2026-08-06, 10:20
Medlem
Ibland tänker jag att dessa brott, som begås av till synes helt vanliga personer gör detta i dippen efter Kokain eller Ecstasy. Många kan bli extremt aggresiva några dagar efter trippen...

Citat:
Ursprungligen postat av Wolfie81
Kan fortf inte ta in - en tillsynes vanlig man tar fram en kniv. Liksom vilket bråk o omständigheter får en man göra så. Kan män sluta ha ihjäl kvinnor. Jävla NOLLA
Citera
2026-08-06, 10:21
Medlem
Mbabbes avatar
Citat:
Kan fortf inte ta in - en tillsynes vanlig man tar fram en kniv. Liksom vilket bråk o omständigheter får en man göra så. Kan män sluta ha ihjäl kvinnor. Jävla NOLLA
Det är inte män generellt som har ihjäl kvinnor, lika lite som att man kan lasta alla kärringar för att några mördar män.
Jag som CIS-man tar noll ansvar för vad andra gör, oavsett kön. Jag tar endast ansvar för mina egna handlingar.
Citera
2026-08-06, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrlandska123
Är vi HELT säkra på att BO är den namngivna kvinnan ÅÅ?

Ja.
Citera
2026-08-06, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granaten1
Det lutar lite åt TN, nu va? Bor väldigt centralt Stockholm också. Rätt ålder.

Verkar bara finnas på Ratsit, ej MrKoll? Södermalm?
Citera
2026-08-06, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mbabbe
Ja , jag är ganska säker på att han kollar på fel Åsa.

BO har endast tre inlägg på sin FB och det är profilbilder från 2017, 2018 o 2022.
En brasklapp för att hon kan ha haft ett annat konto också men jag tror inte det.
Stämmer, och en "höjdpunkt" från stranden vid Sollenkroka Ö. Hennes hus ligger typ 200 meter från den. Man ser samma strand på vissa bilder i pressen.
Citera
2026-08-06, 10:25
Medlem
BallaBellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filtyhfew
Att båda fortfarande står som ägare till sommarstugan flera år efter skilsmässan är intressant.

Antingen goda vänner eller ekonomiska problem som gått för långt. Hmm 🤔

Inte alls konstigt!
Jag vet flera som väljer att ha kvar sina sommarhus och så delar de på tiden de är där.
Har både grannar och vänner som gjort den lösningen.
Alla är inte osams när de separerar eller skiljer sig.
Citera
2026-08-06, 10:30
Medlem
Mbabbes avatar
Citat:
Ska jag ta fram statistik? Jo, det är GENERELLT män som har ihjäl kvinnor. Bara inte du. Helt annan tråd, vi lämnar det. Fokus nu.
Det finns ingen statistik på att män generellt mördar kvinnor, du måste vara rätt vrickad om du tror det.
De allra flesta män mördar inte kvinnor och bland män som mördar så är offren oftast andra män.
Vänsterblivet feministpack har en tendens att utkräva kollektivt ansvar, det är möjligt att det är i det träsket du befinner dig.
Senast redigerad av Mbabbe 2026-08-06 kl. 10:33.
Citera
2026-08-06, 10:30
Medlem
2560ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granaten1
Det lutar lite åt TN, nu va? Bor väldigt centralt Stockholm också. Rätt ålder.

Enligt gamla fb-inlägg verkar han dessutom vara en duktig löpare, så det stämmer väl rätt bra med att han försökt simma.
Citera
2026-08-06, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Varför skulle hon ha en ny pojkvän? Senast den 16e satt ÅÅ på en brygga med en drink i handen och taggade L-E på fotot.
Du har tittat på fel Å*a. Dessutom heter hennes förra ex inte L-e utan J-e!! Skärpning!!
Citera
Medlem
Gissar på den andra T i hennes vänlista, är 57år som aftonbladet skrivit..

Citat:
Ursprungligen postat av 2560p
Enligt gamla fb-inlägg verkar han dessutom vara en duktig löpare, så det stämmer väl rätt bra med att han försökt simma.
Citera
Medlem
gofigurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gofigur
Utesluta andra för att någon på FB skrev att T är första bokstav?

Jag hittar inte källan på det. Borta?

Citat:
Ursprungligen postat av Bulbasaur400
Verkar bara finnas på Ratsit, ej MrKoll? Södermalm?
Även Mrkoll. TN har bott i Gustavsberg.

Citat:
Ursprungligen postat av Norrlandska123
Är vi HELT säkra på att BO är den namngivna kvinnan ÅÅ?

Citat:
Ursprungligen postat av Bulbasaur400
Ja.
Varför säkra?

Kuriosa, TN har en FB-vän som heter PM som dödade en journaist på en ubåt. Inte samma PM.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Peter_Madsen_(brottsling)
Senast redigerad av gofigur 2026-08-06 kl. 10:36.
Citera
2026-08-06, 10:33
Medlem
Citat:

Vilken twist detta blev ändå! Att han försöker simma iväg för att fly gör det ännu mer dramatiskt (och surrealistiskt). Men i denna tråd har hobby-utredarna jobbat på väl ändå 😅 hoppas att han erkänner på studs och rätar ut alla frågetecken för familjens skull
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in