2026-08-05, 22:34
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajogen
SÅ du sitter på information om att artikeln är falsk då eller?
Jag efterfrågar något som styrker att det du påstår är sant. Jag vet att någon sådan information inte existerar. Du kommer aldrig kunna presentera något som bekräftar historien. Förstår du? Nej?

Att du sitter och ljuger om något på Flashback på grund av att du är djupt okunnig och lika oärlig, det är väl EN sak, men att det sitter en senator och sprider den typen av skit är betydligt allvarligare. Och nu är det ju Rand Paul och hans förhör av Fauci som står i fokus, och hur mycket du än vill vara lögn-stjärnan i den här soppan får du faktiskt bereda plats för Rand Paul.

Hör av dig när du eller Rand Paul har en länk.
Citera
2026-08-05, 22:36
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Lustigt hur du helt ignorerar denna del i ODNI summeringen ” Several WIV researchers were ill in Fall 2019 with symptoms; some of their symptoms were consistent with but not diagnostic of COVID-19” är det för att det inte passar in i den propaganda du vill sprida? Var det därför du läste igenom senatförhöret men ändå inte förstod att det innehöll mycket mer än faucis dagbok? Lögnare
Jag har citerat den delen tidigare.

(FB) Förhör i Senaten: Dr. Anthony Faucis dagböcker – avslöjandena som skakar narrativet

Hör av dig.
Citera
2026-08-05, 22:38
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korrektamund0
Jag efterfrågar något som styrker att det du påstår är sant. Jag vet att någon sådan information inte existerar. Du kommer aldrig kunna presentera något som bekräftar historien. Förstår du? Nej?

Att du sitter och ljuger om något på Flashback på grund av att du är djupt okunnig och lika oärlig, det är väl EN sak, men att det sitter en senator och sprider den typen av skit är betydligt allvarligare. Och nu är det ju Rand Paul och hans förhör av Fauci som står i fokus, och hur mycket du än vill vara lögn-stjärnan i den här soppan får du faktiskt bereda plats för Rand Paul.

Hör av dig när du eller Rand Paul har en länk.
Hur ljuger jag när jag citerar en artikel?

Kan du visa att artikeln ljuger?
Citera
2026-08-05, 22:41
Medlem
develis avatar
Citat:
Är det trams att barn har hamnat rejält efter i deras utveckling pga covidmandaten?

Eller vad är det du säger?

Fauci förde ju igenom dem och lurade hela världen att följa dem med lögner som grund.
Jag säger att det är trams med dina argument.
Du går på tomgång om Wuhan. En obekräftad teori.

Är det ett politiskt rävspel i ett större sammanhang med att RFKjr lämnade anteckningarna just nu.

Just nu vill ha anställa Wuhan-Queery.

Tror du det blir undantagstillstånd om mässlingen fortsätter inför valet eller en pandemi utbryter?
Trump älskar ju att skylla på invandrare likt dig.
Likt JFKjr älskar att skylla ifrån sig på nationella utbrott, Covid och Fauci.
Trump älskar att sätta in ICE och nationalgardet. Han hittar på allt möjligt i ren desperation. Allt från att försöka med röstfusk till stormare som benådas.
Citera
2026-08-05, 22:42
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Jag säger att det är trams med dina argument.
Du går på tomgång om Wuhan. En obekräftad teori.

Är det ett politiskt rävspel i ett större sammanhang med att RFKjr lämnade anteckningarna just nu.

Tror du det blir undantagstillstånd om mässlingen fortsätter inför valet eller en pandemi utbryter?
Trump älskar ju att skylla på invandrare likt dig.
Likt JFKjr älskar att skylla ifrån sig på nationella utbrott, Covid och Fauci.
Trump älskar att sätta in ICE och nationalgardet. Han hittar på allt möjligt i ren desperation. Allt från att försöka med röstfusk till stormare som benådas.
Fast nu argumenterade jag om att Faucis mandat hämmade barns utveckling rejält.

Hur var det trams?
Citera
2026-08-05, 22:45
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Hur ljuger jag när jag citerar en artikel?

Kan du visa att artikeln ljuger?
Artikel?
Det framgår ju inte ens var du får ditt trams ifrån.
Citat:
Ja.

