2026-08-05, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surkorv
Det känns som 100% lögn att hon skulle ha spenderat mensens första dagar/veckor i Turkiet. Varför ljuger hon så? Det är verkligen märkligt. Det betyder ju isf att hon absolut kan leva som vanligt under mens så varför blev hon godkänd för den där ”operationen” från första början. SÅ mycket skattepengar som går åt till att provta och utreda Hanna Theorin helt i onödan. Blir provocerad.

Det är klart hon kan för hon har inga mens problem, hon ljuger som jag vet inte vad. Det är typ sjukt hur mycket hon ljuger. Och hon som hade som nyårslöfte att leva utan f****** mens, men så fort semestern är framme så verkar hon njuta av livet som alla andra människor, men när hon är tillbaka nu är det vååårdbesök blodprover självömkan. Spyr på henne
Citera
2026-08-05, 15:41
Medlem
Blir allt mer säker på att hon ljuger reflexmässigt.
Citera
2026-08-05, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
Blir allt mer säker på att hon ljuger reflexmässigt.

Undrar om hon ljuger för sin familj med. *lars är sjuk vi kan inte ha kalaset* osv.
Citera
2026-08-05, 15:47
Medlem
Jag säger inte att hon är mytoman men en mytoman ljuger så mycket att den tillslut tror på det den ljuger om
Citera
2026-08-05, 16:40
Medlem
Det kan inte bara vara jag som får stress över att allting ALLTID ska vara så "skojsig" och "tokigt"?!

Dom sitter och väntar på att mormor ska komma och hihi vad knasiga vi är som "dricker kaffe" då 🤯 Får sånt påslag haha
Citera
2026-08-05, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonmedcitron
Det kan inte bara vara jag som får stress över att allting ALLTID ska vara så "skojsig" och "tokigt"?!

Dom sitter och väntar på att mormor ska komma och hihi vad knasiga vi är som "dricker kaffe" då 🤯 Får sånt påslag haha
Ja, hon verkar fan ha tappat allt sen hon fick barn. Förut kunde hon ändå fixa sig lite men nu är hon bara konstig och dessutom verkar hon skita i sitt utseende.
Citera
2026-08-05, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Ja, hon verkar fan ha tappat allt sen hon fick barn. Förut kunde hon ändå fixa sig lite men nu är hon bara konstig och dessutom verkar hon skita i sitt utseende.
Alla behöver inte vara så utseendefixerade tycker jag. Sen ska man väl vara hel och ren
Citera
2026-08-05, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Alla behöver inte vara så utseendefixerade tycker jag. Sen ska man väl vara hel och ren
Nej såklart inte men hon såg både piggare, gladare och fräschare ut innan. Hon hade ett annat ”glow” på de bilderna.
Citera
2026-08-05, 17:57
Medlem
Man kan undra hur nöjda företagen är som hon samarbetar med… Nu är vindfleecen från PoP helt plötsligt vattentät… och när hon får kommentarer på det ändrar hon inte i inlägget utan publicerar bara en rättelse efteråt… snacka om latmask…
Citera
2026-08-05, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nollan0
Man kan undra hur nöjda företagen är som hon samarbetar med… Nu är vindfleecen från PoP helt plötsligt vattentät… och när hon får kommentarer på det ändrar hon inte i inlägget utan publicerar bara en rättelse efteråt… snacka om latmask…

Ganska säker på att hon faktiskt har trott att den är vattentät också. Hon har ingen aning om vad hon ”klickar hem” till sitt barn.
Citera
2026-08-05, 19:08
Medlem
Hur kan de va inne på tredje paret skalbyxor och Vindfleece?

Lars lär väl inte haft skalbyxor när hon var knappt ett år?

Så då blir det ett par till hösten när hon var knappt två år. Och ett par nu när hon är knappt tre.

Eller växer Lars extremt fort och ska ha ett par skalbyxor som passar året om? Känns inte så trovärdigt att hon kallar dem slitstarka om de bara används några få månader
Senast redigerad av Somntutiss 2026-08-05 kl. 19:23.
Citera
2026-08-05, 19:37
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Varför köper hon inget begagnat? Hon säljer ju massa grejer på Vinted, då kan hon ju handla vindfleece och skalkläder där för pengarna till mycket billigare peng än nytt som inte ens är på rea. Hållbarhetsdrottningen Hanna!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in