2026-08-05, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granaten1
Ja visst! Men riktigt otrevligt fall, hemskt för alla inblandade, som alltid. Får rysningar.

Samma här. Sen tänker jag det skjuts gängkriminella på löpande band. Luttrad. Sen kommer detta - kunde varit vem som helst i nån knipa. Rys.
Citera
2026-08-05, 18:39
Medlem
Gemensamt boende: Janerik Borg och Åsa Åkerblom var folkbokförda och bosatta tillsammans på Torsvikssvängen 13 på Lidingö fram till dess att deras boendesituation förändrades.

Janerik Borg: I mars 2021 flyttade Janerik Borg från Lidingö till sin nuvarande villa på Skärblackavägen i Enskede.

Åsa Åkerblom: Åsa Åkerblom bodde kvar i Lidingöområdet en tid efter separationen innan hon i augusti 2022 flyttade till sin nuvarande bostadsrätt på Upplandsgatan i Vasastan.
Senast redigerad av Filtyhfew 2026-08-05 kl. 18:40. Anledning: Skrivfel
Citera
2026-08-05, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SadoiLatvia
Takker. Det er altså snakk om et hus på helt andre siden av øya enn tidligere antatt?

Ja, en bit västerut jämfört med där ambulanshelikoptern landade. Är nog lite begränsade landningsmöjligheter på ön (träd, berg) så nog inte konstigare än så, var mest en tanke i tidigt skede.
Citera
2026-08-05, 18:40
Medlem
Är ön verkligen så stor så han kan undgå att bli hittad så här länge om han sitter o trycker död eller levande? Drönare, hundar, m.m. Borde vara en enkel match tycker man.
Citera
Medlem
KillenArCPs avatar
JE är oskyldig. Så mycket kan jag säga, han befann sig inte ens på Sollenkroka Ö när brottet begicks!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CottageQueen
Citerar mig själv här; De verkar ju misstänka att han är kvar på ön. Levande eller död är då frågan?

Levande är min gissning. Men att han skulle hålla sig kvar på ön? Det låter ju helt sjukt…men kanske trycker i nån skreva?
Citera
2026-08-05, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Filtyhfew
Gemensamt boende: Janerik Borg och Åsa Åkerblom var folkbokförda och bosatta tillsammans på Torsvikssvängen 13 på Lidingö fram till dess att deras boendesituation förändrades.

Janerik Borg: I mars 2021 flyttade Janerik Borg från Lidingö till sin nuvarande villa på Skärblackavägen i Enskede.

Åsa Åkerblom: Åsa Åkerblom bodde kvar i Lidingöområdet en tid efter separationen innan hon i augusti 2022 flyttade till sin nuvarande bostadsrätt på Upplandsgatan i Vasastan.

Jävligt bra jobbat! Då kan vi skriva hem om detta I guess?
Citera
2026-08-05, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KillenArCP
JE är oskyldig. Så mycket kan jag säga, han befann sig inte ens på Sollenkroka Ö när brottet begicks!

Säger du som sitter på info men inte kan spotta ur dig sanningen? Är det klokt tycker du? Om man kan stoppa spekulationer, varför gör man inte det då?
Citera
2026-08-05, 18:44
Medlem
KillenArCPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granaten1
Säger du som sitter på info men inte kan spotta ur dig sanningen? Är det klokt tycker du? Om man kan stoppa spekulationer, varför gör man inte det då?
För det är just det ni gör, spekulerar! Sanningen kommer fram en dag.
Citera
2026-08-05, 18:45
Medlem
Han är ej kvar på ön om han inte tagit livet av sig d.v.s
Citera
2026-08-05, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapphanen79
Han kan vara häcktad.

Tror inte det, men man har ju ingen aning i detta ganska märkliga fall.
Citera
2026-08-05, 18:48
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TornstromMy
Han är ej kvar på ön om han inte tagit livet av sig d.v.s

De försöker nog utesluta det med ny insats med drönare och hundar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in