2026-08-05, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Jag föreslår att du läser trådstarten. Den handlar om vad som är mest fördelaktigt ekonomiskt: att dejta eller att gå på bordell.

Och för män i kategori 1 är bordeller det mest fördelaktiga rent ekonomiskt.
Och för män i kategori 2 är dejting det mest fördelaktiga rent ekonomiskt.

TS verkar höra till kategori 1.

Du lägger ju in massa olika parametrar i kategorierna. Vore osannolikt om han stämde in på alla dem.
Citera
2026-08-05, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Du lägger ju in massa olika parametrar i kategorierna. Vore osannolikt om han stämde in på alla dem.

Nej, inte osannolikt alls. Läs trådstarten igen.
Citera
2026-08-05, 17:52
Medlem
Citat:
Ska du gå på en dejt med en kvinna på fredagen, så är det henne du kanske skulle träffat online på tisdagen, medans du snarare var upptagen med att ha bordell-sex. Du missade kvinnan med stort K pga. bordell-ligget. Med andra ord. Du är också mer öppen för att träffa någon om du undviker random sex/bordell-sex, porr etc. Mer hungrig på utsökt trerätters middag om du inte småäter hela tiden, så att säga. och bordell-besöket som TS beskrev det, lät jävligt dyrt! Då finns inga pengar kvar att lägga på att betala halva notan vid en dejt.

Det TS beskriver i sin trådstart är ett tomt skal. Läs den, så förstår du kanske vad jag menar.

Herregud vad långsökt. Med den logiken måste man ju prioritera bort precis allt annat i livet för annars kanske man råkar missa "kvinnan med stort K".

Citera
2026-08-05, 17:54
Medlem
Citat:
Nej, inte osannolikt alls. Läs trådstarten igen.

Det är du som hittar på en massa saker som du inte vet stämmer. Så jo, det vore mycket osannolikt.
Citera
2026-08-05, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Du har inte fattat mycket om kvinnlig sexualitet. Det gör du klart i tråd efter tråd.

Men nu handlar inte denna tråd om kvinnlig sexualitet utan om manlig sexualitet. Så din kommentar här har precis noll relevans.
Citera
2026-08-05, 18:02
Medlem
Citat:
Herregud vad långsökt. Med den logiken måste man ju prioritera bort precis allt annat i livet för annars kanske man råkar missa "kvinnan med stort K".

Vill du njuta av en tre rättersmiddag varje dag, så låt bli att småäta.

Vill du njuta dagligt underbart sex med en fru. Låt då bli att "småäta" då och då på tex. bordeller, så har du lättare att hålla dig tillräckligt "hungrig" när rätt (fru)-kvinna dyker upp.

Vill du åka till Australien och Thailand på semestern, slösa då inte dina pengar på småresor över året. Så att du inte får pengar över till dina större reseplaner.

Vill du plugga till läkare. Låt då bli att ta CSN-lån för att läsa små-kurser i humaniora, vilket sinkar dina chanser att kunna ha lån för hela läkarutbildningen.

Rent ut sagt: har du stora mål, satsa mot dessa och låt inte "småprylar" på vägen sinka din framfart mot ditt stora mål.

Blev det tydligare så?
Citera
2026-08-05, 18:05
Medlem
Citat:
Det är du som hittar på en massa saker som du inte vet stämmer. Så jo, det vore mycket osannolikt.

Jag har läst trådstarten. Och den låter icke charmig och som ett tomt skal. Som enbart ser kvinnor som sexdockor. Läs trådstarten igen. kanske ser du samma sak.
Citera
2026-08-05, 18:14
Medlem
Citat:
Jag har läst trådstarten. Och den låter icke charmig och som ett tomt skal. Som enbart ser kvinnor som sexdockor. Läs trådstarten igen. kanske ser du samma sak.

Så om man vill ha sex med kvinnor så ser man kvinnor som sexdockor?

