Citat:
Ursprungligen postat av
Fanten
Och kände inte till ordet koprofag. Sure Al Gore.
Nej som sagt, jag undviker gärna ord som BARA är till för att vederbörande ska känna sig smart och viktig. Ytterligare ett exempel: "chevre". Varför ända in i helvete ska man säga chevre när man kan säga getost? "Frankofil" är ett annat: för helvete mannen, säg bara att du gillar Frankrike!
Att vara svensklärare - eller bildad, eller smart - handlar inte om att kunna svänga sig med en massa svåra ord som ingen vanlig människa fattar, utan det handlar om att kunna uttrycka sig så att folk förstår vad man menar. Ofta åstadkommer man det lättare med enkla, vanliga ord än med ord som man har lärt sig i syfte att låta svår.
Och ord som betecknar ovanliga sexuella fetischer har jag absolut ingen användning för i min vardag. Jag är en vanlig assfucker och behöver således inga krångliga, medicinska termer för att beskriva hur jag knullar

gagball är väl det "svåraste ordet" som du hittar i min lilla verktygslåda.
Men grattis: du kan ett svårt ord, som alla inte känner till. Hoppas du känner dig jätteviktig.
Har du några fler förolämpande ord du vill kalla mig nu eller.......... vi kanske ska återgå till topic?