Yusen Zhou, a PLA researcher who died in 2020, used a courier to ship the vials to University of Minnesota professor Li Fang in November 2018 for work that was funded by U.S. taxpayers and linked to the Wuhan Institute of Virology, a declassified Department of Homeland Security report states.[...]
Emails made public by Sen. Rand Paul, Kentucky Republican, show that Ms. Shi asked Dr. Li to have a student carry monoclonal antibodies from his laboratory to China. Dr. Li rejected the requests, noting that it was not a good idea “given the current tensions between USA and China.”
[...]
A 2023 Senate report on the origins of COVID-19 stated that Zhou was an accomplished coronavirus vaccinologist who worked closely with WIV scientists on MERS and SARS vaccine research in November 2019.

Paul är delaktig i att synliggöra dessa uppgifter.

Man har fraktat farliga patogener på ett mycket vårdslöst vis.

Det här visste Fauci om när han ljög under ed.

Att han ramlar ur en byggnad styrker att det är en konspiration. Det är mycket allvarligt att man har begått denna typ av forskning på det här viset. På flygplatser och i flygplan. Det är en katastrof som väntas ske.

Att du först länkar till skvaller och skrönor är ett misstag som beror på att du är ointelligent, okunnig och djupt klantig. När du sedan försöker försvara skiten blir det en lögn. Förstår du? Nej?

Det finns ingenting som bekräftar uppgifterna. Inte någon "artikel", inte några av "Rand Paul's email". Förstår du? Nej.

Men du demonstrerar sjukt bra hur antivaxxare som Rand Paul resonerar och tänker. Rand Paul ställer frågor som han baserar på en egen fantasi av hur saker ligger till, och förstår inte att Fauci inte ens orkar debattera eller svara på frågor från en person som uppenbarligen inte är i balans.

Hör av dig
Citera
2026-08-05, 22:45
Medlem
develis avatar
Citat:
Fast nu argumenterade jag om att Faucis mandat hämmade barns utveckling rejält.

Hur var det trams?
Svara mig på det jag frågar om.

Poliskt rävspel från RFKjr att dra Fauci inför kongressen via Paul just nu.
Citera
2026-08-05, 22:46
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Artikel?
Det framgår ju inte ens var du får ditt trams ifrån.

Att du först länkar till skvaller och skrönor är ett misstag som beror på att du är ointelligent, okunnig och djupt klantig. När du sedan försöker försvara skiten blir det en lögn. Förstår du? Nej?

Det finns ingenting som bekräftar uppgifterna. Inte någon "artikel", inte några av "Rand Paul's email". Förstår du? Nej.

Men du demonstrerar sjukt bra hur antivaxxare som Rand Paul resonerar och tänker. Rand Paul ställer frågor som han baserar på en egen fantasi av hur saker ligger till, och förstår inte att Fauci inte ens orkar debattera eller svara på frågor från en person som uppenbarligen inte är i balans.

Hör av dig
Alltså jag vet inte vad jag ska svara...

Det står ju klart och tydligt som jag har sagt.
Citera
2026-08-05, 22:47
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Svara mig på det jag frågar om.

Poliskt rävspel från RFKjr att dra Fauci inför kongressen via Paul just nu.
Men du diskuterar ju helt andra saker än vad vi diskuterar.

Tycker du inte att Fauci bör ställas inför rätta, eller åtminstone krävas på svar över att ha hämmat utvecklingen av och stympat barn?
Citera
2026-08-05, 22:47
Medlem
Laureths avatar
Citat:
Som vanligt då. Du hade ingen länk.

Precis som Rand Paul.

Hör av dig när du har en länk

Är det inte ganska uppenbart av hur eran konversation fortlöper att Ajogen faktiskt har länkat artikeln?
Det tog mig 5 sekunder att googla fram den och ytterligare 30 att hitta Ajogens länk (till dig) här i tråden.

Antingen är du fullkomligt bakom flötet eller så skräpar du avsiktligt ner tråden med massa skit för att ingen ska orka läsa och syna alla dina otaliga lögner.
Citera
2026-08-05, 22:53
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laureth
Antingen är du fullkomligt bakom flötet eller så skräpar du avsiktligt ner tråden med massa skit för att ingen ska orka läsa och syna alla dina otaliga lögner.
Infoga gärna en länk eller ett citat när du påstår att någon sagt eller skrivit något, så slipper du framstå som en substanslös tramsare.
Citera
2026-08-05, 23:04
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Alltså jag vet inte vad jag ska svara...

Det står ju klart och tydligt som jag har sagt.
Ja, det står något där. Vad jag efterfrågade var om du hade en länk till information som bekräftade att det som påstods faktiskt var sant. Om du inte har det är det enkelt att säga det.

"Nej, jag vet inte om det där är sant"

Rand Paul skulle må bra av att anamma den vanan även i förhören som han håller med Fauci i senaten, vad det verkar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in