2026-08-05, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Läs trådstarten igen, Joe88. TS är inte en sådan form av sexköpare som bryr sig om sexsäljare, inte. Han vill bara få ha sex på sina villkor.

Lägg av med din fåniga lögn. Jag har upprepade gånger skrivit att TS uppenbarligen ser samtliga kvinnor (inte bara prostituerade) som sexdockor. Han borde köpa sig en sexdocka. Det skulle bli billigast för honom, i längden. Så slipper både kvinnor som råkar dejta honom och prostituerade träffa på detta tomma skal.

Han kanske inte vill ha en sexdocka? Han kanske vill ha en människa? Så varför kan han då lika gärna skaffa en sexdocka?

Haha, ser du inte själv att det är DU som likställer prostituerade kvinnor med sexdockor?

"Åh han vill ha köpa sex av en prostituerad, Ja men då kan han lika gärna köpa en sexdocka"

Och vad är det för fel med att vilja ha sex på sina egna villkor? När kvinnor vill det så är det ju "fint" och girl power osv. Men när en man vill det är han "ett tomt skal". Bara typisk feministisk dubbelmoral.
Citera
2026-08-05, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Du vet inte vad du pratar om. Märks att du fått hela din bild av prostitution från filmens värld.

"Företagen"? Vilka företag? Om den prostituerade är beroende av mig som kund så vad hade hänt om jag stannat hemma då? Hade hon dött då?

Sexsäljare tackar hela tiden nej till kunder som inte uppfyller deras krav. Ditt okvalificerade snömos ger jag inte mycket för.

Och 2+3 = 7? Du hittar ju bara på en massa nonsens. Nej sexköpare sitter inte alls på någon "maktposition". Såvida du inte hävdar att du sitter på en maktposition gentemot din frisör varje gång du går och klipper dig.

Kunden styr marknaden.
Citera
2026-08-05, 21:06
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick
Tragisk människosyn du har när du ser handel av någon annans kropp som ”en kul grej”.

Jag skulle aldrig aldrig bränna stora summor på att dejta. För mig räcker det med att bara vara jag.
Har du provat att bara vara du?

Om jag var i ett förhållande eller gift med barn och hela paketet skulle jag utan problem investera 5-10k för att vi som par/familj skulle göra något trevligt tillsammans.
Du är en tråkmåns. Tänk att du blivit en sån där sur gubbe/gumma som alla barn tyckte illa om när de var små.

Tjejerna som jobbar i sexbranschen vill inte ha din sympati. De vill tjäna pengar och ha kul.

Om jag prövat att vara jag? Ja, men så här när man har blivit lite äldre så träffar man inte så mycket folk som man vill dejta. Det är appar eller bordell, och mellan varven kanske man träffar nån pärla. Annat var det när man var ung och festade hårt.

Det tycker jag låter tråkigt. Jag bränner hellre 10k på en horknullarresa med kokain, brudar och sprit. Varför vill du inte att jag ska ha kul?
Citera
2026-08-05, 21:09
Medlem
Citat:
Han kanske inte vill ha en sexdocka? Han kanske vill ha en människa? Så varför kan han då lika gärna skaffa en sexdocka?

Haha, ser du inte själv att det är DU som likställer prostituerade kvinnor med sexdockor?

"Åh han vill ha köpa sex av en prostituerad, Ja men då kan han lika gärna köpa en sexdocka"

Och vad är det för fel med att vilja ha sex på sina egna villkor? När kvinnor vill det så är det ju "fint" och girl power osv. Men när en man vill det är han "ett tomt skal". Bara typisk feministisk dubbelmoral.

Men kära du. Han beskriver ju kostnader vid både dejter och bordeller. han verkar ju tro att man måste betala för sex, vare sig det är sex på en bordell eller sex med en dejt. Har han det synsättet, kan han lika gärna köpa en sexdocka.

Jag anser inte att det är "girl power" när kvinnor är tomma skal som behandlar män som dildos.
Citera
2026-08-05, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Haha gulligt att du tror att de som säljer sex bjuder på sin verkliga personlighet. Det du tror är personlighet är bara helt vanliga säljargument.

Vad spelar det för roll? Poängen var ju att de inte bara går efter utseende.

Men för all del, berätta gärna mer om din tid som sexsäljare.
Citera
2026-08-05, 21:15
Medlem
Citat:
Men kära du. Han beskriver ju kostnader vid både dejter och bordeller. han verkar ju tro att man måste betala för sex, vare sig det är sex på en bordell eller sex med en dejt. Har han det synsättet, kan han lika gärna köpa en sexdocka.

