom feeder" mitt i kändissmeten.
Citera
2026-08-06, 13:39
Medlem
kaktusplastiks avatar
Såg ett klipp på TMZ där de pratade om detta. Vet inte om det nämnts i tråden men där sa de i alla fall att han motvilligt flyttat från Las Vegas till Miami för sin mammas skull. I Las Vegas fick han allt gratis och behandlades som en kung. Åt gratis överallt osv. I Miami är det absolut inte så, ingen bryr sig om honom där. Och de spekulerade i om detta kunde ha med hans downfall att göra.
Citera
2026-08-06, 13:49
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ja, något sådant måste det ju vara. Alkohol och droger under längre perioder utan sömn, blandat med ångest och depression kan nog säkert vara bakgrunden.

Haha nä, det var ruskigt länge sedan man hörde det namnet - 15-20 år sedan sist. Vill också minnas att han levde på att sprida snaskigt skvaller om kändisar - en "bottom feeder" mitt i kändissmeten.

En kombination av allt dt du skriver, kan nog ha utlöst det. Trist. Men det där med psyken är starka (och till och med farliga) saker.

Stämmer, ja. En "bottom feeder". Oavsett trist.
Citera
2026-08-06, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
😲 jösses droger eller rejält hjärnsläpp

Tackar för länken 🤗

Drogutlöst psykos. Skulle inte förvåna mig om det har försvunnit upp 20 kg kola i den näsan under den senaste tioårsperioden.
Citera
2026-08-06, 14:13
Medlem
Orcinus-orcas avatar
Kollade precis in hans Wikipedia sida och han verkar inte fått några större jobb de senaste 10 åren. Står även där att han har tre barn genom surrogatmödrar. Helt sinnessjukt att det där är tillåtet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in