2026-08-04, 11:09
Medlem
Jag tycker mig skönja ett mönster ifrån dessa "demokratins väktare". Vidriga människor, från den lilla ända upp i eliten.
Citera
2026-08-04, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Du kanske lever under en sten, men valaffischerna sitter uppe ca en månad eller fyra veckor före valet.

Du har inte noterat att inga andra partier som följer reglerna inte satt upp sina affischer än?
I min stad är det fullt av val affischer för vänstersidan.
Citera
2026-08-04, 11:25
Medlem
Pilla74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonte400
https://youtube.com/shorts/Z23FZngLfKk

Riks rapporterar detta i länken
Låt demokratin ha sin gång du bestämmer inte vad andra väljare ska få ta del av.
Om det stämmer tycker jag det är olämpligt agerande

Detta visar hur djupt rotat extremismen är i våra egna institutioner och stadsledningar.
Arga hemska vänstermänniskor som sitter och styr över vanliga medborgare och detta är nog inte enda fallet. Förhindrar demokratin och är dessutom så jävla korkad att man som Socialchef även lägger ut det för att få kred. Ibland undrar man hur det är möjligt att dessa människor för ett jobb överhuvud taget.
Vi måste städa upp från extremism i våra gemensamma kommuner och landsting då de är betalda av oss alla.
Citera
2026-08-04, 11:38
Avslutad
Det förstår väl alla att demokrati är direkta motsatsen till Socialdemokrati.

Alla som har gått i lågstadiet förstår detta.
Citera
2026-08-04, 11:43
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Det var nog rätt dumt. Både att göra det som att sedan skryta öppet om det på sociala medier. Valsabotage är ett allvarligt brott.

Men att hon får sparken som enhetschef är kanske för mycket att hoppas på. De kanske ger henne en medalj...

Hon blir nog snarare nominerad till något pris.
Citera
2026-08-04, 11:46
Medlem
Detta bör även bli ett av de tidigast prövade fallen i skenet av lagändringen av tjänstemannaansvaret. Det spelar ingen roll om hon var ledig. Kommunalföreträdare och tjänsteman. Ska bli intressant att följa.
Citera
2026-08-04, 11:55
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korpen2000
I min stad är det fullt av val affischer för vänstersidan.
Tydligen är det kommunerna som sätter datum. Man lär sig något nytt varje dag.
Citera
2026-08-04, 12:04
Medlem
1335991s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melodikaoset
Mycket bra. Skräp slänger man i närmaste soptunna.
Skulle du tycka samma om man gjorde samma
sak mot ex S eller V?
Citera
2026-08-04, 12:04
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilla74
Detta visar hur djupt rotat extremismen är i våra egna institutioner och stadsledningar.
Arga hemska vänstermänniskor som sitter och styr över vanliga medborgare och detta är nog inte enda fallet. Förhindrar demokratin och är dessutom så jävla korkad att man som Socialchef även lägger ut det för att få kred. Ibland undrar man hur det är möjligt att dessa människor för ett jobb överhuvud taget.
Vi måste städa upp från extremism i våra gemensamma kommuner och landsting då de är betalda av oss alla.

Jo och de anställer varandra. Att hon ens blev enhetschef beror ju på att de som anställde henne tycker lika. Ganska talande att hennes två närmaste chefer är kvinnor i samma ålder...
Citera
2026-08-04, 12:15
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melodikaoset
Mycket bra. Skräp slänger man i närmaste soptunna.

Nä, det går inte, hon är för tjock för att få ner i en soptunna.
Citera
2026-08-04, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Tydligen är det kommunerna som sätter datum. Man lär sig något nytt varje dag.
Där är reklam för olika partier i radion också.
Citera
2026-08-04, 12:17
Medlem
Karmans avatar
Ja, vad säger man? Socialchef och allt. Hon borde väl ha bättre vett i skallen, men jag är inte förvånad... Inte en person jag skulle lita på eller vilja ha som anställd dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in