Varför då? Jättemärklig slutsats.

Ja, både dejter och bordeller kostar i regel pengar för män. Har så alltid varit och kommer så alltid att vara. Men om man konstaterar det faktumet så kan man enligt dig "lika gärna köpa en sexdocka"?

Sorry, men jag får inte ihop den logiken överhuvudtaget.
Citera
2026-08-05, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negerhanen
Du är en tråkmåns. Tänk att du blivit en sån där sur gubbe/gumma som alla barn tyckte illa om när de var små.

Tjejerna som jobbar i sexbranschen vill inte ha din sympati. De vill tjäna pengar och ha kul.

Om jag prövat att vara jag? Ja, men så här när man har blivit lite äldre så träffar man inte så mycket folk som man vill dejta. Det är appar eller bordell, och mellan varven kanske man träffar nån pärla. Annat var det när man var ung och festade hårt.

Det tycker jag låter tråkigt. Jag bränner hellre 10k på en horknullarresa med kokain, brudar och sprit. Varför vill du inte att jag ska ha kul?

Blanda inte in barn i diskussionen gällande dina prostitutions köp.

Konstgjord och oäkta lycka som du betalt för… det säger väl allt.
Citera
2026-08-05, 21:17
Medlem
Citat:
Den där dolda agendan tycks en del manipulatörer bemästra mycket väl. Det blir nog en frustration om dom möter någon som ser igenom bullshiten. Man får ju hoppas att manipulatören inte går till det extrema som att använda offrets närstående som spelbrickor.
Vettefan vad du syftar på med det men ja, de flesta manipulativa människor använder närstående vilket är ett skäl till att jag brutit med majoriteten av alla mina egna släktingar. Det är inte alltid att folk är så himla bra på att manipulera som att folk generellt är lojala sina egna intressen mer än andra människor.

Människor som är fixerade, går till anhöriga eller andra närstående. Så är det bara.

Men att dra till ens närstående för att de inte får ligga med en, är rätt desperat
Citera
2026-08-05, 21:17
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Vad menas då med "kvalite´", Joe88? Han ska bara ha sex med dem, inget annat. Då åsyftar han givetvis på utseende när han skriver "kvalite´".

Han ser samtliga kvinnor generellt som sexdockor. Det är tydligt i hans trådstart.

Jag ser inga kvinnor som sexdockor, vare sig prostituerade eller icke-prostituerade. Blanda inte ihop mig med TS, tack.
Jag kan flika in här, kvalitet är vad för sex man får. Är det missionären under täcket? Låg kvalitet.

Hårt sex, analt, gruppsex, rimjob, deepthroat är exempel på bättre kvalite. Utseendet spelar roll det ska jag inte sticka under stolen med. En vanlig kropp bland kvinnor i min ålder är inget som imponerar.
Citera
2026-08-05, 21:18
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:

Och äkta lycka är att vara en surtant och moralist?
Citera
2026-08-05, 21:22
Medlem
Citat:

Du låter som en vettig person. Med rikt inre liv. Ville jag skriva som kontrast till det TS skriver till dig.
Citera
2026-08-05, 21:28
Medlem
Citat:
Varför då? Jättemärklig slutsats.

Ja, både dejter och bordeller kostar i regel pengar för män. Har så alltid varit och kommer så alltid att vara. Men om man konstaterar det faktumet så kan man enligt dig "lika gärna köpa en sexdocka"?

Sorry, men jag får inte ihop den logiken överhuvudtaget.

För att han vill veta vad som blir billigast om han bara vill ha sex. Och då är ju sexdocka billigast i längden, då han verkar betala sjukt mycket pengar för både dejter och bordeller.

Bordeller kostar pengar.

Dejter behöver inte kosta ett dugg. Jag har varken betalat vid dejt eller blivit betalad för vid dejt. Utan var och en har betalat för sig. Och har någon bjudit hem den andra på middag så har den bjudna antingen haft med sig vin. Eller så har den bjudna bjudit tillbaka på middag dagen efter. Och jag gillar i övrigt att promenera vid dejter (jag och min partner gör så även nu, tar dejt-promenader). Det är bra. man kan gå och prata och lära känna varandra, gå lite närmre varandra, låta fingrarna möta varandra lite. Börja hålla hand. Och så en liten kyss på det. Promenader är helt gratis. Sedan kan man gå till något fik och var och en betalar för sig.
Senast redigerad av TomatKungen 2026-08-05 kl. 21:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in