2026-08-05, 20:45
Medlem
Abdi-Lena-Alkissons avatar
https://www.svtplay.se/video/ewqnoDB/lokala-nyheter-vast/ikvall-19-55
Citera
2026-08-05, 20:48
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Melodikaoset
Flytta till Ungern.
Gärna. 🙂
Citera
2026-08-05, 20:56
Medlem
ffeeeeea777s avatar
Absoluta majoriteten inom denna kretsen är faktiskt vänster. Vad är så konstigt med det?
Citera
2026-08-05, 21:00
Avstängd
Kvinna som tror att lagen inte gäller för henne, de flesta inom matriarkatet lider av denna desillusionen , snart kommer vekligheten ikapp
Citera
2026-08-05, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lashback
Gärna. 🙂

Glöm inte att lära dig språket och kulturen. Det är viktigt när man flyttar till ett annat land.
Citera
2026-08-05, 21:18
Avstängd
JojoRabbits avatar
Har Sarah Lesch får sparken ännu av Göteborgs Stad, och från kommunfullmäktige? https://www.friatider.se/idag-har-vi-stadat-lite-socialchef-skryter-om-att-hon-forstor-sd-affischer

Och om du läser denna tråden Sarah Lesch skicka PM:n, så reder vi ut detta
Senast redigerad av JojoRabbit 2026-08-05 kl. 21:24.
Citera
2026-08-05, 21:39
Medlem
löls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beiarn
Så är det nu inte. Detta med valaffischer är en speciell typ av affischering som regleras på annat sätt. SD hade satt upp affischer lång tid innan det blev tillåtet. Detta är alltså sådant som partier på riksnivå och på kommunnivå blir eniga om. Men precis som nämnd de 100-åriga kvittningsreglerna i riksdagen så skiter SD i alla regler…Är anarki det man ska sträva efter? Alla gör som de vill? Regler är till för att brytas?

Dina lögner höll inte så bra va? 😂
Jag hade rätt, men du vägrade. Och nu får du skämmas.

VPK och sossar som är odemokratiska.
The usual suspects

I en kommentar till tidningen säger chefen att hon agerat utifrån information från länsstyrelsen om att affischerna bara får sitta uppe mellan 16 augusti och 20 september, något som inte gäller i bostadsområden då reglerna sätts av kommunen.
”I efterhand har jag blivit uppmärksammad på att Mölndal har andra regler. Jag kan bara beklaga detta.”
SD har hittills fått affischerna vandaliserade på flera håll i Sverige, bland annat i Norrtälje och på Gotland.
Citera
2026-08-05, 21:47
Medlem
Är han polisanmäld? Avsatt?
Citera
2026-08-06, 08:57
Medlem
citymormors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Det var nog rätt dumt. Både att göra det som att sedan skryta öppet om det på sociala medier. Valsabotage är ett allvarligt brott.

Men att hon får sparken som enhetschef är kanske för mycket att hoppas på. De kanske ger henne en medalj...

Dessa extremister förstår inte att dom begår ett brott, dom vet att det är ett brott men på något sätt blir det för dom inte ett brott när dom gör det, dom är ju goda osv.

Fantastiskt underhållande logik.
Citera
2026-08-06, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av löl
Dina lögner höll inte så bra va? 😂
Jag hade rätt, men du vägrade. Och nu får du skämmas.

VPK och sossar som är odemokratiska.
The usual suspects

I en kommentar till tidningen säger chefen att hon agerat utifrån information från länsstyrelsen om att affischerna bara får sitta uppe mellan 16 augusti och 20 september, något som inte gäller i bostadsområden då reglerna sätts av kommunen.
”I efterhand har jag blivit uppmärksammad på att Mölndal har andra regler. Jag kan bara beklaga detta.”
SD har hittills fått affischerna vandaliserade på flera håll i Sverige, bland annat i Norrtälje och på Gotland.
Vilka lögner? SD hade bevisligen satt upp valaffischer redan 25 juli, dvs innan det blev tillåtet.
Citera
2026-08-06, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redgreyo
Bu hade dom rätt att sätta upp dom. Är du så jävla efterbliven? Klart du är vänster peddo
Vilken diagnos har du? Att anklaga folk för att vara pedofiler är brottsligt förtal. Men lagar och regler brukar ju inte SD bry sig om. SD hade satt upp valaffischer i Mölndal redan den 25 juli, dvs innan det var tillåtet. De har själva erkänt detta i en artikel i lokaltidningen.
Citera
2026-08-06, 11:46
Avstängd
TedGaandies avatar
.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in