Väldigt märkligt resonemang.
Citera
2026-08-05, 18:21
Medlem
Citat:
Så om man vill ha sex med kvinnor så ser man kvinnor som sexdockor?

Väldigt märkligt resonemang.

Nej, att vilja ha sex med kvinnor är givetvis inte att se kvinnor som sexdockor. Men att "beställa" ett visst utseende på kvinnan man ska ha sex med och vissa sexuella tjänster hon ska utföra. Sedan bara ha det sexet med henne som man själv har beställt och sedan gå därifrån utan att ha någon vidare kontakt med henne, det är att betrakta kvinnor som sexdockor. Vare sig detta sker vid dejting eller på en bordell. Och beter man sig så är man endast ett cyniskt tomt skal.

Jag anser att man då istället faktiskt skulle kunna köpa sig en sexdocka lika gärna. Det borde bli billigare än både bordell och dejting! En dyr engångskostnad, men sedan fri tillgång till sexdockan som ser ut som man önskar och som man kan ha sex med på det sätt man önskar. Och då får man ju sin perfekta hälft också! Eftersom hon är ett lika tomt skal som man själv är!
Senast redigerad av TomatKungen 2026-08-05 kl. 18:24.
Citera
2026-08-05, 18:30
Medlem
Citat:
Nej, att vilja ha sex med kvinnor är givetvis inte att se kvinnor som sexdockor. Men att "beställa" ett visst utseende på kvinnan man ska ha sex med och vissa sexuella tjänster hon ska utföra. Sedan bara ha det sexet med henne som man själv har beställt och sedan gå därifrån utan att ha någon vidare kontakt med henne, det är att betrakta kvinnor som sexdockor. Vare sig detta sker vid dejting eller på en bordell. Och beter man sig så är man endast ett cyniskt tomt skal.

Jag anser att man då istället faktiskt skulle kunna köpa sig en sexdocka lika gärna. Det borde bli billigare än både bordell och dejting! En dyr engångskostnad, men sedan fri tillgång till sexdockan som ser ut som man önskar och som man kan ha sex med på det sätt man önskar. Och då får man ju sin perfekta hälft också! Eftersom hon är ett lika tomt skal som man själv är!

Ok, så du tror att på bordeller så "beställer" man vissa utseenden och tjänster?

Det förklarar kanske dina förvirrade slutsatser.

Nej, skulle man lika gärna kunna ta en sexdocka så gör man väl det. Stor skillnad på en sexdocka och en människa. Jag tycker du är rätt förminskande mot prostituerade när du jämför dem med sexdockor.
Citera
2026-08-05, 18:33
Medlem
Citat:
Ok, så du tror att på bordeller så "beställer" man vissa utseenden och tjänster?

Det förklarar kanske dina förvirrade slutsatser.

Nej, skulle man lika gärna kunna ta en sexdocka så gör man väl det. Stor skillnad på en sexdocka och en människa. Jag tycker du är rätt förminskande mot prostituerade när du jämför dem med sexdockor.

Läs trådstarten så förstår du kanske vad jag menar med att beställa utseende.

Inte jag som förminskar kvinnor (vare sig prostituerade kvinnor eller andra kvinnor) utan det är sådana som TS som förminskar kvinnor till att vara sexdockor. Som sagt var. Läs trådstarten igen.
Citera
2026-08-05, 18:42
Medlem
Citat:
Läs trådstarten så förstår du kanske vad jag menar med att beställa utseende.

Inte jag som förminskar kvinnor (vare sig prostituerade kvinnor eller andra kvinnor) utan det är sådana som TS som förminskar kvinnor till att vara sexdockor. Som sagt var. Läs trådstarten igen.

Utseende nämns inte ens i TS.

Står inte heller någonstans att han ser kvinnor som sexdockor. Men du verkar tro att prostituerade kvinnor bara är sexdockor. Men de är människor, och därmed något helt annat än sexdockor. Så att man vill köpa sex av en prostituerad betyder inte att man ser dem som sexdockor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in