2026-08-06, 13:15
Medlem
Stark-Senaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berit85
* Finns det någon annan här som inte har sett klippet, och i så fall varför?

Som direkt svar på din fråga: nej, jag har inte sett den.

Och anledningen är att jag för ca 35 år sedan, vid ett av besöken hemma hos Bajsmannen, the Bajsman, när han fortfarande hade ”fru och barn” och bodde i Gullheden, blev visad vad han menade var det absolut grövsta och mest extremt i sin koprofili-filmsamling. Jag antog därför att denna film du frågar om skulle framstå som vaniljsex för koprofiler. Med andra ord: jag hade redan sett det värsta av det värsta och dessutom saknar jag själv denna läggning och kunde alltså inte se någon mening med att se filmen med flickorna och koppen.

PS
Och filmerna han visade de kom från
2026-08-06, 13:58
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stark-Senap
Som direkt svar på din fråga: nej, jag har inte sett den.

Och anledningen är att jag för ca 35 år sedan, vid ett av besöken hemma hos Bajsmannen, the Bajsman, när han fortfarande hade ”fru och barn” och bodde i Gullheden, blev visad vad han menade var det absolut grövsta och mest extremt i sin koprofili-filmsamling. Jag antog därför att denna film du frågar om skulle framstå som vaniljsex för koprofiler. Med andra ord: jag hade redan sett det värsta av det värsta och dessutom saknar jag själv denna läggning och kunde alltså inte se någon mening med att se filmen med flickorna och koppen.

PS
Och filmerna han visade de kom från

Wow, vilken spoiler 😆

Hur kom det sig att du besökte en bajsman, och vad sjutton menas med "fru och barn" inom citattecken? Haha
2026-08-06, 14:00
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eoppoyz
Jag har inte heller sett den, för jag fick uppfattningen om att det var något äckligt involverat, och den här tråden bekräftar att det har med bajs att göra. Då är jag glad över att jag inte har sett skiten.

Härligt! Den här tråden gav mig lite hopp om livet, måste erkännas. Jag trodde nästan att 99% av det svenska samhället bestod av robotar som hade klickat på ren automatik.
2026-08-06, 14:42
Medlem
Smekarn87s avatar
Jag tycker den är rätt sexig:-)
2026-08-06, 15:36
Moderator
Amirons avatar
Har absolut inget med de sociala medieplattformarna att göra, så den här låses.

*klick*

//Mod
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in